1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook niet, maar S zal wel Star zijn en SS SuperStar
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha een ster in DOAU ? :p Maargoed de bedoeling ervan weet ik iig wel. :)
     
  3. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al eens geprobeert zijn profile te exporteren naar een memcard?

    Ik deed dat dus en Tecmo vind het dan handig dat je het profiel op de hdd ook niet meer kan gebruiken totdat je de save op de memcard weer importeert.
    Afijn in importeer weer de save van de memcard, zegt Doau dat de save damaged is... pfffff, moest ik weer een nieuwe aanmaken. Kan ik weer die pakkies gaan halen, lekkere bug.
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is kut voor je ! :mad:
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren pas alle pakjes gehaald met alle characters (beetje laat, maar ik speel meer online dan offline) en toen kreeg ik een aantal Xtraatjes.
    In de Booster optie een paar minuten durend filmpje van de geschiedenis van Dead or Alive. En een CG Image Gallery met daarin een lading plaatjes van de vrouwelijke DOA-characters.
    Is dit alles of is er meer te unlocken?? Ik dacht namelijk ook een keer gehoord te hebben dat je extra pakjes kreeg voor Dead or Alive 3. Maar dat is zeker onzin??

    Btw: Sorry voor het kicken van het topic, maar heb niet zo'n trek om 59 pagina's door te lezen voor een antwoord
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :eek: ik wist niet eens dat je wat kreeg, maar tis misschien handiger om het in een spoiler tezetten voor de mensen die het spel nog niet hebben uitgespeeld.
    Maar die plaatjes (Image gallery), zijn die wat?
    :p
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Metal Mark de spoiler:

    Jawel, die CG Image Gallery is zeker een leuk Xtraatje. Iets van 31 pagina's plaatjes (geloof zo'n 12 plaatjes per pagina) die je in een slideshow af kan spelen. Ook kan je met ieder plaatje in- en uitzoomen. Ook plaatjes van Lisa en Christie die niet eens in Ultimate aanwezig zijn.

    Dat filmpje heeft niet zoveel om het lijf. Denk dat het 5 minuten duurt waarin Itagaki vertelt over de tot nu toe verschenen Dead or Alive spellen.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm, en dan kijken ze 2 posts terug en dan zien ze het als nog slimpie ;). Kbedoelde dat je die post editte zo heb je er nog nix aan :).
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok geregeld :cool: zolang jij maar tevreden bent ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als jij die post edit krijg ik hem in mijn post nog niet geedit. Dus jou post word wel bijgewerkt maar mijn quote dan niet :). Maar ontopic maar ff hè :9

    Dit is de vraag jongens :)
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    die xtra pakjes voor doa3 is alleen voor US mensen.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik heb vandaag DOA: Ultimate gekocht en net ff gespeeld, maare en aantal dingen storen me of vallen me op...

    - Krijg je iedere keer dat je de game start die waarschuwing te zien? Die je niet kunt wegklikken? Nu 2x opgestart de game en kon hem niet wegdrukken. Bijzonder gebruikersonvriendelijk

    - De laadtijden zijn ERG langzaam. Wanneer je in het menu van poppetje kiezen ben, dan moet je een hele tijd wachten tot je het oppetje in het scherm ziet verschijnen.

    - Ook het opstarten van de game lijkt erg langzaam te gaan.

    - De stemmen van de personages lopen niet synchroom met de animatie.

    - Wanneer je een storymode hebt uitgespeeld krijg je geen filmpje te zien. Meestal een heel kort lullig stukje, maar niet zoals in DOA3 een cool filmpje van 1-2 minuten.

    - Is er een website ofzo waar meer staat over de costumes die je kunt unlocken?

    - Is er een xbox-live update voor de game, die een paar van de problemen wellicht weghaald?

    Thanks.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er iets niet goed met je Xbox, ik heb het spel tijden gespeeld en heb geen enkele van de door jouw genoemde problemen kunnen ondervinden. Check Gamewinners voor meer info over unlockables :)
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Dat zou vreemd zijn want met andere games heb ik geen last? Wellicht ligt het aan de disc? De randen van de CD zijn een beetje 'kartelig'...
    Thanks for the gamewinners.com link. Zal hem ff checken vanavond.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry dan weet ik het ook niet. Misschien is het bij mij dan nooit zo opvallend aanwezig geweest dat het me stoorde....maar goed :)
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    - De waarschuwing komt bij mij alleen maar als ik het spel een tijdje niet in de xbox gehad heb, en dus in de tussentijd andere spellen gespeelt heb. Dan krijg ik geloof ik alleen die gebruikerswaarschuwing.
    - De laadtijden vallen wel mee vind ik, ik vind het allemaal wel vlot gaan op mijn xbox.
    - De stemmen en de geweging van de mond lopen volgens mij wel vrij syngroom. (heb er nooit zo op gelet, maar als dat niet is valt het meteen op en bij mij is dat bij deze dus niet het geval)
    - Je hebt eindfilmpjes, weliswaar iets korter dan bij doa 3, maar ze zijn er wel.
    - Voor costumes heb je geen website nodig. Gewoon storyline uitspelen.
    Je kan wel op een site (google) kijken op welke moeilijkheidsgraad het precies moet staan voor de (laatste) pakjes. (bij dames op hard, bij de gozers gewoon op normal)
    - Xbox live update, geen idee, heb geen live :)

    Ik heb er dus allemaal niet zon last van dan jou. Of jij bent een perfectionist (;)), of ik let niet goed op, of er is iets met jou xbox of disc.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Vanmorgen teruggebracht naar de V&D, en geld terug gekregen. Nu zal ik de game wel proberen bij een andere winkel te kopen, maar bij de Dixons issie bijvoorbeeld al uitverkocht. Bij de FRS ligt er wel een DOA Ultimate, maar lijkt wel of het daar om een 1 disc versie gaat!?
    Misschien dat mijn vriendin hem deze week bij haar V&D kan halen...
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Het lijkt me sterk dat het om 1 disc gaat.
    Maar, als die disc Doa Ultimate 2 is, dan is dat toch niet zon slechte keuze, aangezien je de eerste toch niet zo vaak zal spelen.
    Natuurlijk is het complete pakket wel leuker, maar stel je hebt geen andere optie, dan kan je altijd nog enkel voor deel Ultimate 2 gaan.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vanaf vandaag kunnen we eindelijk Dead Or Alive Ultimate op de Xbox 360 spelen. Daar ben ik erg blij mee, want dat vind ik een leuker spel dan deel 4. Alleen La Mariposa uit deel 4 bevalt me goed. Met deel 4 kan je gewoon YYYY blijven drukken, en dan heb je alweer een mooie combo. Met Ultimate moet je iets meer moeite doen voor een combo. Plus dat Hitomi een stuk lekkerder speelt in Ultimate dan in deel 4. Zijn er nog meer mensen die het spel weer gaan oppakken? Ik heb alweer een aantal potjes online gespeeld en dat beviel goed. Alleen zijn er maar weinig mensen online. Maar er zijn er denk nog een hoop die nog niet weten dat DOA Ultimate backwards is vanaf vandaag
     

Deel Deze Pagina