*Kick* HIJ IS NU TE PRE ORDEREN BIJ WWW.gcshop.nl! METEEN DOEN!! waarschijnlijk ben ik de eerste zo dol!
Zephyrus dag kan niet meer stuk , Zephyrus heb jij die Demo 36 al van OXM, issie een beetje vet. En zien die dames er ook weer uit als om op te-eten
@Zephyrus: DOAU is wel nog een stuk mooier dan DOA3, MAAR speelt echt niet net zo lekker als deel 3 hoor komop nou man!! Ik mis veel te veel moves die ik gebruikte. De worsterfiguren kunnen nu niet meer tegenstanders die op de grond liggen vastpakken (wel de Russian Martial Arts figuren trouwens) en zowel de Worstelaars als de Martial Arts figuren kunnen niet meer mensen uit de lucht pakken...nou zijn deze characters dus waardeloos geworden, terwijl ze die moves makkelijk erin hadden kunnen doen. Dan maar geen exacte remake, ik heb toch ook DOA: Hardcore op de Playstation 2 als ik die wil spelen.....ja toch? Maar tuurlijk moet je DOAU als fan gewoon hebben, want hij is ongekend mooi en is online als je dat hebt !
Jah dag kan niet meer kapot!! Jah ik heb de demo, maar de demo is kapot , het gaat langzamer *qua tempo* dan doa3, en ik heb nagevraagd met NTSC gebruikers met DoAU en zij zeggen dat het aan Demo ligt, en niet aan het spel dus dat komt wel goed (ennuh: de grafix zijn echt zwaar mooi... vooral de omgevingen zijn adembenemend... Ik kan enkel spelen met Tina/Bass/Leifang/Jann lee, maar voor de eerste keer vind ik zelfs Tina er mooi uitzien!) DoAU is een Musthave voor alle mensen met live, die van fighting games houden, DoA vet vinden (1 van bovenstaande is genoeg reden)
Idd, ik zag em ook op gcshop, kost 50 euro geloof ik hè? (48 exclusief). Misschien wel leuk voor kerst, Vond de demo wel lache. maar eerst plezier hebben met Call of duty
uhm... hij komt uit op 12 january hoezo leuk voor de kerst? Ik waarschuw je alvast, Call of Duty Finest Hour is niet zo'n goed spel... als ik de recensies moet geloven, en meestal hebben ze gelijk... Verwacht iig niet dezelfde kwaliteit als de CoD's op de PC Ontopic: idd 50 euro inclusief Was de demo bij jouw ook 'traag'?
de ntsc versie is net zo traag als de demo..weet niet of de pal versie ook traag wordt gek is dat je op gamexpo 2 pods naast elkaar had staan 1 daarvan was net zo traag als de demo en de ander nog sneller dan doa3
ik wil dus echt dat deze game lekker snel speelt, want bij DOA3 vond ik het gewoon lekker spelen, als DOAU trager speelt dan val ik in slaap :{ naja... das ook wel wat te overdreven maar dan zou ik da nie echt tof vinden.
Ok, voor de duidelijkheid: De traagheid van de Demo ligt aan de demo en niet aan het spel het spel speelt even snel als DoA3 (wat mensen op Gamexpo gemerkt hebben) de NTSC versie speelt even snel als DoA3, en diegene die zeggen dat NTSC even snel is als Demo die liegen. @Xeon: Ik natuurlijk
Ik ga hem ook pre-orderen. Online multiplayer wordt natuurlijk onwijs vet. Maar gewoon singleplayer is ook erg goed. De snelheid van DOA 3 was goed, en deze blijft dus hetzelfde
Ik hoef het niet te zien, ik weet het zeker DoAU Is even snel als DoA3 de Demo is gewoon slecht overgezet ofzoiets
Ik heb het niet over de demo maar over de full retail version die ik elke dag speel. Ik weet niet wat precies het verschil in snelheid is tussen doau full version en de demo. Wat ik wel weet is dat DOA 3 sneller is dan Ultimate..waarschijnlijk hebben ze de snelheid aangepast om lag issues te voorkomen..maar blijf gerust in je waan fanboy...in januari praten we verder
is goed DoAU en DoA3 is even snel, ik heb het toch zelf gespeeld op Gamexpo 2004 en gehoord van NTSC gebruikers (Amerikanen, dus) jij hebt misschien illigale versie ofzo, daar kannet verschil in zitten
Op een of andere manier kan ik me maar kan deze titel me gewoon niet warm of koud maken. Vanaf het moment dat DOA 3 uit kwam dacht ik al dat het ideaal zou zijn om dit over internet te spelen. Komt er eindelijk een DOA online dan brengen ze een versie uit met minder characters en minder moves :{ (vooral Hayate is kut, is niet hetzelfde als Ein !!!). Snappen ze bij Team Ninja nou niet dat mensen nieuwe moves en characters willen. Je gaat toch geen opgepoetste game van 3-4 jaar oud met eigenlijk als enige vernieuwing online gaan verkopen voor 60 euro . Zit al jaren te wachten op een online versie komen ze met dit.
die heeft het dus niet begrepen... de Grafix zijn vernieuwd, er is meer te unlocken en de online modus is gewoonweg Briliant in elkaar gezet. Meer redenen heb je niet nodig, tenminste, niet als Fighting/DoA fan