1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga 's ff heel risky doen
    ik ga mijn Xbox live disconnecten en dan kijken of mijn DOAU save nog werkt


    Het werkt!!
    en als ik daarna mijn Live weer connect en weer opstart doet alles het gewoon nog !!!

    _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ? Cool. :p
    ONTOPIC: Hoeveel pakjes hebben jullie precies ? Ben wel benieuwd..en wie is jullie Lievelings Character ? Ik vind Hayabusa echt bagger..
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Hayabusa is mijn huidige favoriet
    I love Izuna!!!!
    Ayane ben ik ook goed mee, en is dan ook mijn favoriete vrouwelijke personage.

    Ik wissel altijd af tussen hayabusa en ayane.

    ik heb ongeveer alle pakjes, behalve die van Bass en Zack, dat vind ik namelijk kut characters.
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand een goede DOAU site met ALLE trucjes. Bij exersice kun je niet alle trucjes oefenen. Zoals walljumps en trowevades enz.

    Ik had eerst een goede DOA site gevonden maar die ben ik al weer kwijt :mad:
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Ein en Leon hartstikke fijn. :)
    @ FirstBlitzer: Kijk gewoon ff in het boekje daar staat volgens mij alles in wat je maar kan bedenken. ;) En van die Walljumps weet ik niks..:{
     
  6. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij doet et nu gewoon. Ik hoop dat et heeft geholpen, dat ik mijn eerste save heb gedelete, zoals ze zeiden bij Microsoft. De disk is echt clean en zit geen kras op ofzo.
    Als et aan de Xbox ligt heb ik er nog een paar maandjes garantie op dus dat zal ook niet een gigantische ramp zijn, maarja hoop van niet natuurlijk.
     
  7. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    www.doatec.com (handige pdf files)
    www.doacentral.com (vooral forum is handig)

    Walljumps etc. kan je alleen doen als je op de juiste plek staat. Toevallig had ik het een keer met Zack die dan gaat snowboarden met de tegenstander...
    Het is dus gewoon een standaard throwmove maar dan op de juiste plek.

    Ik vind het wel jammer van DOAU dat je Hitomi niet op een andere manier kan unlocken dan met een savegame. Ik ga DOA3 of DOAX niet kopen hiervoor, een beetje lame imho.
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    die dan lenen van iemand, mij bijv :cool:
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ey ey, ik moet zeggen dat ik de online mode een beetje vindt tegenvallen. Je moet echt veeeel te lang wachten na een match. Soms zit je 5 minuten gewoon naar je scherm te staren. Dat is echt lame, minpuntje. Het is verder wel een heel stoer spel maar dit vindt ik jammer
     
  10. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad. Is echt bout. En lag, damn. Als et er is valt er gewoon niet te spelen. De online mode van Halo begon ook niet al te best geloof ik en daar hebben ze later ook verbeteringen aangebracht.

    Op die cheat site van Neoseeker hebben ze het over difficulty levels in het spel, easy, normal en hard, maar waarom kan ik die niet vinden? Heb ik iets over het hoofd gezien ofzo?
     
  11. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb het spel nu bijna een week en ik moet zeggen: het is dodelijk verslavend.

    Ik heb alle pakjes en modes geunlocked (met survival collection mode), maar dankzij de Live mode, blijf ik maar spelen, de community is echt helemaal goed (wat ik persoonlijk niet het geval vindt bij Halo 2) en als je maar goede servers uitzoekt, speel je vrijwel altijd lagloos.

    Wanneer kijk je dan zolang naar je scherm? Als je aan het wachten bent totdat anderen klaar zijn of als je scherm zwartblijft tot het gevecht begint?
    Bij het eerste is de oplossing vrij simpel: ga naar een server waar minder spelers in kunnen, dan spelen er dus minder en ben je sneller weer aan de beurt.
    Bij het tweede ligt het gewoon aan de lag, dit is inderdaad wel een beetje kut. Ik heb nu een paar keer gehad dat ik om een of andere reden niet met bepaalde andere spelers praten of spelen, en in de lobby was het balkje dat aangeeft hoe goed hun connectie is gewoon leeg, hun rank was F- (terwijl ze altijd een stuk hoger waren) en stats hadden ze niet (wat de F- verklaart), een beetje vaag is het wel, maar het valt in het niet als je kijkt naar de hoeveelheid lol die je met dit spel kan beleven (vind ik dan).

