Gamespot.com had de review al... een 8.8 was het volgens mij. Als dit cijfer terecht is, dan moet er ook wel wat aan gesleuteld zijn, aangezien DOA3 een 7.9 kreeg.
jah precies... Maar vraagje: www.play.com zegt 28november, wie moetik geloven? xbw of Play.com. Xbox.com (uk versie) zegt winter 2004 dus ik MOET nu vragen, Waar heeft XBW deze january release datum vandaan?? ik bid voor 28 november nog iets: DoAU owned Mortal Kombat deception!!! Ik hoop dat doau nog meer hoge cijfers krijgt! want MK moet verslagen worden!!
lol... kweet niet hoe het in beweging is maar als ik dat plaatje zie ben ik niet zo erg onder de indruk (o_0) jann-lee lijkt eerder op plasic... maar anyway....ik wil dus DOA3 halen maar kan um nergens vinden ?(o_0) zelfs niet in de stad...(den haag) en wanneer komt DOA:U dus nu uit (hijs toch al uit in USA en JAP?)
in Jap wassie volges mij paar weekjes uitgesteld ofzoiets. IN Europa weetik niet wanneer, er zijn 3 mogelijkheden: eind november/january/eind april *ik denk persoonlijk eind november* om toch iets toe te voegen aan discussie: Je hebt een doa3 save game nodig om Hitomi te unlocken in DoAU:2 goed/slecht?
Een DOAX save werkt blijkbaar ook. (edit: Of niet. Sommige mensen zeggen van wel andere weer niet :/) Of het goed/slecht is: tja, Hitomi zat sowieso origineel niet in DOA2. De toevoeging van haar is dus een pure bonus/fanservice dus ik zie de reden niet waarom dat slecht is.
ik heb gelezen op gamespot ergens dat je hitomi ook moet unlocken en dat je haar niet in story mode kan spelen , zij blijft tog mijn favoriet samen met kasumi ben dus ook blij dat hitomi erin zit /edit, er zaten dacht ik nog 2 unlockable characters bij maar dit weet ik niet zeker
Volgens mij is DoAU in Amerika al "bijna" uit. In Japan was hij volgens mij idd een paar weekjes uitgesteld. In Europa moeten we weer tot Janauri 2005 wachten.
in totaal 3: Bayman, Tengu en Hitomi Bayman krijgje: speel met Leon de story mode uit op (weetnietzeker) hard difficulty Hitomi krijgje: Speel met Ein de story mode uit op (weetnietzeker) hard difficulty Tengu krijgje: Speel met ELK character de story mode uit (weetnietofdifficultywatuitmaakt) Ik bedoelde: 'Is het goed/slecht dat je een doa3 save nodig hebt om Hitomi te unlocken?' dus dat je doa3 moet hebben (of gehad hebben) om Hitomi te kunnen gebruiken Nickovic: in Amerika issie al uit, Japan uitgesteld, en Europa, hebje een bron voor die release???
Geloof maar dat DOAU voor Januari geplant (t of d?) staat, vroeger moet je hem hier zeker niet verwachten. Zoek maar eens op IGN of op Gamespot, daar zal dat waarschijnlijk ook wel staan.
sorry hoor maar ik geloof XBW niet, waarom zouden zij de release datum weten en de rest van de wereld niet? *www.play.com zegt 28 november, dat geloof ik liever dan 'ergens in january'*
@Zephyrus De releaselijst van xbw vindt ik nog het betrouwbaarst en het meest "up to date" t.o.v. de andere nederlandse sites. In een klein artikel van DoAU in xbm staat dat hij in Japan en Amerika deze maand nog in de schappen ligt en dat we in Europa tot het eerste kwartaal van 2005 moeten wachten. Een reden staat er niet bij. De releasedatum 28 november is nog de oude datum nu is dat Januari 2005....Ik heb m liever ook eerder maar dat zit er niet in.
XBM de nederlandste, dat is ook het kutste magazine in de hele wereld... dus die geloof ik niet... ik vind xbw ook een goeie en actuele site, maar hier willik toch gewoon een officiele bron hebben, want zelfs op www.xbox.com zeggen ze: 'winter 2004' en niet 'early 2005'