1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben genoeg om ons bezig te houden: Halo2, Juiced, NFSU2, Guilty Gear...

    noem maar op!
     
  2. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had DOAU dit jaar nog wel verwacht, ik vind dit echt zo'n kerst titel. Ach ja hebben ze mooi de tijd om Christie erbij te doen. Volgens mij kan het niet eens, want dan is het hele spel uit balans.

    Dan ga ik binnenkort, maar even Naruto Gekito Ninja Taisen 3 bestellen. Als ik die zat ben haal ik DOAU en daarna Iron Phoenix en dan is het denk ik afgelopen met de fighting games van deze generatie.
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap je het nog steeds niet? ER IS GEEN CHRISTIE IN DOAU!!! En zal er nooit komen, zonder Download Content!!!

    en weetje wat, er is geen download content!!!!!!

    ik had doau 28 november verw8 (klopt wel met xbox.com: winter 2004) maar helaas, nu isset january, laten we hopen ergens in het begin van January!!!

    vergeet niet Soul Calibur 3! Wie weet komt die ook nog op deze generatie consoles!!

    ennuh, er is ook nog Def Jam (als je die neit al hebt) ennuh Guilty Gear XX#2!!
    die is ook online (GG), en is ook nog de vetste 2d fighter die bestaat!


    BTW: In Amerika is DoAU al uit, dus om Christie er nu in te verwerken zou wel kut zijn voor hun, misschien dat we wat bugfixes krijgen ofzo, maar verwacht geen christie

    ennuh, als een spel gold gaat betekend dat meestal dat er Geeen nieuwe dingen in worden verwerkt (helemaal niet dingen als compleet character, die de hele balans zouden verstoren)
     
  4. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow nu snap ik het, doordat er geen download content komt zal Christie niet in DOAU voorkomen. Dit komt natuurlijk ook, omdat het een remake is van deel 2?

    Ik snap het wel, ik laat alleen merken dat ik het zo jammer vind, met Christie was ik de beste.

    Dan Soul Calibur 3 ik dacht dat dit spel pas weer kwam op de volgende generatie. Al SC3 toch komt dan moet ik die natuurlijk ook hebben.

    "First let's break down the bad news. Soul Calibur 3 will not launch with the PlayStation 3. Sorry SC fans, the arcade version might be out by then, but it's almost certain the home version will still be a ways off."

    http://www.gamedaily.com/general/feature/general.asp?id=368&source=00001

    Def JAm 2 lijkt me niet zo, ben bang dat het vechtsysteem net zo "goed" is als Mortal Kombat.

    GG2 XXReload was ik vergeten, maar volgens mij kom het vervolg Isuka geloof ik ook naar de Xbox.

    Nu weer DOAU
    Met dat countersysteem wordt het dan omhoog omlaag naar links en rechts en X?
    Of komt omhoog en omlaag niet voor?
    Dus dat het zo blijft als bij DOA3 schuin omhoog naar achter en schuin omlaag naar achter.

    Dat schuin naar achter vind ik wel irritant soms druk ik net verkeerd bij omhoog en omlaag heb ik dat niet.
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk
    het counter systeem blijft hetzelfde *dus schuinboven/schuinonder/midden*
    MAARRRR het 'midden' wordt opgesplitst in 2 dingen: Kick en Punch-counter
    dus als je nu naar 'voren+X' doet, doe je bijv een Punch counteren
    en doe je naar 'achter+X' dan doe je een Kick Counteren
    (kannook andersom zijn)

    dus je hebt nu 4 counter mogelijkheden ipv 3
     
  6. suppachick

    suppachick Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    khad een vraagje... kheb DOA2 op de DC helemaal kapot gespeeld en kheb het wel een beetje gezien...DOA3 heb ik nog nooit gespeeld omdat ik pas een xbox heb

    zitten er in DOA:U wel nieuwe moves in ??
    want kheb veel filmpjes gezien en gelezn op ign/gamespot etc... maar er word niks over nieuwe moves gezegt..
    in de filmpjes zie ik alleen maar moves die je in Doa2 ook kan doen...

    Dus de vraag is...
    Zitten er ook nieuwe moves in het spel.. of moves uit Doa3???

    want tja... wat boeid mij nou weer of er 200 pakjes zijn... nieuwe levels.. of het er mooier uit ziet.. als er geen nieuwe moves/combo's zijn dan heb ik het na een tijdje wel gezien... want als je 3x ziet hoe iemand van de chinese muur afvalt dan weetje het wel...

    BTW DOA:U komt dinsdag pas uit in USA ;)
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    neehj, er zijn geen nieuwe moves (op enkele 'snowboard-enivorment-dingen' na)
    maarrr, er zit wel een nieuwe char in: Hitomi uit DoA3 (ik zou DoA3 toch maar eens halen, is er goedkoop en dan hebje wat om te doen tot april of january (weet niet precies release datum))
    Hitomi heeft ongeveer dezelfde moves als Ein dus zo nieuwe isze niet... Maarjah beter dan nix hé?

    trouwens, in DoA2 op DC zat géén Ein ofwel? die zit volgens mij alleen op Ps2: DoA2HC. dan zijn er dus in totaal 2 nieuwe chars voor jouw, en 1tje voor ons (wij doa3 mensen hebben nog nooit met Tengu gevochten (niet dat we daar iets aan missen))
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In de DC versie van DOA2 zat Ein ook.
     
  9. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN is DoA u gereviewd, maar heb even een vraag; in Nederland gaat die toch ook online of niet?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja het Xbox Live dus hij gaat wereldwijd on-line ... wij kunnen doa in januari verwachten ... Dan speel ik hem al op mijn japanse xbox ;)
     
  11. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    japanse xbox? Heb je die gekocht voor Phantom dust, want Japan is toch het land waar de xbox er weinig van bakt.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb die heb ik gekocht voor Phantom Dust ... althans hij staat in de bestelling ;)
     
  13. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend, je mag er dan niet over praten tot januari!!! ;)
     
  14. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren zag ik iemand in mijn friend list doau spelen. Ik heb met hem gepraat en hij zei dat de graphics zo mooi waren. 10 keer zo mooi dan doa 3. En het speelde heel goed. IK kan niet wachten. Bij ign kreeg het een 9.3 dus dat is een mooi cijfer.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat zou ik niet te had zeggen.Sommige EA games (oa.Tiger Woods 2005) zijn in Europa niet Live Enabeld maar in Amerika wel
     
  16. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    wooooow,kijk eens hoe mijn favoriet jann-lee eruitziet,echt superstrakke graphics:9
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ja.. het ziet er (weer) rete goed uit hoor :9
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zit een relaxte mode in waar ik nog niet van af wist (is hier volgens mij nog niet over gesproken): Battle Record..je kan je match dan saven en later terugzien. terwijl je hem afspeelt kan je met de camera draaien, pauzeren, voor en achteruit spoelen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ... en hoe weet jij dat :mad: Hij komt volgende week pas uit in Amerika :{
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb maar ea sucks .. deze game zit gewoon op het xbox live netwerk
     

Deel Deze Pagina