heb hem ook al gezien bij dixons (helftheuvel) niet dat ik hem ga kopen ofzo... ik wacht eerst op mercenaries
wat heb je er dan aan ? je kan hem idd kopen, maar eik mogen winkels dat nog niet doen, vrijdag pas, eik. gcshop.nl wacht geduldig tot donderdag en dan sturen ze hem op (zoals M$ heeft opgedragen aan ALLE winkels) dus de winkels waar hij al te koop is zijn niet goed bezig.
de winkels waar die al tekoop zijn, zijn juist HEEL goed bezig. zo gaan er veel mensen bij hun da spel kopen omdat die daar al tekoop is. wil nog niet zeggen dat het mag, maar is wel slim om ff wa winst op testrijken
slim jah, maar noemenswaardig is het niet... als iemand zegt dat je iets dán af moet hebben/in moet leveren, ga je het toch ook niet eerder inleveren? dat zou niet eerlijk zijn tegenover de rest van de klas
meestal als ik het af heb lever ik het in (krijg je ook vaak extra punten ) en zo is het ook bij winkels ze hebben het eerder, verkopen het dus ook eerder, dus verdienen ze ook meer door het vele verkoop (als er in de buurt veel vraag naar is dan)
Erg fijn voor jullie dat je het spel blijkbaar al hebt en het "gewoon" kan kopen (zo gewoon is dat niet, zelfs de meeste online webshops melden niets van dat ze hem al hebben, m.u.v. Bart Smit)... Maar hier in Den Haag en Rijswijk is er NIETS... Ik ben zowel in Den Haag als Rijswijk bij de volgende winkels geweest: Media Markt, Free Record Shop, Bart Smit, Dixons en de Gameshop... Niets, helemaal NIETS...
????? daar heb ik nog nooit last van gehad (met DOA 3 ik speel ook vaak met jann lee maar omdat ik m cool vind met jeet kune do maar bij dixons stond hij in de computer maar ze hadden m nog niet bij freerecordshop hadden ze m ook nog niet (die hadde volgens mij wel net de lading gehad) bij intertoys stond ie geeneens in de computer bij bartsmit nie gevraag want hier hebbe ze daar k*t personeel
Bij de videotheek bij ons in de buurt hebben ze pas kut personeel. Ik kreeg geneens def jam fight for NY mee
iedereen zegt wel dat je hem niet moet kopen als je geen live hebt maar zonder live kan dit spel ook leuk zijn toch? want je kan toch ook nog wel met andere spelers 8ter een xbox? blijft toch altijd leuker om gewoon degene naast je te hebben waartegen je speelt..ok het zijn dan meestal geen ervaren vechters maar dat ben ik ook niet speel vaak tgen een maat van me dead or alive 3.. bij het begin sta ik 5 punten voor omdat ik nog veel blok enzo maar als we klaar zijn heeft hij 15 punten voorsprong ofzo gewoon omdat ik soms niet het geduld heb om de hele tijd te counteren en dat doet hij wel.. ik ben meer voor de trucjes *) maar met counteren kun je denk ik toch vaker winnen blijkt wel..wat denken jullie?
Yes, ik heb hem binnen. Mijn bestelling bij Bol.com geannuleerd en gewoon bij de FRS gekocht. Nu nog even 2 uur school volgen en dan zsm naar huis.
Tja, Ik heb DOA 3 ook en die vind al niet echt heel goed. Aangezien imo de enige echte toevoeging om € 60,00 voor dit spel te betalen de online mogelijkheid is wacht ik wel ff lekker denk ik zo. Ik heb net Mercenaries aangeschaft. @Grote Smurf: Gefeliciteerd met je game man...
Ik wacht het een weekje af, ff de bevindingen aanhoren waarschijnlijk koop ik hem toch niet, want ook dit spel zal in de kast verstoffen, omdat ik nou eenmaal een pes4 addict ben als iedereen nou laaiend enthousiast is, koop ik hem wel
IK heb hem ook al hij is online zoooooow vet. Ik vocht mijn eerste 2 potjes al tegen 2 nederlanders. Ze hebben me wel inelkaar gebeukt maar het blijft vet.
Ik moet nog een dagje wachten, maar daar leg ik niet wakker van. Als ik morgen terug van school kom, ligt ie vast al op me te wachten
Bij mij werd s'ochtens vroeg opgebeld dat ie er was en stond ik om half 12 in de videotheek met doau in me hand.
jahwel naar voren+x=mid kick counter naar achter+x=mid punch counter , probeer maar eens goed ik krijg 'm morgen, ik heb dan wel tijdje moeten wachten maar ik heb hem wel voor 50 euro gekregen en ik heb limited edition
Maar, ik moet wel zeggen. Het spel speelt 'iets' langzamer. (Nee, het zijn geen slakken) En ik moet zeggen, het is een stuk beter. Ik ben druk bezig met pakjes te verzamelen. On-line ga ik vanavond denk ik wel als er al wat meer mensen het spel hebben. Man, DIT SPEL IS WREED!