Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net een uurtje geleden ook doau gehaald en eventjes een half uurtje gespeeld.
    Ik vind het wel cool alles is nog sneller dan doa3 en dat beginfilmpje is echt cool!
    Alleen ik kan een paar dagen niet meer op mijn box spelen door die kabels.......
    Ow en zephyrus voeg me toe op xbox live als je wilt kunnen we tegen elkaar spelen. ;)
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah is goed, maar heb nog geen enkele match gehad zonder lag...
    hoe stel je eik max players in?
     
  3. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke dan ik zie je wle online.:)
    Kom anders weer enes op msn ik heb je al ene tijd niet meer gesproken.
    Sorry voor offtopic trouwens mods. O-)
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik toch al? :)
    was jouw MSN ookalweer?
    misschien per ongeluk verwijdert ofzo 8)
     
  5. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is vaag heb je een nieuwe msn aangemaakt mischien?
    Bij mij sta je teminste offline.
    Voeg me nog maar eens toe dan antoniobruna@zonnet.nl.
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    dan moet je een game hoste en bij de opties voor je t spel aanmaakt kan je t instelle.

    je was btw vanmiddag wel snel weer weg ik wou t wel is tege je opneme :'-(
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    bleeeh ik lees dat jullie allemaal in survival dik in over 50 zitten allemaal, maar ik haal de 40 nog geen eens :'-( met kasumi is mun hoogste de 32 en dan gaak weer kapot... iemand misschien tips? want ik wil die medal hebben die je na de 50ste KO krijg
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe vecht je? Mep je er op los...of heb je een bepaalde tactiek (ik neem aan van wel). Misschien een andere tactiek nemen...
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ja klopt
    maar ik ben nu online heb 1on1 server gemaakt met 1 friend reserved slot en heb je een invite gegeven, wilje accepteren :p?

    PS: wie van jullie is Jelle?
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik keek net voor de gein op live hoeveel mensen dit spel online spelen. zijn er best wel weinig.
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is net een dag uit. De komende tijd zullen er wel meer bij komen.
    En ik denk dat veel mensen ook nog met singleplayer bezig zijn om een zooi pakjes te unlocken
     
  12. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    aahja da verklaart een hoop, ik ben zelf nu ook bezig alle pakjes tehalen via surival (alle items verzamele)
     
  13. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat had ik al in mijn bericht gezet |:- :9

    Dat ben ik dus.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zag vandaag DOA:U op Gammo.... Man wat baal ik ervan dat mijn ouders hun creditcardnummer niet willen geven. Ik wil ook op live kont schoppen.:mad: Ik wil dit spel zo graag
    Bij ons in de winkel lag het Kasumi hoesje. Is dat nu de normale? Want de Amerikaanse zag er toch anders uit dacht ik. Of is dit een tijdelijke versie? Aangezien ik las dat gcshop.nl wat luxere hoesjes had, ik snap er echt geen hol van. Al die collectors editions tegenwoordig...
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hoe krijg je al die items??? want krijg bijna alleen maar dezelfde:confused:
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke karakter heeft 4 verschillende items, 1 ervan kun je pas krijgen als je pagina 1 van collectors mode vol hebt.

    edit/ kijk eens in deze FAQ, in hoofdstuk 7 staan alle items.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  17. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de hoesjes gesproken. Ik heb zelf bij gcshop besteld en kreeg het hoesje met kasumi erop in een kartonnen verpakking. Net zoiets als grand theft auto. In het karton zaten nog 2 aparte normale xbox hoesjes voor de 2 delen.

    Ik heb 2 vragen.

    1. Is Ein nou dezelfde persoon als Hayate ( zoiets begreep ik uit de verschillende verhaallijnen uit de storymode.

    2. Is Raiduy (eindbaas deel 1) de vader van Ayane? ( zoiets dacht ik te begrijpen uit het intro filmje.
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik ook, blijkbaar is er dus geen limited edition (ff een 'klacht' emailtje naar gcshop.nl sturen dat ze valse informatie leveren)

    1: jah, is dezelfde persoon, alleen Hayate was z'n geheugen kwijt na project Epsilon en werd 'ein' en leerde van Hitomi's vader Karate. Op 't einde van DoA2 weet hij weer wie die is (Hayate dus) en wat hij was: 'Shinobi of the Wind' -> Ninja van Mugen Tenshin clan.

    2. Raidou is inderdaad de vader van Ayane, hij heeft de moeder van Kasumi (Ayame heet ze) verkracht en toen was Ayane geboren. Ayane is later verplaatst naar Hajin Mon en is in de leer gegaan bij Genra (die in DoA3 voor Project Omega door DoATEC wordt gebruikt en dus 'slecht' is geworden)
     
  19. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ok is goed hoelaat wil je spele ?

    ps kan jij JELLE = grote smurf wel horen ? wij kunne elkaar in dit spel nie horen :confused:
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet tegen jelle gespeeld...
    zeg het maar wanneer, heb hele dag de tijd
     

Deel Deze Pagina