Ok Thnx, Ik heb nu nog maar een paar pakjes (4 pakjes van Kasumi en 1 van Jann Lee) gehaald met Time Attack, ik zal strax weer ff alles normaal instellen. Story Mode is makkelijker dan Time Attack...Trouwens wat houd nou die Collection ding in, wat kun je der mee?
Op Live zie ik soms dat gasten, nadat ze gewonnen hebben, nog iets zeggen of doen. Zack maakt zo'n gek dansje, Hayabusa groet je door met zijn voorhoofd op de grond te gaan en Tina zwait een beetje met haar tieten. Hoe gaat dit en verschilt dit dan ook per character?
Dat zijn appeals, die kun je leren door sparring mode te spelen. Elke character heeft er minimaal 1, die doe je door deze knoppencombinatie in te voeren: naar achter, naar voren, naar achter, Y+B+X (dat is gewoon de zwarte knop). Als je de rest wil weten moet je gewoon ff exercise mode doen.
Ja, 2 keer na onderen en dan op zwarte knop drukken kan ook nog helpen. Heeft inmiddels al 13 pakjes voor kasumi . Maar ik wel graag Christie weer terug . Christie kan ik pas goed mee over weg , Favo character in DOA 3..
Ja man thanks. Et werkt. Hebben jullie dit ook geprobeert met Zack en dan met die zwart/rode tatoo outfit. Dan komt er stoom uit zijn ogen en borst. Ziet er heel gaaf uit.
voor sommige charachters kun je gwoon 15 kostuums verdienen las ik in een review heb dr nu al een aantal maar hoe verdien ik de rest? kan iemand mij een een lijst geven hoe je alles moet verdienen? of een link ofsow? alvast bedankt
is maar honderd keer voorbij gegaan als je difficulty setting hoger instelt dan krijgje andere costumes zo verdien je uiteindelijk heel veel costumes (ayane, kasumi, leifang hebben er bijv 20)
owh en die krijg je dan door de storymode nog een keer uit te spelen ofsow? of time attack te doen of wat?
gewoon story mode spelen en als je geen pakje er meer bijkrijgt, de moeilijkheidsgraad hoger zetten. Voor de pakjes van Tengu, Bayman en Hitomi moet je wel time attack spelen. Maar voor dit soort vragen moet je gewoon ff door de thread bladeren.
Wow kasumi 20 pakjes , Ik was al bezig vanaf pakje 14 om hem op Hard uit tespelen (zit nu op pakje 17, gaat voor 1. Maarjah hard is ook niet super moeilijk, had die eindbaas in 1 keer dood terwijl ik niet eens geraakt was *) Handig lijstje Conker Mrk
booster pak Ik heb een vraagje over de booster pak van DOA3, ik heb alle pakjes gehaald en heb nu de gallery en de G4 filmpje, maar de booster pak staat nergens. Hoe kan dit ?
Die booster pack is alleen voor in amerika. Je kan de pakjes die er mee geunlocked zouden worden echter ook gewoon vrijspelen in DOA 3.
dit keer is het andersom in de PAL DoA3 zaten méér costumes en een CGI intro die de NTSC (Jap/US) versie niet hadden! die extra content stopten ze in een zogenaamde Booster pack zodat de Jap/US DOA3 spelers ook die extra costumes hebben, die booster pack hebben ze ook in DOAU gestopt, maar omdat wij PAL DoA3 spelers die extra costumes al hebben, hoeven ze dat niet in DOAU te stoppen
hehe heeft gisteren eindelijk alle pakjes gehaald voor Kasumi...Op na de volgende Trouwens ik heb ook nog wat leuks gevonden. Ik weet niet of het al langs is gekomen maar ik kwam der gisteren tegen aan....ok ff de simpelste manier. Doe sparring..kies een character na keuze. Doe die map dat je op zo'n dak begint. (je kunt daar dan op 3 manieren afvallen, gewoon/auto en neem een half bord mee die je bijna op je krijgt Maar je moet dan op dat dak blijven. Als je start moet je dan ff aan de andere kant dat kereltje heen slaan (dus weg van de afgrond zeg maar) Je ziet dat een soort van een stalen buizen die voor een raam zitten. (2 hele grote ramen) Daar sla je hem doorheen en als je daar dan binnen bent. kijk ff je in het rond en wat zie je, Humm een mooie xbox en als je daar dan je enemie tegen aan slaat gaat de xbox aan geweldig gevonden al zeg ik het zelf
Dus wij hadden een keer meer geluk dan japan/usa, worden er trouwens nog tournamenten gehouden met DOAU.
Ja er was laatst een Tournament maar ik had er niet aan meegedaan omdat ik telaat was met inschrijven. Hoop dat er wel een Site komt van Nederlandse DOAU'ers die Tournaments organiseren enz. Dat lijkt mij wel wat. Jullie ?
Dat lijkt mij alleen leuk als je goed bent. Met mijn B+ zou ik er niet eens aan meedoen. Dan hoef jij er al helemaal niet aan mee te doen feodor Of ben je nu veeeeeeeeel beter dan vorige week ??