1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Wie begrijpt wie nou niet :{

    Ik zeg dat het een opgepoetste versie is, daarmee bedoel ik natuurlijk dat " de grafix zijn vernieuwd", daarnaast zeg ik dat het online gaan het enige echte verniewende is.

    Maar wacht...............wat lees ik nu....WTF!!!!..het schijnt dat je nu nog meer pakjes kan unlocken............joepiiee.... 8) 8) 8)

    Meer redenen heb je idd niet nodig als je DOA fan(boy) bent ;) , maar voor die andere 99 % gamers die wel van DOA houden maar ook kwaliteit voor hun geld willen is het toch wel een lichte teleurstelling.

    Ik bedoel, toffe characters eruit, ouwe moves erin :confused:

    Kijk Zeph, ik mag dan wel niet een hardcore fan zijn zoals jouw maar zit al jaren op een niewe DOA te wachten met online mogelijkheden, als ze dan met dit aankomen schijten baal ik gewoon een beetje.

    Hoe veel moeite is het nou om wat extra characters er in te douwen en iedereen wat nieuwe moves te geven. En mensen ga nou niet lopen lullen dat dat niet kan omdat het een remake is want Hitomi wordt er toch ook gewoon in gedaan. Ik vind dit gewoon te makkelijk van Team Ninja.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    toffe characters eruit? ha ha die eruit zijn speelde ik tog nooit mee :p
    ik ben blij dat ze hitomi er in hebben gedaan want daar own ik iedereen mee :D
     
  3. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    DOAU had misschien wel beter gekund, maar ondanks dat overtreft het DOA 3 en zal hiermee de beste Xbox fighting game zijn en blijven.
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    @Firstblitzers, juist als je DoA3 vet vond als Xbox persoon maar vond je het stom dat je niet online kon spelen, moetje dit halen. Verder is er als Fighting genre - fan genoeg te doen waardoor je ff bezig blijft (costumes, items).
    Dat er in totaal 2 characters minder zijn, mag de pret niet drukken, het blijft een goeie game en de gameplay blijft hetzelfde
     
  5. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk hierin heb je idd gelijk. Het blijft natuurlijk een supergoede game enhet verwijderen van mijn favo character zal de pret niet helemaaal drukken. Het ergste hier van is dat ik mezelf goed genoeg ken en weet dat ik deze titel toch wel ga halen. Daarom vind ik het juist zoooo verschrikkelijk jammer dat ze imo een completere game konden afleveren.

    Als ik zoiets had van die chaepass game koop ik toch lekker niet dan had ik me ook niet zo druk gemaakt. Maar juist omdat ik weet dat Team Ninja deze game nog beter had kunnen maken (wees eerlijk), baal ik een beetje. Wacht dacht je van die mensen zonder Live. Die worden echt genaaid.

    Ach.......... ik hou trouwens op met zeuren want de game is allang af en er wordt geen kont meer aan veranderd :'-(

    Toch denk ik dat er een hoop mensen teleurgesteld gaan zijn als ze deze DOA kopen. Niet dat het erg is want game zal toch wel als een gek verkopen.
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, ze zullen idd teleurgesteld zijn, en Team Ninja had er beter aan gedaan de chars erbij te stoppen om veel negatieve respons te vermijden... Maar het is en blijft een Remake.
    En ik kan me voorstellen dat je geen 50 euro wil uitgeven aan een fighting game, ook al is hij van zo'n hoge kwaliteit als DoAU
    maar als 'ie later 30 euro is, kan je hem toch echt niet laten liggen, als Fighting-genre-fan
     
  7. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige pluspunten zijn live en verder misschien ietjes mooier en wat nieuwe pakjes die te unlocken zijn

    Daartegen over staat dat er paar characters weg zijn en ook wat moves

    Bedoel echt verniewend is de game dus niet en de dingen die je nu niet meer hebt zijn toch wel belangrijk.
    Zeker als je geen live heb dan is dit echt zonde om te kopen lijkt mij

    Ze hadden veel meer moeten veranderen dan de graphics wat echt niet zoveel mooier zal zijn denk ik en Xbox live vind ik. Zeker aangezien het grootste gedeelte van de gamers geen live heeft.
    Dan is het dus voor die mensen beetje stom om 60 euro te vragen
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent veelte negatief, het is nog steeds DoA zoals je dat gewend bent, heerlijk snel, lekkere gameplay

    wat wilje nog meer?
    Proxi, jij bent echt triest.. je zit honderd keer hetzelfde te zeggen... en dan zegje als enigste minpunt dat een paar chars weg zijn...
     
