1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    djow, hoe kunnen jullie met ayane spelen. Die heeft alleen van die back-attack moves. Ik vindt dat zwaar irritant. Die kasumi is 10x makkelijker te besturen. Als je het kan zal ayane misschien wel beter zijn. Maar ik vind het niks. Ik own jullie straks allemaal met hitomi trouwens, of anders met ryu
     
  2. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    @ Zephyres: Lekker volwassen hoor. Ik vind het alleen niet wat ik ervan verwacht had.
    Dus ga nou maar lekker maar lekker Tecmo spellen spelen want die kunnen volgens jou toch niet slecht zijn.
    En ik wed dat je helemaal niet de master in DOA bent die je denkt dat je bent.

    @ Grote smurf: Hmm ik dacht dat ik dan een gewone deed. Maar meestel druk ik gelijk naar achteren. Vandaar dat het waarschijnlijk niet ging.
    Bedankt trouwens.
     
  3. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we dit maar 'uitvechten' op live. :cool:
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Al iemand op Live een keer een potje wil winnen moet hij mij maar uitdagen. Ik ben toch niet zo goed. Lijkt mij echt een geweldig spel maar ik ga niet van tevoren oefenen ofzo. Ik ga direct op Live aan de slag. Ik ben niet zo gedreven om alle moves uit mijn hoofd te leren. Op Live leer ik het vanzelf wel.
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    being xboxed, leer lezen, daarnaast ik zeg niet dat ik goed ben.
    en jah alle Team Ninja Spellen zijn goed.
     
  6. henno

    henno Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0



    whaha lekker dom |:- :D ik bedoelde dead or alive ultimate :9
    maar dies nog niet uit zag ik |:-
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja,

    DOA3 is ook niet mijn fighter eigenlijk. Ik vind DOA3 iets te oppervlakkig en te veel op een buttonbasher lijken. Ik heb het spel nu een tijdje en vind dat echt. Ik hou meer van vechtspellen als Virtua Fighter 4, daar kun je niet mee winnen als je buttonbashed. Is mijn mening verder hoor...

    Ik ga denk ik DOA Ultimate niet halen, maar aan de andere kant zijn er niet zoveel fighters online te verkrijgen...... Ik sta iig niet echt te springen van opwinding ofzo.....
     
  8. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Cyrax,

    Dat is idd ook wat veel recensenten van de game zeggen. Beginnende spelers kunnen redelijk ver komen met Button Bashen. Maar als je gewoon een paar dagen met een bepaalde character oefent, zijn/haar moven een beetje uit je hoofd leert, maak je zo'n button basher echt met de grond gelijk.

    Ik spreek uit ervaring, een paar vrienden van me dachten dit ff te kunnen winnen door te Button Bashen, maar Kasumi maakte gehakt van ze. :9
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja,

    Het probleem was dat ik vrij gemakkelijk kon winnen van een vriend van mij die het spel al jaren speelt en meestal wel van iedereen kan winnen. Ikzelf heb het nog niet zolang en ik pakte hem vrij gemakkelijk..... Nu heb ik aardig wat ervaring in fightinggames dus misschien dat dat helpt, maar toch!!!! Ik vind Virtua Fighter 4 gewoon veel leuker en die speel ik dan liever. Maar voor online is het misschien toch wel weer leuk haha....

    Omdat ik het spel niet zo lang heb, zeg ik ook dat het spel op een buttonbasher lijkt haha..... Zo voelt het wel bij mij eigenlijk....
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel is vermoeilijkt, dat draagt ook wat bij aan het verminderen van button bash gehalte.

    als je DoA nix vind, en toch online fighter wil:
    Guilty Gear XX# 2 Reload is dan het beste wat je kan krijgen, heb hem zelf ook (als zoethoudertje tot DoAU :))
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijffelen of ik het spel wil gaan pre-orderen bij gcshop. Het schijnt dat bij die limited edition, die ze daar verkopen, er een 2e bonus cd zit. Na zoeken op internet is mij nog steeds niet duidelijk wat er nou op die 2e cd staat. Zouden jullie mij dat misschien kunnen vertellen?
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah er is niets speciaal aan die limited edition, alleen een ander hoesje (luxer volgens hun)

    op de 2e disc staat DoA1U of Disc 1 staat DoA2U
     
  13. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    maar zou der nu ook een DOA controller uitkomen? (dacht dat ik da hier ergens had gelezen) Zou wel vet zijn zo'n controller van Hitomi ofzo :)
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah d'r zijn DOAU controllers (volgens mij wel op liksang)
    eentje van Kasumi, eentje van Tina en eentje van Leifang
     
  15. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ow tof, hoe ken ik aan zo'n controller kopen? want dan pak ik die van kasumi :D

    /edit laatmaar ik heb het al gevonden :)
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  16. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    op een japanse site stond dat je ook trainings cards erbij kreeg.
    Is dat ook zow in nederland??

    En moet je al die costumes weer halen in surivel mode zoals in doa3. :mad:
    of staan die gewoon in de online mode opgeslaggen??
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  17. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht ergens te lezen dat je de costumes zeg maar zo haalt bijv: eerste 5 van bijv kasumi moet je halen op easy in story mode daarna 5 op normal en dan hard. of zit ik nu verkeerd?
     
  18. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zo heb ik het volgens mij ook weleens ergens geleze.
     
  19. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar elke willekeurige cheat-site zal dit kunnen bevestigen. :cool:

    *Gaat druk op zoek om ergens een Kasumi-controller te kunnen bestellen. :D
     
  20. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    bij "click" kan je een controller bestellen
    met dank aan Zephyrus voor de link O-)
     

Deel Deze Pagina