Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    snelste weg is tog door surival, had ik alles binnen 5 uur dusss 8)
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat je de pakjes uit DoA Xtreme Volleybal ook kan gebruiken in DoA: Ultimate. Maar volgens mij is dit niet waar. Iemand melde dat je de pakjes van Hitomi kan unlocken met de Survival mode. Maar ik speelde die maar ik kreeg geen pakjes ofzo. Hoe goed moet je het daar doen om pakjes te unlocken??
     
  3. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    bij mij gaat t de laatste dagen behoorlijk slecht met dit spel (online alleen he) ik kom geeneens meer op b+

    hebben juli ook gemerkt dat veel duitsers en soms fransen gan wacht tot jij aanvalt en dat ze dan zon lullig aanvalletje doen ?
    ik wordt er iniedergeval gek van want dan zetten ze de tijd op unlimited.

    ojah ik heb ook gehoord dat dat de gaste die bovenaan staan cheaters zijn, is dit waar ?
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus christus, wie geeft die vage info?
    er zitten Bikini's van DoAX in DoAU, meer niet. Mensen fantaseerden erover dat ze hun geunlockte DoAX dingen konden gebruiken in DOAU maar dat is bij slechts een fantasie gebleven.
    Hitomi pakjes zijn te unlocken op 2 manieren:
    - Speel Time Attack 14 keer uit (let op: als je ineens geen pakjes meer bijkrijgt en nog geen 14 costumes hebt dan moet je difficulty setting hoger zetten zodat je nog meer kan unlocken)
    - Haal alle items in Survival mode
     
  5. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    welk level zit NIET in dead or alive 2/ultimate? the cyclotron of the clysmon?
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Lol ik heb het bij een maat online gespeeld ik werd dik geownd:confused:

    terwijl ik van iedereen won die het spel gewoon hadden en multiplayer :mad:
     
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Zeph voor de info

    Ja, maar dat is een vraag van de prijsvraag. Die mogen we natuurlijk niet geven :p
     
  8. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoei _O_ _O_ _O_

    Ik heb straks een SS verslagen. Ik was een C- geworden, en toen ik een klap weer een C+ :D
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Heb vorige week een tweede controller S gekocht, en zit sinds die tijd weer te gamen tegen mijn girlfriend. DOA 3 dan :) Speelde vroeger al tegen haar op de Dreamcast deel 2, dus nu zit ze al te zeuren dat ik deze moet halen...:)
    (had eerst maar 1 controller S, en 2 van die grote... maar die wilden we dan beide niet gebruiken, dus toen speelden we dus maar niet tegen elkaar...)
    Viel me op hoe ontzettend goed die graphix van DOA 3 nog steeds zin, dus ben ontzettend benieuwd naar Ultimate...
     
  10. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag die set gehaald, je krijgt 2 maanden gratis live. Moet je alsonog een starterkit kopen om hem te proberen?
    Of hoor je er iets bij te krijgen?
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    neej,je heb als het goed is een xbox live cdje in de xbox te stoppen om je acount aan te maken??
    Of heb ik het verkeerd??
     
  12. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    een real gamer hoort dat toch te weten!
     
  13. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    www.deadoralivegame.com
     
  14. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg er niks bij, gewoon de spellen en de xbox met snoeren en controller
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook niet nodig...
    probeer maar eens naar Xbox live te gaan in je dashboard

    maar dit is tering offtopic

    dus back ontopic
     
  16. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar geen CC dus de pret gaat alsnog niet door.
    Het valt op dat vrijwel niemand DOA1 speelt, is het vanwege het grafische aspect dat men hem links laat liggen? Als diehard (DOA) gamer lijkt het me logisch dat je allebei speelt. Je ziet de oorsprong zeer duidelijk terugkomen in 1, deel 2 is een veel uitgewerktere versie. Ik heb vandaag de bundel gehaald en dit is het enige wat ik heb.
    Iemand in Spijkenisse die me kan helpen en samen DOA3 spelen? Ik heb alleen DOA U en kan pas iets nieuws kopen in juni. :'-(
     
  17. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    :D :D :D :D :D
    het gaat gelukkig weer goed sinds vandaag met mij. _O_

    maare ik las op sommige sites dat als je alle costumes hebt dat je iets krijgt voor DOA 3 weet iemand wat dit inhoud ?
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, maar dat is alleen voor NTSC gebruikers:

    DoA3 kwam in US eerder uit dan in Europa/Japan
    Gevolg: Japan/Europa had meer extratjes in de game (e.g. Costumes, een cgi intro filmpje) die de US niet hadden.
    Gevolg: in US werd een 'booster pack' gelanceerd met daarop de extratjes voor DOA3, ze zaten bij de us OXM en zijn hier natuurlijk nooit gekomen.
    Gevolg: sommige US mensen hadden moeite met het bemachtigen van zo'n booster pack (op gegeven moment was DOA3 best oud, en daarmee dus ook de OXM waarop de booster pack was)
    Gevolg: Team Ninja stopt de booster pack bij DoAU, zodat Amerikanen alsnog kunnen genieten van de extra DoA3-content.


    begrijpelijk? :)
     
  19. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5

    oh ok zoiets dacht ik al maar bedankt ;)
     
  20. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch eerst de xbox live setup disc erin doen.
     

Deel Deze Pagina