Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die het alleen voor de babes spelen vind ik echte noobs want dit is een goed vechtspel.
    en als die meiden niet zo rondborstig waren had ik het nog steeds de doa serie de beste vechte serie gevonden. :D

    Amen. O-)
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem besteld hebt van inet (zoals wij) dan krijg je hem 18feb:
    17 feb binnen: 17 feb versturen: 18 feb binnen

    ik veronderstelde dat je hem bij Gcshop.nl had besteld zoals elk verstandig mens doet ;)

    PS: Hij ligt al te koop bij FRS (iig in België wel volgens Humorke) en mensen in Duitsland hebben hem ook al kunnen kopen bij de MediaMarkt (grote kans dat hij hier in media markt ook te vinden is).

    *wel allemaal voor prijs van 60 euro bij frs, en bij mediamarkt zouk prijs niet weten, denk 55 ofzo*
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Soul Caliber heeft een betere singleplayer (die ikzelf overigens geen zak aan vind) maar je moet ook niet doen alsof DoA uitspelen op normal een wereldprestatie is voor iemand die er net mee begint.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 2 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!

    PS: Soul Calibur 2 single player was te lang en te eentonig.
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat was ook niet mijn bedoeling, dan heb je me verkeerd begrepen. Het zal mijn weinig boeien aangezien ik toch voor de multiplayer ga.

    Maar ik kon me wel voorstellen dat hij zoiets had van, ik speel gewoon een spel uit terwijl hij even een paar mailtjes stuurt.

    Vond trouwens de singleplayer van Soul Caliber erg goed. Eentonigheid vond ik juist wel meevallen aangezien ze van alles probeerden om de wedstrijden weer anders te laten lijken.

    Heeft een van jullie wel eens Best of the Best gehad op de Snes. Wat een super game was dat. Honderden moves die je zelf kon selecteren. Je moest trainen en vechten om beter te worden. En op den duur probeerde je gewoon bij de wereldtop te horen. Daarnaast had je nog een soort illegale Kumite.

    Nog nooit zo veel plezier gehad aan een vechtgame, echt veel tijd in gestoken. Hoop dat daar ooit nog eens een keer een remake van komt.
     
  7. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    * Grote smurf beseft dat hij een grote fout heeft gemaakt door te bestellen bij bol.com

    En dat ding is daar duurder, en ik vrees dat ik het spel niet op vrijdag op mijn deurmatje zal ploffen.:'-(
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zekr weten :+ Als ik een vechtspel speel dan speel ik het ook met Wichtje, de heren boeien mij niet zo. met DOA 3 heb ik dan ook als Favo Character Kasumi en Christie :9

    *denkt aan het filmpje van Christie :cool:
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankzij die babes krijgt het spel juist veel naamsbekendheid
    Op Hayabusa na vind ik die gasten niet zo cool
     
  10. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop iig van ganswr harte dat niet alle noobies meteen met Jann Lee gaan spelen. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan die gast gekregen. Overpowered en bloed irritant is ie. :mad:

    (Ja, door hem ben ik net met Kasumi verslagen in Survival, maar ik had er al wel 92 verslagen _O_ )
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    doeje goed :)
    ik vind Jann Lee helemaal niet overpowered, niemand eigenlijk... de AI van Zack is wel zwaar goed met Counteren maar eik is de rest wel goed gebalanceerd.
    Ik haat Bayman... daar ben ik altijd bang voor bij Survival, ben ik net lekker bezig en komt hij met z'n onmogelijke counters... irritant...
     
  12. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Bart Smit heeft DOA - Ultimate al als te bestellen staan op hun website... Ik ben naar de winkel gegaan in Den Haag... Zegt een griet daar dat ze het spel al binnen hebben, maar nog niet mogen verkopen... Lekker verhaal! Ik had liever gehad dat ze had gezegd: "we hebben hem nog niet..." Want nu weet ik dat het spel leverbaar is, maar ik kan de game niet kopen... Klootzakken daar...

    Maar ja... Misschien is dit een gevolg van het beleid van Microsoft sinds dat gesodemieter dat winkels Halo 2 gingen verkopen vóór de officiële releasedatum...
     
  13. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekend verhaal, ik heb er gewerkt..... :9
     
  14. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een bekend verhaal, maar géén leuk verhaal... Ze kunnen beter gewoon liegen en zeggen dat het spel pas vrijdag komt... Dit riekt een beetje naar gamertje pesten, hoewel ze dat waarschijnlijk niet zo bedoeld zullen hebben...
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar ik ben blij te horen dat ze hem nog niet verkopen. Vint irritant dat wij moeten wachten tot vrijdag en dat andere mensen hem voor release kunnen kopen. Hou je aan het beleid a.u.b.

    ik ga toch ook geen proefwerk een dag voor de rest van mijn klas maken ;)
     
  16. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach... ik zal het nog maar een keer herhalen dan: het is NIET leuk als een winkel zegt iets binnen te hebben, terwijl jij het wilt kopen... Ze kunnen veel beter LIEGEN en zeggen dat ze nog niets hebben... Ik weet heus wel dat het mijn probleem is en niet van Bart Smit, maar het is wel beter om gewoon als winkel te zeggen: we hebben hem nog niet, vrijdag komt-ie... Maar goed, ik zal er maar over ophouden...
     
  17. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je bestellingen kunt annuleren bij Bol.com?

    Ik heb iig net een mailtje gestuurd naar ze. Mijn bestelstatus staat nog steeds op 'in bestelling bij leverancier', dus dat kan nog wel even duren. Laat ze dat geld maar terugsturen, dan koop ik hem wel gewoon bij de Bart Smit of zo. |:-
     
  18. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kunt bestellingen bij Bol.com annuleren, ik zou daarvoor naast je email toch even telefonisch contact opnemen met de Klantenservice... Dat heb ik ook een keer gedaan, was geen probleem...
     
  19. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al zien liggen bij de Intertoys
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is intertoys niet goed bezig, ze mogen hem eik vrijdag pas verkopen
     

Deel Deze Pagina