1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    euh reviews :{

2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot.com had de review al... een 8.8 was het volgens mij. Als dit cijfer terecht is, dan moet er ook wel wat aan gesleuteld zijn, aangezien DOA3 een 7.9 kreeg.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lol Fardo denkt gelijk weer aan warez :)

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De Battle Record mode zat in DOA2 dus het is logisch dat ie ook in DOAU zit.

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah precies...
    Maar vraagje:

www.play.com zegt 28november, wie moetik geloven? xbw of Play.com. Xbox.com (uk versie) zegt winter 2004 dus ik MOET nu vragen, Waar heeft XBW deze january release datum vandaan??

ik bid voor 28 november :)

nog iets:
    DoAU owned Mortal Kombat deception!!! Ik hoop dat doau nog meer hoge cijfers krijgt! want MK moet verslagen worden!!

6. suppachick

suppachick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol... kweet niet hoe het in beweging is maar als ik dat plaatje zie ben ik niet zo erg onder de indruk (o_0) jann-lee lijkt eerder op plasic...

maar anyway....ik wil dus DOA3 halen maar kan um nergens vinden ?(o_0) zelfs niet in de stad...(den haag)

en wanneer komt DOA:U dus nu uit :p (hijs toch al uit in USA en JAP?)

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    in Jap wassie volges mij paar weekjes uitgesteld ofzoiets. IN Europa weetik niet wanneer, er zijn 3 mogelijkheden: eind november/january/eind april
    *ik denk persoonlijk eind november*

om toch iets toe te voegen aan discussie:

Je hebt een doa3 save game nodig om Hitomi te unlocken in DoAU:2
    goed/slecht?

8. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een DOAX save werkt blijkbaar ook. (edit: Of niet. Sommige mensen zeggen van wel andere weer niet :/)

Of het goed/slecht is: tja, Hitomi zat sowieso origineel niet in DOA2. De toevoeging van haar is dus een pure bonus/fanservice dus ik zie de reden niet waarom dat slecht is.

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  9. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gelezen op gamespot ergens dat je hitomi ook moet unlocken en dat je haar niet in story mode kan spelen :'-( , zij blijft tog mijn favoriet samen met kasumi _O_ ben dus ook blij dat hitomi erin zit :)

/edit, er zaten dacht ik nog 2 unlockable characters bij maar dit weet ik niet zeker

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is DoAU in Amerika al "bijna" uit.
    In Japan was hij volgens mij idd een paar weekjes uitgesteld.
    In Europa moeten we weer tot Janauri 2005 wachten.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :'-( kan je het me vergeven ...

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    in totaal 3:

Bayman, Tengu en Hitomi

Bayman krijgje: speel met Leon de story mode uit op (weetnietzeker) hard difficulty
    Hitomi krijgje: Speel met Ein de story mode uit op (weetnietzeker) hard difficulty
    Tengu krijgje: Speel met ELK character de story mode uit (weetnietofdifficultywatuitmaakt)

Ik bedoelde:
    'Is het goed/slecht dat je een doa3 save nodig hebt om Hitomi te unlocken?' dus dat je doa3 moet hebben (of gehad hebben) om Hitomi te kunnen gebruiken

Nickovic: in Amerika issie al uit, Japan uitgesteld, en Europa, hebje een bron voor die release???

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    XBW geloof ik niet... tenzij ze hier een bron kunnen vermelden! *maar dat doen ze niet...*

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Geloof maar dat DOAU voor Januari geplant (t of d?) staat, vroeger moet je hem hier zeker niet verwachten.

Zoek maar eens op IGN of op Gamespot, daar zal dat waarschijnlijk ook wel staan.

Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar ik geloof XBW niet, waarom zouden zij de release datum weten en de rest van de wereld niet? *www.play.com zegt 28 november, dat geloof ik liever dan 'ergens in january'*

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het is een tijdje geleden bekend gemaakt ... zoek het straks even op voor je

zie deze link

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    pfff weetik!!! maar hoe komen ze aan die release? ik zie het nergens anders staan

19. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    @Zephyrus

De releaselijst van xbw vindt ik nog het betrouwbaarst en het meest "up to date" t.o.v. de andere nederlandse sites.

In een klein artikel van DoAU in xbm staat dat hij in Japan en Amerika deze maand nog in de schappen ligt en dat we in Europa tot het eerste kwartaal van 2005 moeten wachten. Een reden staat er niet bij.

De releasedatum 28 november is nog de oude datum nu is dat Januari 2005....Ik heb m liever ook eerder maar dat zit er niet in.

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    XBM de nederlandste, dat is ook het kutste magazine in de hele wereld... dus die geloof ik niet...

ik vind xbw ook een goeie en actuele site, maar hier willik toch gewoon een officiele bron hebben, want zelfs op www.xbox.com zeggen ze: 'winter 2004' en niet 'early 2005'

Deel Deze Pagina