    Trouwens, ik hoor de afgelopen dagen steeds meer mensen zeggen dat ze hun controls naar analoog hebben aangepast, hier zouden met name de moeilijke moves zoals izuna drop (deze is niet echt moeilijk, maar even als voorbeeld) totaal geen moeite of concentratie meer vereisen, omdat je alleen maar 3 keer op A hoeft te rammen, het counteren zou daarentegen wel een stuk moeilijker zijn. Heeft een van jullie hier ervaringen mee, en zo ja: bevalt het? En wat vind je er zo prettig aan?

    O ja, als een van jullie tegen mij wil spelen, stuur maar een friend request (ik ben SS dus een uitdaging is het hopelijk wel ;)), doe er wel ff een voice message bij zodat ik weet wie je bent :p.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zet hem niet op analoog, omdat dat geen skill meer is en geen je niet precies weet wanneer je wat doet (af en toe heb je geen controle over hoe hard je drukt). Ik vind mensen die hem op analoog zetten best wel n00b, omdat analoog geen skill meer vereist en je bij normale controls veel beter om kan gaan met je char, omdat je precies weet wat je doet.

    Dat is dan mijn mening.


    Ohjah:
    difficulty setting kan je veranderen bij options menu
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Speel niet met analoog, maar ik zie niet in waarom dat voor noobs zou zijn :{ . Net alsof alles dan zoveel makkelijker wordt. Die paar moves worden dan mischien ietsie makkelijker maar voor de rest lijkt het me echt super kut.

    Oftewel analoog is voor die- hards ;)
     
  14. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Analoog vind ik nou niet echt voor die-hards.
    Bij elke move is het een kwestie van drukken met een bepaalde kracht.
    Dit is minder lastig dan halve cirkels, kwart cirkels en een button in te drukken bij een gevecht.

    Dus digitaal is voor diehards, en imho zoals een vechtgame gespeeld moet worden.
    Analoog is voor mensen die geen moeite willen doen om de moves te leren.
    Maar dit is mijn mening :D
     
  15. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben er nogsteeds niet uit of ik dit spel moet halen. Ik heb Dead or Alive 3 thuis liggen maar dat spel begon me eerlijk gezegt al aardig vroegtijdig te vervelen. Tegenstanders zijn gewoonweg veel te gemakkelijk te verslaan en ook de story mode stelt niet echt veel voor. De vraag is dus, verscheelt dit spel echt zoveel van Dead or Alive 3 dat hij de moeite waard is? Ik zeg nee want zonder XboxLive is dit spel niet zoveel veranderd om te halen. Met XboxLive is dit een pracht spel.
     
  16. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    analoog is dus echt niet voor noobs zeph, ik weet t niet zeker maar t lijkt wel of je meer moves tot je beschikking hebt soms want je b.v aanvallend opstaan met 2 aanvallen
    en die inzuna is ook bij de counter gewoon 3 keer op X ramme alleen horizontaal niet.

    mijn ranking is trouwens de laatste paar dage flinkf gedaald van aardig ver in de S naar A :'-( :mad:
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou DOAU biedt wat meer uitdaging qua AI, en de online play maakt dit spel helemaal goed.


    @ swordman:

    Analoog is zeker wel voor noobs, geloof me.
     
  18. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    als jij dat vind ok (ik heb t zelf een dag geprobeerd en toen het grootste gedeelte van m'n ranking verloren) maar je bent nooit meer aan t spele zeph ik wil t nog steeds is tegen je opneme ;)
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    als het nou eens een keertje werkt zou ik dat graag doen :)
    je zal waarschijnlijk winnen, maar niet als je analoog aan hebt staan, so be my guest ^^
     
  20. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu ook analoog, maar dat komt omdat mun pols is gebroken 8)
    anders speel ik ook altijd op de dpad ofzo
     

Deel Deze Pagina