1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een echte doa fan bent absoluut. (Ik heb alle pakjes inmiddels voor Kasumi, en die zijn echt de moeite waard :9 )

    Ik denk dat je het spel zonder live een maandje of 2 heel erg vaak zult spelen, maar dat het dan toch wel wat minder wordt eigenlijk...
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor mij wel. Ik heb live, maar speel het nu al de hele middag offline. Ik heb ook niet echt de behoefte om hiermee online te gaan. Gewoon lekker op pakjes jagen en survivallen.... Het is trouwens echt supermooi...
    Deel 1 heb ik 5 minuten in m'n Xbox gedaan, maar die mag voortaan lekker in z'n doosje blijven zitten...
     
  3. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    grappig, ik heb um er niet meer uitgehad... dee um aan en was verkocht! (heimwee misschien?!?)

    vanavond discje 2 maar eens bekijken!
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle Pakjes van kasumi!!!!
    Man ik heb er nog maar 5!
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je Hitomi unlocken??
    En hoe krijg je alle pakjes?
    Ik heb met Kasumi en Ayane de easy en normal mode uitgespeeld maar ik krijg daarvoor maar 1 pakje. Krijg je met hard en very hard zoveel pakjes dan? Of moet je ook een andere mode doorspelen zoals tag?

    BTW. Ik had het spel ook bij GCshop besteld maar ik heb hetzelfde kartonnen doosje als jullie.
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Hitomi gekregen door met alle charackter op normal de story mode uit te spelen. Ook kreeg ik die gekke pinocio waar je altijd op het laatst tegen moet vechten, en als je met Leon story mode uitspeeld krijg je Bayman.

    Weet iemand misschien een site waar ik alle unlockables vind?

    Edit/ Ik lees net dat je een DOA3 of DOAX save game moet hebben om hitomi te unlocken.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik allebei
    Dus ga ik zo maar met iedereen de normal mode halen, want ik wil PER SE Hitomi
     
  8. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met iedere speler het spel gewoon 1x uitgespeeld hebben, en idd zo;n savegame hebben. Verder is er dacht ik niets anders voor nodig.

    Voor die pakjes van bijv. Kasumi. Daarbij moet je op easy de storymode 8x uitspelen, de normal mode op 6x en de hard mode 4x uispelen om alle 20 de pakjes te hebben.;)
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat nodig is voor Hitomi is:
    DoAX of DoA3 Savegame (leen het spel voorn minuutje van iemand om savegame te maken)
    en als je savegame hebt:
    Default instellingen van Story mode EIN uitspelen
     
  10. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 1,5 dag met Doa op live gespeeld, en ik vind het echt zo superwreed. _O_

    Er is nog wel redelijk wat lag, en ik hoop dat dat snel gefixed wordt. Als dat gebeurd, denk ik dat ik net zoveel lol zou kunnen beleven aan de MP van dit spel als aan de MP van Halo2, en dat zegt wat. *)
     
  11. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die al DOA2 op de DC en/of PS2 hebben gespeeld, wat merken jullie aan verschil behalve het grafische aspect?
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lag kan je niet zomaar weghalen, die blijft zitten, tenminste dat hangt af van verbinding tussen jouw en je medespelers. Om lag te beperken zou ik max players beperken en niet in drukke servers gaan.
     
  13. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    sommige levels zijn anders b.v dat operagebouw waar je met helena tege ayane vecht dat stond eerst niet in de brand, en meer costuums uiteraard.


    als je btw met kasumi de sparingmode uitspeelt krijg je een bericht van kasumi voice command unlockt (ik weet nog nie wat t is)
     
  14. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    echt?? ik zie niets nieuws hor en sparingmode is toch training dan kan je toch niets halen,Of wel???
     
  15. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, dan moet je de 'sparring' mode daar in het menu selecteren. Als je die uitspeelt, krijg je de 'voice' modus. Dit kun je bij zowel Kasumi als Ayane doen. Zodra je al hun moves dus gedaan hebt, krijg je te horen dat je die mode geselcteerd hebt. In het options scherm in het hoofdmenu kun je nu ervoor kiezen om Kasumi of Ayane alles te laten zeggen (Dus K.O. na een gevecht enzo) i.p.v de normale stem die je hoort. Best leuk eigenlijk.:)
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan iemand mij vertellen hoe het oflline gedeelte is? Is de game offline ook de moeite waard?
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    multiplayer met maten is ook top natuurlijk, maar story mode ben je zoo doorheen maar je bent gewoon lang bezig om al die pakjes bij elkaar te schrapen:)
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info Zeph. Ik heb Hitomi nu, maar hoe moet je voor haar die pakjes unlocken? Je kan met haar geen storymode spelen.
     
  19. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Die moet je halen door in Time Attack te spelen, alleen je kan beter naar deze FAQ gaan, want daar staat een manier hoe je alle pakjes in 1 keer kunt unlocken.
     
  20. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ W00t _O_

    Ik ben met Kasumi gaan spelen op easy met survival. Ik ging best lekker (77 kills) en ik ging mijn stats uploaden, blijk ik nummer 860 van de wereld tot nu toe te zijn.

    Echt cool. :cool:
     

Deel Deze Pagina