1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    :eek: waarom heb ik dan dan geen enkel pakje :mad: heb zelfs met Kasumi hem al 2 keer uitgespeeld. Maar ik zal het vanmiddag wel ff proberen (Ik zal ff eerst Story Mode op Easy instellen). Thnx Feodor :). Trouwens toen ik gisteren ff met Kasumi Sparring mode deed, Excersice (weet ik veel hoe je dat schrijft) Ik had al die moves gedaan en toen kreeg ik wat ofso, alleen ik was tesnel met wegklikken dus :p ik weet niet meer wat der stond. heb het gisteren ook ff met Rya Busha (ninja Gaiden kereltje) ook ff geprobeerd. Ook alle moves gedaan maar daar kreeg ik nix door :mad:

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..raar. Gewoon ff opnieuw proberen, en stel hem idd ff op Easy. Ik heb trouwens geen idee waar je het over hebt (die Excercise Mode) Ik doe namelijk alleen maar Story mode om zoveel mogelijk Pakjes vrij te spelen. Ik ga nu maar eens denk ik die andere Modes proberen. :p

3. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    In die mode (als je dan een character hebt uitgekozen).Dan kan je daar alle moves uitproberen. Je drukt dan op start en je ziet dan Excersice staan. Dan druk je dan op. En je ziet dan bijv Rood Rood Rood staan. Dus dan trapt tie drie keer. Als je dan goed hebt gedaan word tie geel en gaat tie over na een andere move. Dus het is eigelijk gewoon een oefen mode om alle tricks onder de knie tekrijgen. Dat kereltje (Ryu (Ninja Gaiden) is het moelijkste. je moet zo'n 3 keer zo'n vette combo uitvoeren van *gooi gastje omhoog, spring naar kereltje toe en dan als je daar boven zit moet je hem ook nog is rond draaien. :p. Tis al wel gelukt *) Tziet er dan ook wel dapper uit als je dan een aanval blokt en dan die move doet.

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh kan wel. Ik hou me meer bezig met Live (DOAU) En Story Mode. :)

5. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    _O_ _O_ Ik ben eindelijk SS _O_ _O_ (sorry van de nutteloze post maar iki kon t niet late

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw netjes man ! Ik moet zo te zien nog veel oefenen. ;)

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm, ik heb story mode ff snel uitgespeeld op Easy. Eerste 4 poppetje gedood zonder 1 keer geraakt te worden 8). Maar heb nog steeds geen pakje :mad:

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh..ik snap het niet..:{ Heb je het wel over Dead or Alive 2: Ultimate ? :eek:

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, ik heb het over DOAU 2.
    Ik heb al wel dat maffe Tengu kereltje Geunlocked, maar heb nog geen enkel pakje :'-(

Zephyrus de man van DOAU weet jij het misschien hoe je die pakje moet halen want dit slaat echt nergens op. |:- 3 keer story mode uitgespeeld met dezelfde kereltje maar geen pakje ofso.

10. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige waar ik aan kan denken waar het aan ligt is dat je na het eindfilmpje meteen 2 keer op A drukt, hierdoor skip je het hele scherm waarin wordt verteld dat je een pakje hebt unlocked. Waarschijnlijk weet je ook niet dat je costumes kan selecteren, aangezien je de hele tijd zegt dat je geen costumes hebt. Om dit te doen moet je gewoon in het character select screen 1 keer op A drukken om je character te selecteren, daarna kun je met de pijltjes naar beneden en naar boven je costumes selecteren.

Ik denk echt dat het hieraan ligt, want ik heb nog nooit gehoord over een probleem met pakjes unlocken.

@Swordman

Goed dat je SS bent. Ik heb niet zoveel punten meer, dus dan steel ik er een paar van je, vind je niet erg he? ;)

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454

Hmm zo slim ben ik ook nog. Dat je pakjes uit kan kiezen, Heb ook DOA 3 :). En daar heb ik bijna alle pakjes unlocked. Hmm maar ik zal dat eindscherm is bekijken dan :).

12. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    en je speelt niet de time attack??

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neuh nog niet gedaan, wattan moet eerst nog weer wat unlocken netzoals Survival mode?

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Time Attack heeft er dacht ik niks mee te maken hoor..:{

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Toch wel, Ik deed nu voor het eerst time attack en kreeg direct een pakje erbij :{ Dus wat is het nou Time Attack of Story Mode :p

16. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou..voornamelijk Story. Tenminste je hoort alle Pakjes via Story Mode vrij te spelen, maar zoals ik vernomen heb moet je er ook een paar via Survival of Time Attack doen. :)

17. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ja met de 3 extra characters moet je het met time attack doen

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    alle pakjes zijn via de story mode uit te halen
    BEHALVE die van
    Bayman/Hitomi/Tengu
    die moeten met time attack mode

en als je op een begeven moment geen costumes meer bijkrijgt, dan moet je de difficulty setting wat hoger zetten (maar verder géén options veranderen) en dan krijg je weer nieuwe

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat Zephyrus zegt klopt. Anders moet je ff een paar Bladzijdes in deze Thread omslaan en daar zie je alle Characters met alle Pakjes (op welke Moeilijkheidsgraad je het moet doen). ;)

20. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je moet alle settings laten staan zoals ze staan als je t voor t eerst speelt het enige wate je mag verandere is de difficult setting de rest niet dan doet hij het wel

Deel Deze Pagina