  9. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    haha beetje commentaar op je favo game mag toch wel, opgewonden standje :p

    en minder karakters is niet enige minpunt. Dat er moves uit zijn gehaald ook.
    En grootste minpunt is eigenlijk dat ze op de graphics en paar nieuwe pakjes na niets veranderd is volgens mij.

    Doa3 vond/vind ik zelf een super game
    Alleen ik vind dat ze wel wat meer dingen mogen veranderen. Juist meer moves en nieuwe karakters enzo in plaats van minder. Bedoel je mag best wat meer veranderen dan alleen de graphics van een spel.

    Je kan dan net zo goed elk jaar precies hetzelfde spel uitbrengen met alleen wat betere graphics. Persoonlijk zou ik dan wel wat meer willen. Vooral als je geen live hebt want het grootste gedeelte van de mensen heeft dat dus niet. Voor de mensen die het wel hebben ligt het anders. Voor hun voegt het natuurlijk wel wat toe maar naast het live verder ook niets.
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    snap je het nog steeds niet:
    HET IS EEN REMAKE!
    En waarom iets veranderen wat al perfect is?
    alle chars zijn goed gebalanceerd, de graphics waren al mooi, en zijn nu mooier, er zijn nu meer arena's, er zijn nu nieuwe moves (exclusief die eruit zijn gehaald omdat anders balans weg zou zijn), er is een nieuw personage wat nog niemand kent: Tengu.

    je bent echt een zeikerd, je zegt zelf dat je DoA3 vet vind, nou dan vind je deze ook vet, nog veel vetter als je daarnaast Xbox live hebt Punt !
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ken dat personage. Iedereen die DOA2 heeft gespeeld kent die, op de PS2 (misschien ook op de DC) kan je er zelfs mee spelen.
     
  12. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een geruzie om een spel zeg:9
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    @The Answer: maar volgens mij heeft het merendeel hier geen doa2 gespeeld, vandaar dat ik het even zesg :)
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij gedraag jij je een beetje te fanboyish want je maakt je te druk om de (naar mijn mening) terechte commentaar. Remake of niet. Feit blijft dat het live gedeelte gewoon de enige echte toegevoegde waarde is en de rest is bijzaak. Grafisch is het allemaal net iets scherper, iets gedetailleerdere omgevingen en indrukwekkendere lichteffecten. Moeilijkheidsgraad is trouwens vrij laag dus zelf op hard speel je hem zo uit. Tengu is helemaal makkelijk te verslaan en Tengu in vs mode gebruiken is ook niet echt leuk omdat hij niet uitgebalanceerd is tov andere characters. Voor de single player is er dus zoals ik zelf ook al eerder heb gezegd niet veel nieuws te beleven.
    Blijft natuurlijk een geweldig spel....online
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde eigenlijk eerst DOA 3 kopen maar doordat ik nu Xbox Live heb sinds een paar weken, wacht ik toch maar op Ultimate. Die is toch een stukkie beter en de Live functie is natuurlijk cool. Welke characters er voor de rest in zitten boeit me niet, als Hitomi _O_ er maar in zit en dat zit ze. Zodra dit spelletje uit is koop ik em.
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0

    nou wat lul je dan?
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeph jij weet wel veel van dit spel he. Dus een vraagje. Kan je via Live ook met zn tweeen Tag Battle spelen? Dat een vriend een karakter heeft en ik ook 1. Of is het echt in je eentje
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet leren lezen gozer. ik vind het spel geweldig omdat het nu online is daarom zeg ik ook dat, dat de toegevoegde waarde is. jij doet alsof het spel offline een wereld van verschil is tov doa3...dat is pas gelul
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    idd DiaLogical. Daar sla jij de spijker dubbel en dwars op zijn koppetje :)
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    neehj ik zeg niet dat Single Player een wereld van verschil is, ik zeg dat het Net zo goed is als eerst, en dat is geen gelul.

    @Conker: jah ik weet ongeveer alles van dit spel, hoe dan ook je kan Niet met z'n 2en taggen over Live: dus: jij en je vriend op dezelfde xbox taggen tegen bijv mij en me zusje via Xbox Live.
    maar je kan wel single tag doen: jij met ryu en ayane en ik met kasumi en ein *om voorbeeld te noemen*
    natuurlijk is het offline wél mogelijk om samen te taggen
     

Deel Deze Pagina