1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

1. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt leuk. Voeg me toe. :p
    Gamertag: Feodor

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    weetje wat, ik maak ff een room met wat friendslots en dan voegen jullie me maar toe :p

3. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan moeten we helemaal naar Dashboard. ;)

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ feodor: Als je een potje DoA: Ultimate wilt spelen, moet je geen Halo 2 gaan doen. Volgens mij heb je het verkeerde cd-etje in je Xbox gepropt.

@ Zephyrus: Ik weet niet welke opleiding je doet, maar een sterk geheugen heb je niet. Aangezien je geen flauw idee had wie ik ben. Volgens mij kom ik al een paar maanden in deze thread, maar ik ga niet helemaal tegen je zeggen dat ik van xboxworld ben. Ik heb nog wel 2 potjes tegen je gespeeld en je hebt me flink ingemaakt. Jij bent trouwens wel erg enthousiast als je een potje wint zeg. Alsof je wereldkampioen bent geworden ofzow..........

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    wie was jij dan?
    jah ik ben meestal wel enthousiast als ik win en wordt altijd boos als ik verlies ^^
    ik leef me gewoon in in de game :)

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was maar een kwartier in je room. Beetje een te hoog niveau voor mij.
    Jij zei: Ik heb alweer gewonnen. En toen zei ik: Nou, tegen mij is dat niet zo'n prestatie.
    Ik had wel 1 potje (in slowmotion door de lag) gewonnen van DarkNinja NL

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    oh nu weet ik wie je bent!!
    ja da komt door die profile names he, dus ik weet dan nooit wie het is, en van gamertag word ik ook niet altijd even wijzer, als ik de XBw naam weet dan weer wel :)

jah die lag kwam trouwens door DarkNinja.

8. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hey zeph die lag kon niet aan mij liggen want de Pc stond op dat moment uit maar boeie we hebbe wel lekker gespeeld of niet ?

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    zeker, lekker lang. en mijn ranking is van B- naar B+ gegaan :cool: en dat terwijl ik in totaal meer heb verloren dan gewonnen :p

die Leon was echt vaag daarnet...

morgen ga ik trouwens eens da Ayane trucje leren

10. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Was leuk spelen inderdaad, gewoon ff niet druk maken om die kutranking (daardoor wel weer terug naar S :p) en gewoon lekker spelen.

Te goed voor je? ;)
    Het ging voor het eerst in dagen weer eens goed met Leon, helaas moesten jij en de rest daar het slachtoffer van worden :p.

Toch mag je niet zeuren, ik heb je zoveel punten gegeven met dat crappy gepruts van me in het begin.

11. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    het lijkt hier meer op een slowchat in plaats van een topic maja.. 8)
    ik checkte vandaag eens hoeveel uur ik er al op had zitten...iets van 14 ofzo..maar ik heb dan ook geen xbox live ;)

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik zeur niet :)
    ik zeg alleen dat ik het vaag vond dat leon zo sterk kon zijn, ik stond serieus machteloos. *is dus complimentje ;)*

nog bedankt voor de punten hé :p

13. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel niet echt leuk
    Ik heb hem tijdje gespeeld bij een maatje
    Ik vind Doa3 beter en leuker eigenlijk
    Hij ook dus hij doet hem weer weg haha

14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben ik het met je vriend eens
    doa3 is leuker, maar doau kan online en dat maakt veel goed imo, online is echt gaaf als je leuke tegenstanders hebt (zoals gisteravond). En de graphics van DoAU zijn wat beter dan die van DOA3 als je daarop kickt.

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ok dan, heb vanmiddag dit spelletje binnen gekregen :). Heb hem met alle 12 characters hem al uitgespeeld (En dit is m'n eerste dag)...Ging wel vrij snel. Leuk spelletje om ff tegen je vrienden tegaan gamen, op Halo 2 ben ik ook al wel uitgekeken.

16. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WAT ?! Binnen een dag al met 12 Characters uitgespeeld ? :confused: Bedoel je ALLE Costumes ?? :{

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen zeg ik toch niet. Ik heb met alle poppetjes Story Mode uitgespeeld...Kheb nog geen enkele costuums :confused: hoe krijg je die malle dingen eigenlijk?

18. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh..Als je DOA Story doet dan ehh speel je Pakjes (Costumes) vrij..:{

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :confused: Waarom heb ik dan nog met geen enkel charachter een pakje vrijgespeelt. Moeilijkheiedsgraad staat nog gewoon op Normal. Die Colllection dingetje is grappig. Heb bijna alle object al, moet alleen nog wat van die onderste rij. Alleen wat heb je hier aan, want als je op zo'n dingetje klikt staat er bijv dat ik der 5 van heb.

20. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt Costumes vrij door DOA Story te doen en dan neem je Bijv. Kasumi en je speelt dan (als het goed is) 8 Stages vrij. En door elke keer die Stages uit te spelen krijg je weer een nieuwe Costume bij de Personage die je ervoor hebt gebruikt. Je kan bij de meeste Personages de 1e 4 Costumes vrij spelen op Easy, daarna kan je 7 t/m 12 ofzo (:confused:) vrijspelen op Normal en de rest op Hard (en ik zeg je dat is moeilijk 8)) Maar als je hem toch op Normal hebt staan dan kan je daarmee ook gewoon de 1e 4 vrijspelen dus maak je daar maar geen zorgen over. :)

Deel Deze Pagina