Zo, ik heb het spel nu bijna een week en ik moet zeggen: het is dodelijk verslavend.
Ik heb alle pakjes en modes geunlocked (met survival collection mode), maar dankzij de Live mode, blijf ik maar spelen, de community is echt helemaal goed (wat ik persoonlijk niet het geval vindt bij Halo 2) en als je maar goede servers uitzoekt, speel je vrijwel altijd lagloos.
Wanneer kijk je dan zolang naar je scherm? Als je aan het wachten bent totdat anderen klaar zijn of als je scherm zwartblijft tot het gevecht begint?
Bij het eerste is de oplossing vrij simpel: ga naar een server waar minder spelers in kunnen, dan spelen er dus minder en ben je sneller weer aan de beurt.
Bij het tweede ligt het gewoon aan de lag, dit is inderdaad wel een beetje kut. Ik heb nu een paar keer gehad dat ik om een of andere reden niet met bepaalde andere spelers praten of spelen, en in de lobby was het balkje dat aangeeft hoe goed hun connectie is gewoon leeg, hun rank was F- (terwijl ze altijd een stuk hoger waren) en stats hadden ze niet (wat de F- verklaart), een beetje vaag is het wel, maar het valt in het niet als je kijkt naar de hoeveelheid lol die je met dit spel kan beleven (vind ik dan).
Trouwens, ik hoor de afgelopen dagen steeds meer mensen zeggen dat ze hun controls naar analoog hebben aangepast, hier zouden met name de moeilijke moves zoals izuna drop (deze is niet echt moeilijk, maar even als voorbeeld) totaal geen moeite of concentratie meer vereisen, omdat je alleen maar 3 keer op A hoeft te rammen, het counteren zou daarentegen wel een stuk moeilijker zijn. Heeft een van jullie hier ervaringen mee, en zo ja: bevalt het? En wat vind je er zo prettig aan?
O ja, als een van jullie tegen mij wil spelen, stuur maar een friend request (ik ben SS dus een uitdaging is het hopelijk wel ), doe er wel ff een voice message bij zodat ik weet wie je bent .
Laatst bewerkt: 14 mrt 2005