1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Alle xboxen hebben tegenwoordig xbox live er al op staan. Zoniet staat xbox live nog op elke game met live. Als je dan Live kiest in het menu, wordt live geïnstalleerd.
     
  2. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    al start ik xboxlive op geeft ie aan dat er wat is met me DNS en me IP.
    wtf bedoellen ze daamee??
    en al start ik Doau of halo 2 op dan geeft ie hetzelfde aan.
    Kan iemand me helpen??
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan is hij niet goed aangesloten of heb je instellingen op je pc verkeerd. Voor al die problemen kan je terecht op het live en networking forum.
    Dit heeft niks met de game of met het programma xboxlive te maken.
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  6. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    eindelijk heb ik de game nu ook sinds een weekje en moet zeggen dat hij me erg bevalt..
    na 10 uur spelen moet ik toegeven dat het zeker geen slecht spel is..
    alleen deel 1 is echt zwaar matig, de blokkerige graphics en krakemikige geluiden boeiden me niet zo :+
    ultimate is een heel ander verhaal..
    maar ik denk wel dat je het spel vooral voor de MP moet hebben..
    dat blijft gewoon leuk ook al heb je geen live..
    levels zijn gaaf vooral het level in de jungle is origineel..
    wel een klein nadeeltje vind ik dat de controls een beetje zijn aangepast..
    sommige trucjes zijn eruit gehaald of onder andere knoppen geplaatsd..
    mijn favo trucje met leon( rent op tegenstander af gaat er op zitten en slaat een paar x in ut gezicht) is er volgens mij ook uitgehaald..
    en de trucjes zijn moeilijker te maken of ligt dit aan mij?
    en de sparring mode is soms ook vaag :confused:
    heb ik bv. een trucje met bas dat je alleen op de B moet drukken maar dat wordt dan niet goedgekeurd..
    wat ik ook wel heel jammer vind zijn de filmpjes..de intro vind ik gewoonweg saai, tja leuk dat je de geschiedenis van kasumi en ayane nu weet maar ik had liever ook wat meer van de andere characters gezien..
    en als je het spel hebt uitgespeeld krijg je geen echt filmpje meer zoals je bij DOA3 wel had..daardoor minder zin om door te spelen..
    maar voor de rest meesterlijke game die ondanks een paar hele kleine minpuntjes nog vaak gespeeld zal worden in de multiplayer.. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  7. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of in het doa ultimate pack het spel in een dvd doosje zit of weer in zo'n papieren hoesje????
     
  8. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je het door hebt, maar beide delen heten Ultimate. Verder zijn de truukjes niet weggehaald. Logisch aangezien deel 2 VOOR deel 3 kwam. Het heet niet voor niks deel 2.
    En ja Tecmo, het zit in papieren hoesjes.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  9. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    toch vind ik het dom gedaan omdat de meeste van ons deel 2 toch nooit gespeeld hebben...ultimate is helemaal aangepast met nieuwe levels en hitomi dr bij..terwijl die volgens mij niet in 2 zat..
    dan hadden ze de trucjes uit deel 3 er ook best in kunnen houden..
    en WTF wrom hebben ze sommige trucjes onder andere knoppen gegooid?
    slechte zet..want als je er straks aan gewend bent kun je ze weer niet zo snel doen bij DOA 3..nu jij weer wijsneus :+
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    In een papieren hoesje.
    Een vriend van mij had ook die DOAU pack gekocht en was ook gewoon een Papier hoesje.
     
  11. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deel 3 hebben sommige truukjes andere knoppen, niet deel andersom van deel 3 naar 2. Wijsneus heeft heeft het beantwoord, nu jij wijsneus 2 :+
    Hitomi zat inderdaad niet in deel 2, ik weet ook niet waarom zij erin zit, maar goed.
    Het zou voor zover ik weet een remake zijn met betere graphics, verder zou alles in tact blijven. Maar ik zie er nieuwe levels tussen zit die in deel 2 nooit hebben bestaan. Sommige levels zijn weg.
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk Personage vinden jullie het best/fijnst ? ikzelf vind Ein hartsikke fijn en Leon. :)
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik krijg over een tijdje dit spel thuis gestuurd maar ik heb wel deel 3 in huis liggen en daar is zeker weten Christie maar favoriete charachter. Ze is lekker snel en ze heeft goeie combo's..
     
  14. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ok wijsneus }:]
    het is gewoon dom omdat er genoeg mensen zijn die deel 2 niet gespeeld hebben op de ps2. daar waren de toetsen natuurlijk ook anders.
    dat is gewon een totaal andere controller ook..
    dus dat is onzin wat je nu zegt..
    de makers hebben het nu verpest omdat je na bv een jaar te hebben gespeeld met ultimate niet zo snel meer doa3 doen omdat sommige trucjes gewoon veranderd zijn.
    wijsneus strikes back again..
    don`t mess with me you little freak ;)
     
  15. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    eindelijk ik ben weer terug bij A- (na iets meer dan een week) jemig wat ging t slecht de laatste tijd maar ik heb nu weer goede hoop.

    mijn favo characters zijn op dit moment hayabusa en helena
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Hayabusa kan ik in het 2e deel echt geen reet. :mad: Daarom is het voor mij echt een min-personage in deel 1 vind ik gen fu wel lekker vechten. :)
     
  17. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Je merkt een verschil tussen deel 2 en 3, dat is mooi. Stel dat je het gevoel had dat het niet zo zou zijn, dan heb je het gevoel dat je maar een update zou kopen. Ok wijsneus :+
    Maar wat is het probleem? Je kan toch wel onthouden wat wel en niet in deel 2 zit tov 3?
    Verwarrend is begrijpelijk, maar is dat dan geen uitdaging dan?
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb eigenlijk helemaal geen moeite met het overstappen van de DOA3 naar DOA2. Ik heb nu met elk karakter gespeeld en heb op control gebied geen verschil gemerkt.
    Wat ik wel jammer vind: Op het moment dat je de tegenstander tegen een muur aanschopt deze meteen op z'n bek valt. In DOA3 kan je nog een keer een combo loslaten maar in DOA2U heeft dat geen zin meer.
     
  19. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ok wijsneus op dat punt ben ik het wel met je eens..gefeliciteerd _O_
    maar je moet denk ik wel concluderen dat het ook nadelig is omdat je nu niet zo snel meer doa3 kan oppakken omdat daar de trucjes toch weer anders zijn en sommige trucjes onder andere knoppen zitten als in ultimate..(deel 2)
    we hebben allebei wel een beetje gelijk denk ik :cool:
    I think we are both winners on this one ;)
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er niet een soort van 'Campaign' of DOA1 Story mode ofzo ?
     

Deel Deze Pagina