1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    zit niet in het spel.
    net als Hayate en Christie
    volgende keer als je spel koopt kun jeje misschien beter orientereren op het spel ;)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Christie :'-(, trouwens hoe unluck je die andere characters. Ben te lui om weer dit hele topic door te spitten...

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Hitomi unlock je door met Ein story mode uit te spelen
    Bayman unlock je door met Leon story mode uit te spelen
    Tengu unlock je door met iedereen story mode uit te spelen

Hitomi kan je alleen unlocken als je DoA3/DoAX save game hebt

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ah ok, thnx kheb ze alle 2 dus dat moet wel goed komen ;). Zal ze strax wel ff uitspelen. Moet je zeker alle pakjes eerst halen of is 1 keer al genoeg?

5. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    1 keer is genoeg
    stel je voor dak Bass 5 keer moet uitspelen!!!!

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    :9 Lol of Genfu 8) dat kereltje die kan geen enkele goeie move, als je daar goed in bent dan ben je echt de man :cool:. Hmm heeft Genfu al maar Hitomi en die andere niet, stomme instellingen ook |:-

7. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die site is er al, onze clan organiseert toernooien voor Nederlandse DOA:U spelers. Er zijn al twee toernooien georganiseerd en deze zijn voornamelijk door de goede organisatorische kwaliteiten van onze clan-leader nagenoeg vlekkeloos verlopen. De link naar onze site staat in mijn sig, dus das ook geen probleem meer.

Ik merk dat met name de mensen met een wat lagere rank niet mee 'durven' te doen, omdat ze denken dat de SS'ers hun kont zullen schoppen. Ik snap dat jullie denken dat er dan geen fun meer aan is, maar wij hebben tot nu toe alleen nog maar lol gehad met de toernooien (beetje frustratie van het verliezen ook wel, maar dat hoort er nu eenmaal bij), niet omdat we nou zo nodig moeten winnen, maar gewoon omdat het leuk is om je met elkaar te meten en elkaars taktieken een beetje te vergelijken. Ook is het zo dat SS'ers ook zenuwen kennen en daardoor behoorlijk slecht kunnen gaan spelen. Deze zaterdag heeft een rank A speler voor een grote verrassing gezorgd door eerste in zijn poule te worden, zo zie je maar dat ranks helemaal niet alles over kansen zeggen. Ik raad iedereen aan om het gewoon een keer te proberen; het is gewoon gezellig en als je er toch niks aan vindt, weet je dat ook meteen. De toernooien zijn elke zaterdag, we doen om en om een serieus toernooi en een fun-toernooi (bijvoorbeeld een random-only toernooi), deze zaterdag hebben we een fun-toernooi gehouden, dus deze zaterdag is er weer een serieus toernooi. Je kan je inschrijven op de website van onze clan.

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Gen Fu is zwaar sterk!!
    ben me tegenwoordig in hem aant trainen :p

9. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Gen Fu is inderdaad sterk, hij is heel onvoorspelbaar in zijn aanvallen en hij heeft van die aanvallen die gewoon verrot sterk zijn en je het hele scherm over laten vliegen. Hij heeft natuurlijk ook de vetste taunt 8).

'YOSH!!!!'

Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    OMG ik gisteravond ff met al die Characters ff 1 keer dat spel dat uitspelen. (dus heb nu met elk poppetje minimaal 3 pakjes *)) En heb nog steeds geen Bayman en Hitomi. Moet je hem zeker op Normaal uitspelen of niet :{

11. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Hitomi krijgt je ook alleen als je een DoA3 of DoAX save op je hdd hebt staan :D
    Bayman krijg je ook zonder save, maar moet je wel spelen met settings op default.

Speelt iedereen met de standaard S controller of gebruiken sommige ook een arcade stick?
    Met diagonalen heb ik namelijk af en toe problemen mee met de standaard controller :mad:

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Standaard S controller. :cool:, En ja ik heb ook een DOA3 en DOAX save games der op staan :{

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon story mode settings op default zetten

14. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al m'n games met de oude, grote controller. Die blijft voor mij ondanks z'n grootte toch nog steeds de ideale controller _O_ . Ik speel alle fighting games met de d-pad, op elke console, met elke controller. Fighting games zou ik zonder d-pad niet kunnen spelen.

Over je problemen met de d-pad, wat scheelt eraan dan? Ik heb zelf niet echt veel ervaring met de d-pad van de S-controller, maar ik heb juist overal gehoord dat ie beter speelt dan die van de grote controller.

Het enige wat ik me voor kan stellen waar je problemen mee hebt zijn combo throws die halve cirkeltjes gebruiken. Daar heb ik wel wat tips voor (die voor iedereen wel handig zijn denk ik).

Bijna alle moves die een halve cirkel nodig hebben om uitgevoerd te worden (grabs en punch/kicks) kun je ook met een kwart-cirkel doen, dit is met name bij slome moves en grabs behoorlijk handig, omdat je ze dan beter kunt timen.

Bij de Izuna drop van Hayabusa (die dus wel gewoon met een halve cirkel begonnen moet worden) had ik altijd last met het goed timen en uitvoeren van al die halve en driekwart cirkels, totdat ik laatst een geweldige tip van iemand kreeg:

Je begint de throw gewoon normaal met een halve cirkel+A, maar in plaats van dat je helemaal goed de daaropvolgende halve cirkel+A uitvoert en timed, moet je gewoon hele cirkels blijven maken (maakt niet uit welke kant op) en als je 'combo throw' ziet staan op A drukken. Vervolgens gewoon doorblijven gaan met cirkeltjes maken en als de volgende 'combo throw' komt, weer op A drukken. Ik vond de Izuna hierdoor een heel stuk makkelijker worden en zelfs de counters gaan me nu goed af, kortom: een supertip!

15. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    haha, das nep :p
    ik doe 'm echt :cool:
    maar nog niet elke counter is raak bij mij

16. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    @Kryalis
    Die Izuna drop trick is wel handig, vooral de laatste cirkel lukte niet echt altijd.

Buiten dat heb ik juist geen problemen met halve en kwart cirkels.
    Ik speel ook Capcom vs. SNK en emulators (op de PC) met de S controller zonder problemen.

Maar als een move bv. links-omhoog dan kick button is, dan zie ik met sparring dat ik bv. naar beneden of naar achter druk.
    Het verschil tussen diagonaal en recht is klein, hetzelfde had ik met een Logitech pad op de PC, die was wel 20x erger en lukte helemaal niets mee :D

Je kan btw. voor halve cirkels ook naar beneden en dan naar voren(of achter) drukken voor hetzelfde effect, hoef je niet te wrijven zeg maar over het d-pad.

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Wat is jullie snelste tijd met Time Attack als ik vragen mag? (DOAU 2)

Die van mij is.Tijd: 3.23.13 met Ein. snelste rondje zat in de 20 sec en de slechste in 28 sec...Dat is dan 203 sec / 16 battles = 12.6 sec per 1 battle :p. best snel :cool:

En hebben jullie alle Items al? Bij collection kan je al die Items zien. Ik hoef alleen die laatste nog, heeft 1 van jullie die al?

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    welke settings heb je gebruikt bij time attack?

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm Easy, en de rest op default want dan stond der ''als je het zo laat kan je hem niet op xboxlive laten registreren'' (ff kort gezegt in het NL). Dus alleen op easy neer gezet. Had iets van 11 battles een Great en een Greatest :cool:

20. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat S en SS voor ? :confused: Ik weet natuurlijk wel dat S Super goed is en SS Super Super goed maar dat lijkt me niet helemaal de betekenis. ;)

Deel Deze Pagina