1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo wij europeanen kunnen er nix van....die japanners kunnen wij makkelijk verslaan hoor....als je maar vaak genoeg oefent kom je er wel....ik durf wel een uitdaging aan te nemen met een japanner,ik own met jann-lee en zal ze effe leren wie de beste is,wij europeanen natuurlijk:9
     
  2. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey, het zijn Japanners waarvan ongeveer elke week één overlijd omdat ie te lang Everquest heeft gespeeld :9
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jonges, er is genoeg uitdaging in europa te vinden, kijk maar naar mij! Pas maar op ik own jullie allen! Ayane&Ryu ownen!

    Owjah wassik vergeten: Mijn zusje als Kasumi en ik als Ayane das pas een lekker tag team, Invincable!!
     
  4. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    i'll accept the challenge:9
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed jonge, met wie speel jij?
    en als ik met jouw klaar ben, mag mijn zusje jouw welleens verslaan, kijken of je dat leuk vind :)
     
  6. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel altijd met jann-lee...just bring it:D
     
  7. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gaan mensen dus om met hun trauma dat ze niet kunnen winnen van hun zusje, ze gaan dan samen spelen om het niet op te laten vallen.
     
  8. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, wacht maar af tot zij jouw verslagen heeft, dan piep je wel anders :)
     
  10. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook op zoek naar uitdaging, ik ben alleen niet zo heel erg goed. Tegen vrienden win ik bijna altijd. Counteren lukt al aardig, alleen die ground attacks willen niet lukken. Ik speel vooral met Christie en Ayane kan een van jullie misschien de knoppen combinatie hier neerzetten.

    De omgevingen van DOA UCV1 worden interactiever, aan de ene kant is het wel leuk. Zo zul je proberen om niet met je rug naar de olifant te staan, want dan heb je namelijk kans dat je er tegen aan wordt getrapt. Dit bezorgt je extra damage en het is ook nog moeilijk om er aan te ontsnappen, je moet dus meestal een aantal hits incaseren.

    Ik zou het leuk vinden als er ook een level in komt waar het puur op je fighting skills aan komt, een eindeloos weiland bijvoorbeeld. Zo kan je dus niet winnen of verliezen door diepe afgronden ramen muren olifanten enz.
     
  11. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje:

    Is het spel ook offline leuk ?
    Of ist offline alleen Tag Battle - Team Battle en versus mode tegen je vrienden ?

    Of zit er ook iets in van een Story mode ?:D
    En ken je offline ook tegen de computer (om te trainen ofzo :))
     
  12. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0

    DOAUCV1 is offline hetzelfde als DOA3, alleen er zijn minder characters en meer levels.
     
  13. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, het zijn de aantal Characters van DOA2, maar zit er dan ook iets van een story mode in ?

    ff eindbaas beaten en dan een prachtig filmpie krijgen ?

    (btw, zouden ze Raidou einbaas DOA1 en de Tengu eindbaas DOA2 erook in ebben gestopt :9)
     
  14. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik zal me erbuiten houden want ik ben niet goed in doa, maar ook niet slecht, maar ik vind het gewoon een goed spel.
     
  15. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, daarom is online gameplay bij zo'n game vet. Van mijn vrienden win ik met Soul Calibur ook altijd, daarom doen we maar altijd Halo tegen elkaar waarin ik weer niet erg own :{
     
  16. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    dead or alive ultimate is uitgesteld naar oktober....bron gamespot.
     
  17. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik als het ook al op InsideGamer, maar waarom lees ik dit nieuws nog niet op de mainpage? Hmmm, zal vanavond wel komen.:)
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Oktober? Ik heb gehoord herfst, dus het zal oktober of november worden (september ligt er al uit).

    Eigenlijk was dit te verwachten aangezien het imo altijd al een wazige release dat heeft gehad (nu nog ook) imo.
     
  19. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop van wel :D
     
  20. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke character heeft een "special move" plus een paar andere nieuwe moves. De special move van Zack is snowboarden zoals in de trailer te zien is.

    Het spel zal 2 disc's bevatten. DOA en DOA2U.
    Disc 1
    In deel 1 wordt er helemaal niets veranderd, dus moet je het opnemen tegen Raidou in Saturn graphics. Ik denk ook dat er wat xtra's op staan zoals: "making of" en dat soort shit.
    Disc 2
    Een remake van DOA2 met xtra charecters, moves en levels. De storymode zit er denk ik wel in, maar het zal waarschijnlijk een nieuwe storymode worden!!!

    In de trailer is Kasumi te zien in een "glazen emmer met water". Dit betekend dat Kasumi is gevangen door DOATEC, zodat zij erachter proberen te komen waarom Kasumi zo sterk is.

    Dit is een onderdeel van de storymode denk ik. Ik heb DOA2 nog nooit gespeeld, dus ik ken die story mode niet. Dat stukje van Kasumi is volgens mij nieuw en zit dus niet in DOA2 (hardcore). Ik denk dat het verhaal zich zal afspelen tussen DOA2 en DOA3. (Kasumi is ontsnapt en zat daarom weer in DOA :cool:
     

Deel Deze Pagina