1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    neehj neehj neehj, de release in japan staat op 17 oktober *uit mijn hoofd* en europa zal dan waarschijnlijk iets van 30 oktober/begin november zijn *dat gok ik*.
    en het wordt niet gecensureerd
     
  2. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    De datum die ik zie staan is:
    USA Release - 24 September 2004
    EU Release - TBA

    Bron: www.tothegame.com
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    vergissing!! de japanse release date *dit is officieel bekend gemaakt!!!* is 7 Oktober
    ik had er een 17 van gemaakt maar de officiele release datum in japan is 7 oktober!! *dit is door Tecmo bekend gemaakt (bron: http://www.gamespot.com/news/2004/07/23/news_6103359.html)
    tothegame is niet erg actueel, je moet gewoon elke dag gamespot checken *en vooral het nieuwsbalkje, daar hebje goeie en betrouwbare informatie*
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hier zijn een aantal ingame beelden van DOAU *heel mooi* en er worden heeel veel costumes laten zien

    http://www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={3F330163-D0ED-494D-A937-A4A0CD969EE6}

    maar wat ik me afvraag is: 'waar is hitomi?' blijkbaar is ze een unlockable character geworden, ik vind het goed zolang ze de belofte maar waarmaken *de belofte dat hitomi erin zit*

    nog iets vertaald van een ander forum:

    Er is veel info vrijgekomen over het spel, het meeste over het vechtsysteem. Ook is er nieuws dat Kasumi en Ayane beide iets van 20 costumes hebben. 1up *zie link hieronder* zegt dat de andere vrouwelijke characters iets van de helft daarvan hebben, hoewel LeiFang tot nu toe iets van 15 costumes heeft. Helena en Tina zullen waarschijnlijk ook wel iets van 15 costumes krijgen *denkt de auteur van deze tekst* de Mannelijke characters hebben op z'n minst 7 costumes, dus ik verwacht dat ze ongeveer 10 costumes krijgen.
    Hoe dan ook info daarover kan hier gevonden worden
    http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3133636
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk dat ze zoveel pakjes hebben:D
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vele aantal verschillende costumes is ook cool voor xbox live. Want wanneer iemand hetzelfde character heeft kan men ook verschillende costumes hebben:).
     
  7. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dames en heren, een ongekende feature in het fighting genre. wordt dit een nieuwe revolutie?
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Hitomi zit er 100% zeker weten in. Heb afgelopen nacht zo'n streaming tvshow van gamespot zitten kijken (kun je gewoon op hun site vinden) en daar vochten ze met Hitomi. Je zag trouwens ook footage van de Hurricane Pack van Ninja Gaiden, met die stok etc, dat ie aan het opladen is...
     
  9. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje he,in de ninja gaiden pack van xbox....zit het spel ninja gaiden in de orginele doosje,of in zo'n mapje wat ze ook met halo en midtown madness3 hebben gedaan???
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk hetzelfde als met halo en midtown madness 3 pack/top spin pack/pgr2 pack.

    jah ik zie in die filmpjes ook geen bayman bij character select staan :confused: zal wel een vroege versie zijn *jah ik wist al dat hitomi er definitief in zit*
     
  11. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0

    Bayman moes je in DOA2 unlocken, dus ik neem aan dat het hier ook moet.
    Maar hij zit er wel in. (gelukkig maar _O_)
     
  12. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is toch ook zo dat je met ryu het ninja gaiden pakje kan kiezen hé. Dat is zooo stoer
     
  13. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de filmpjes niet zien...krijg telkens een error bij Windows Media player dat ik hem moet afsluiten
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    vreemd, misschien opslaan en met een andere player openen *Divx of Winamp?*
    @ITNL3: jah dat klopt, maar is dat ook zo met Ayane's outfit?
     
  15. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben niet zo'n fan van online fighting games omdat er gasten zijn die niet voor combos en een mooi gevecht gaan maar simpelweg voor het buttonbashen...

    heck, zelfs mn zusje won van me met Tekken III toen ze op 1 knop bleef hameren...

    offtopic : wisten jullie dat er een NUDE EDITION van DOAX bestaat? gaat dat niet een beetje te ver voor een videogame :)..
     
  16. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0

    Met die Nude komde wel laat aan, maar dan moet je een bestandje DL voordat je het zo kan spelen.
     
  17. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, als je dat niet wil hebben dan word het een PS2 scoren met Virtua Fighter. Of bij DOA een counterhold doen wat een goedkopere oplossing is....
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sonic 87: zolang je maar genoeg oefent kan je die buttonbashers wel verslaan!

    Offtopic: waar isdie N*de edition dan? :)
     
  19. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    nude edition kan alleen met mod-xbox
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm (moetik nu 'jammer' zeggen?)
    najah veel 'plezier' aan degenen die hiervan wel kunnen 'genieten'...
    Back Ontopic!!!
     

Deel Deze Pagina