weet iemand wat je tegen die blaadjes counter van Kasumi moet doen want ik verlies telkens door die aanval ik was echt gewoon bijna A- en toen gebeurde het ik ben nu weer B (ik weet t ik moet me schamen)
Lul niet, B is niet slecht. Ik ben nog hardstikke C+ aangezien ik de afgelopen dagen niet gespeeld heb. (School school school ) En tegen die blaadjes-counter doe je gewoon niet zo heel veel, tenzij je geen hoge en lage aanvallen doet. Alleen bij die aanvallen kan Kasumi die counter uitvoeren.
ja nu je t zegt das eigenlijk dom van mij ik kan wel lekker veel spele want ik heb VAKANTIE maar ik ga gewoon weer veel spele en trainen zodat ik alsnog A- wordt. btw de beste nederlander staat nu al op de 70e plaats van de wereld (misschien wel ingepoorte xbox)
Da's mooi van die Nederlander dan Ik hou het meer bij spelen voor de lol, als ik zie dat ik zelfs door 16 jarige gehaaide pubertjes ( *kuch* ) al verslagen wordt door Ayane. Ja, Zephyrus, dat ben jij. _0/
hahahaha ik ben ook 16 en versla ook veel volwassene (zal wel in de leeftijd zitte ) bij ayane gewoon meer lage aanvalle doen (maar vooral geen tengu gebruike deed ik wel en dat heb ik gewete ook)
haha ik heb wel een indruk achtergelaten bij jou lijkt het Ik ga ook mikken op spelen voor plezier en niet voor Ranking, dat kan me echt geen ruk schelen.
mij best wel want ik wil heel graag in de top 50 kome op z'n minst zullen we nu nog s probere om tege elkaar te gaan ? ik heb eigenlijk nu wel een minpunt ontdekt: het is slecht voor je sociale leve: ik ben helemaal verlaafd ala ik s'ochtends wakker wordt dan begin ik en ik ga door tot diep in de nacht en dat doe ik al vanaf zaterdag (toen kreeg ik vakantie) ik heb t nu 6 dage en heb al 62 uur ofzo gespeeld das dus gemiddeld 10 uur per dag
ik heb eigenlijk nu wel een minpunt ontdekt: het is slecht voor je sociale leven: ik ben helemaal verlaafd als ik s'ochtends wakker wordt dan begin ik en ik ga door tot diep in de nacht en dat doe ik al vanaf zaterdag (toen kreeg ik vakantie) ik heb t nu 6 dagen en heb al 62 uur ofzo gespeeld das dus gemiddeld 10 uur per dag 8 @ zeph ook best
ik heb hem nog steeds niet maar ik wil gewoon ff wachten want heb korte tijd geleden nog 2 nieuwe games gekocht..
Dat maakt helemaal niets uit welkuh grade je heb. al heb je je dag ga je omhoog en als je je dag nie heb gaat ie omlaag dus het bepaald dus niets.
Ik heb hem jammer genoeg nog niet maar als ik hem heb dan heb ik denk ik wel een paar mooie uurtjes speelplezier..wel Gruwelijk dat Ryu Hayabusa als hidden character erin speelt !! maar hoeveel uurtjes ben je gemiddeld bezig om de game uit te kunnen spelen ?
hoezo uitspelen? bedoel je dat in aantal pakjes? maar hayabusa kende gewoon kiezen hoor (is geen hidden character)
die kan je op 2 manieren halen, Spoiler 1 je doet gewoon storymode 137 keer (zijn 137 pakjes) of 2 je zorgt dat je eerst alle char hebt (ook de 3 die je erbij moet halen) en zorgt dat je alle survival items te pakkenkrijgt (welke dat zijn kan je op gamefaqs kijken)