1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze waren gister nog 23 euro, dus dat is niet duur. Alleen was een pre-order van maart ofzo. En nu staat er tijdelijk niet leverbaar.
     
  2. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    okay:

    de limited edition:

    "Dead or Alive wordt bij de eerste [leveringen - zephy] geleverd in een luxe doos, de leveringen daarna is een normale hoes."
    - Gcshop.nl

    dikke kans dat ik een luxe doos krijg :)
     
  4. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ach die limited edition verkopen voor geen meter, laatst bij replay hadden ze nog vol op van halo2 :p . dus ik doe gewoon rustig naar replay hollen en koop daar mun limited edtion wel 8)
    maar die kasumi box ziet er zeker wel dol uit, een blauwe xbox die zou ik wel willlen hebben :p
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem van het weekend gespeeld, arena`s zijn er wel op voorruit gegaan :)
     
  6. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe? De amerikaanse versie gespeeld? :eek:
     
  7. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dit spel nog wel met 4 personen spelen in multiplayer zonder dat je online hoeft?
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah je kan nog steeds met Tag mode met z'n vieren spelen

    @Smurf: hij heeftem gedownload,

    @Technotic: ik hoop dat je hem koopt, want de echte kwaliteit zit in Xbox Live!!
     
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem ook wel kopen, mits de online service naar behoren werkt enzo. geen grote lag enzo, want dat kan het aardig verpesten

    en voor de duidelijkheid, een vriend heeft een gemodded xbox, ik hecht te veel waarde aan m`n xbox live, dus ik hoef zo`n chip niet
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    is verstandig want DoAU werkt goed op live (volgens Amerikanen), niet al te veel lag (tenzij je vecht tegen iemand met slechte connection)
     
  11. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net de demo gespeeld, en ik moet zeggen dat het me eigenlijk toch wel tegenviel... Het speelt gewoon minder lekker in vergelijking met DOA 3. De actie is wat trager enzo. Wel vind ik dat de arena's erop vooruit zijn gegaan. Maar het is maar een demoversie, dus wie weet...
     
  12. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Luisteren is dus ook een vak. |:-

    Er is al 1000x verteld dat die demo wat slomer is dan het originele spel. _0/
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel :)
    hoef ik het niet meer te zeggen.. :)

    echt jammer da ze zo'n vernaaide demo hebben uitgebrachgt, nu heeft iedreen verkeerd beeld vant spel ..
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Het spel vind ik ook niet lekker spelen hoor. ER zijn gewoon weg geen Soulcaliber 2 of Tekken moves. Het zijn vooral klappen en schoppen die allemaal op elkaar lijken. Een grote domper dus. Ook vind ik dat er weinig mannetjes zijn. Een stuk of 8 of 10.

    Had er echt veel meer van verwacht.
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe kan je er nou meer van verwachten als je weet dat het een Remake is?
    sommige mensen zijn gewoon irritant...
    Je snapt dan ook weer niet dat DoAU probeert een beetje realistisch te zijn, dus geen van die oplaadmoves enzo, maar enkel realistisch klappen en trappen.
    Weinig mannetjes? ja omdat het een remake is.. en je kan 3 extra unlocken.

    en dan zeg je dat het een teleurstelling is en dat je er meer van verwacht?
    daarom moet je nou altijd een review/preview lezen, dan weet je gewoon wat je kunt verwachten...

    jij bent dus gewoon beetje stom..
    sorry dak zo hard ben
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Sorry hoor, Zeph. Als ik een spel wat jij leuk vind afkraak. Ik vind jou een beetje stom. IK vind special moves wel leuk! En van MIJ hoeft het niet realistiser. En ookal is het een remake, dat vind ik nog geen Excuus om evenveel mannetjes erin te stoppen. Maak er dan nog een stuk of 10 bij om te unlocken. Zoals bij Tekken. Dat vind IK leuk. Daardoor blij IK het spel spelen.
    Nu heb ik er een 15minuten aan besteed.

    En nee ik heb geen review of Preview gelezen omdat ik deze voor bijna nop erbij kon krijgen. Dus je moet gewoon niet zeiken als je niet weet hoe het zit.

    Nogmaals jij bent een beetje stom
    Oh jah, sorry dat ik zo hard bent. |:-

    Dus mijn advies: Niet voor Tekken/Soulcaliber 2 fans. Alleen voor realistische mietjes zoals Zeph die alle games met een ninja erin leuk vinden.

    (Zo is het toch Zeph?)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0

    haha jah vast..

    nee dit is een erg leuke game, maar blijkbaar niet voor nerds als Being Xboxed..
    die echte kwaliteit en bepaalde keuzes (als het maken van een remake, niet veel characters maken, maar de characters die er zijn helemaal uitdiepen en balanceren en mooier maken/ Of de keuze voor het niet gebruiken van die neppe moves als Soul Charge die niet passen in de setting van DoA). niet kunnen waarderen
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Goh dan zijn we er toch nog goed uitgekomen :)
     
  19. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik ben ook grote fan van deel 3 deze wil ik ook gaan halen..
    maar is er jullie bekend hoeveel levels er nou eigenlijk in de uiteindelijke versie zitten? en deeltje 1 wordt toch in de originele staat gehouden ofnie?
    ben benieuwd hoe ze dat gaan doen..mischien apart menuutje voor deel 1 en 2 mischien? als deel 1 die oude graphics houd...anders ziet dat er ook maar raar uit..speel je het spel krijg je dr ineens zo`n oud level tussendoor 8)
     
  20. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina