Oeh Zeph geeft les. Zijn er nog meer knoppencombinaties voor een counter?? Op dit moment denk ik niet dat ik veel potjes zal winnen via Live. Maar ik wil namelijk wel een beetje goed worden.
bij sommige characters zijn er nog meer counter mogelijkheden (zoals bij kasumi: naar voren/schuin achter naar voren/schuin onder dan verdwijnt ze met Sakura bloempjes en staat ze achter de tegenstander *zat ook in DoA3* deze charactergebonden counters zijn te leren in de sparring - exercise modus
Ik heb de game ik heb geen live maar ik vind hem tog vet om geld aan uit te geven ben doa fan alleen mis ik hayate, die character vond ik vet en ein zo verrot
jah ik denk dat ik hem ook ga missen... maar we kunnen altijd DoA3 nog in onze Xbox stoppen als we hem té erg missen BTW: wat voorn doosje hebben jullie (zoals in mijn avatar?)
Hij zit in een kartonnen doosje, waarin 2 games passen. (Net zoals bij GTA3 & SA) Op de voorkant staat bij mij Kasumi, en die 2 doosjes lijken iig niet op jouw avatar.
Hmm, dan boeit het me niet echt welke versie ik koop... al las ik op de officiele Xbox site wel iets over collectible trading cards maar die zullen vast wel weer alleen in Japan/VS erbij zitten.
lijkt me leuk al komen in nederland van die training cards van doa.dat het dan net zoiets word als yu-gi-oh
volgens mij is dat idd de normale (alle doau's zijn collector's edition er is enkel verschil in verpakking) en op gcshop.nl krijgen ze een 'luxer' doosje, dat noemen zij limited edition (omdat ze beperkt verkrijgbaar zijn) maar ik vraag me af hoe de mijne er vandaag dan uit gaat zien. Ik laat het jullie weten IIG zitten er volgens mij geen trading cards ofzo in (jammer...)
maar mensen wat voor vechttechniek gebruiken de meeste van jullie nou eigenlijk? zijn jullie meer aanvallend of verdedigend? of een combinatie van beide?
Ik speel iig niet alleen maar op de counter. De kans dat het mislukt is gewoon een stuk groter als bij DOA3. Tenzij ik echt zie dat iemand naar voren mept, (Of net als bij Jann Lee die ellebogen-techniek) dan probeer ik dat te counteren. Normaal gesproken hou ik gewoon X ingedrukt, waar je het meeste mee kunt blokken. Als hij/zij dan net klaar is met zijn aanval sla ik er compleet op los, en hou dan weer wat afstand. Zo vecht ik meestal met Kasumi. edit: btw, ik heb het kerstvrouwenpakje van Kasumi al. Die is cool!
dus counteren werkt in ultimate minder goed als in DOA3? da is echt chill man..een maat van mij doet bijna alleen maar counter en wint hij TE vaak mee..als ik dan een trucje wil doen ziet hij dat te vaak aankomen.. maar het snelle vechten werkt in ultimate dus bter?