Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt deze uit??
     
  2. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    september
     
  3. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Jmrr dat Hitomi en Hayate er niet in zitten..:mad: Was ik net zo goed mee...:confused:

    Ahh wel...misschien krihgen we er een ander nieuw character voor terug? Iemand bekend met de oude delen? Dat er misschien characters waren die niet meer in deeltje drie zaten?

    Hmm, khoop btw dat er dit keer iets meer extra's en kostuums zijn toegevoegd. DOA3 was een beetje schaars daarin, zéker in vergelijking tot Soul Calibur II. Maar we zien wel..wordt vast een topspel, Team Ninja en Xbox kan niet mislopen dus!:D
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik neem aan dat jij alleen de filmpjes gezien hebt van Doax.
    Je kunt namelijk nooit oordelen over een spel wat je gespeeld hebt en wat rechtstreeks van je beeldbuis afspatterde
    dan wanneer een filmpje wazig en als van je monitor afspatterd.

    Ik geloof ze als ze zeggen, dat de DoaX engine beter beeld tovert dan de vorige engine van DOA3.

    Waarom zou het ook niet zo zijn, ze hebben anderhalf jaar gehad ( als het niet meer is ) om de engine te verbeteren.

    Misschien dat je de verbeteringen niet metteen ziet, ( maar dat ze in de vorm van meer Contact met de omgeving terug komen )

    Ik vindt het dus nog wel wat te vroeg om ook daadwerkelijk te oordelen over de graphics en de gameplay
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er mis mee dat het hetzelfde is als doa3 maar dan 'andere' moves en omgevingen en wat toevoegingen: Meer costumes (hebbik ergens gezien, dat ze veel meer costumes erin stoppen dan voorheen, wie weet kan je zelfs je outfits van doax erin stoppen, dat zou zoo stoer zijn :)) en online

    trouwens, is dit niet bij elk vechtspel dat ze gewoon hetzelfde zijn met wat vernieuwingen? nix mis mee toch?
     
  6. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten als het goed is outfits van DOAX in! (in filmpjes gezien)
    Vechten in bikini! w00t :9
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit lijkt me echt zo'n spel wat je absoluut niet zomaar ff als casual gamer tussendoor kun spelen (net als bij Top Spin). Dan heb je allemaal van die freaks die elke moves en combo's uit hun kop kennen. Waardoor je helemaal afgeslacht wordt.
     
  8. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede reden om erg goed te worden! Niet dat ik dat al niet ben.. *)
     
  9. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    word deze game eigelijk een beetje boeiend offline. Want ik heb geen live en is het dan wel de moeite om deze te halen??
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In DOA2 zit Ein en Ein en Hayate zijn hetzelfde (heb je al kunnen ontdekken in DOA3 ) en hebben dus ook dezelfde moves.

    Ein/Hayate ruled om mee te vechten.
     
  11. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    jann-lee is beter:9
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah zeker, je kan alles wat de vorige doa ook kon (met minder chars).
    Dus als je die leuk vond, vind je deze ook leuk
    *hoopik :p*

    [QOUTE=The Answer

    Citaat:
    Orgineel gepost door Diego
    Jmrr dat Hitomi en Hayate er niet in zitten.. Was ik net zo

    In DOA2 zit Ein en Ein en Hayate zijn hetzelfde (heb je al kunnen ontdekken in DOA3 ) en hebben dus ook dezelfde moves.

    Ein/Hayate ruled om mee te vechten.[/QUOTE]

    Ein heeft de moves van Hayate/Hitomi en niet van Hayate
    Zo heb je bijvoorbeeld Kofu en Burai van Hayate en zon ren fujin van Hitomi
    en die matrix outfit is lachen :)
     
  13. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie snapt dit nog? Mensen kijken meer uit naar een Half-Life 2 poort op de Xbox dan naar een fighter? Zijn er tegenwoordig dan geen echte gamers meer? Vroeger waren fighters het meest populaire genre op een console, nu shooters? Wat is dit? Persoonlijk verlang ik enorm naar een remake van DOA2. Het is de nostalgie, als je ooit een Dreamcast hebt gehad weet je wat ik bedoel. Ik vind het heerlijk om weer dezelfde characters te hebben etc. En ook nog in een nieuwe engine, en online? Voel je jezelf te goed voor je vrienden die alleen maar Halo doen, dan ga je gewoon tegen een Amerikaan ofzo, heerlijk!
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoals je zei: vroeger. Nu houd de jeugd en de massa meer van geweren dan van vuisten.

    Ik heb de DC versie een aantal dagen non-stop achter elkaar gespeeld (en daarna de PS2 versie) en ik snap niet wat er eigenlijk nostalgisch aan is. De characters van DOA3 zijn dezelfde als die van DOA2, maar dan knapper en met meer moves.
     
  15. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt ten eerste doordat ik de Dreamcast gewoon de beste console vind/vond. Ik weet niet wat het precies is maar ik vind deeltje 2 van DOA ook lekkerder spelen. Less is vaak more. Unreal Tournament fans vonden UT2003 voor de PC bijvoorbeeld veel kutter dan deel 1, ook al was het grafish veel beter, had je geen lag met je muis, en meer modes + adrenaline. Hoe meer er toegevoegd werd, hoe kloter de gamers het vonden. Ik vond deel 2 gewoon zo'n gave game, dat ik gewoon niet wilde dat ze er iets aan veranderden. Zie het maar als het verschil tussen Mortal Kombat 2 en 3
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  16. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik toch geown wordt door japaners die dat spel dag en nacht spelen. Maar het gaat me omk de fun.
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0

    Jij snaptem goedzo!

    idd, is ook gebeurt met Counter Strike, 1.6 is bout...
    DoA3 vindik perfect, begrijp me niet verkeerd, maar meestal geven vervolgen niet hetzelfde gevoel als de ouwe games, Zo kan bijvoorbeeld Half Life 2 nooit het gevoel van Half Life (1) helemaal terugbrengen en me in eenzelfde stemming brengen...
     
  18. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Met andere woorden: het wordt alleen maar Belgen en Duitsers bashen
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarschijnlijk zal het maar alleen mogelijk zijn om met Europeanen te spelen omdat de tijdzones anders lagg zouden kunnen veroorzaken.
     
  20. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou dan flink klote zijn, want wij Europeanen kunnen er niks van. (Die ene Tekken kerel niet meegerekend) Ik wil gewoon ervaren hoe goed die gasten zijn. Beetje practicen tegen een DOAowner, wat wil je nog meer?
     

Deel Deze Pagina