1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je die bikini's van diamanten(van 1miljoen in doax) ook kunnen unlocken in doa ultimate
     
  2. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    das wel te hopen :)
     
  3. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Are there any plans for downloadable content?

    Tomonobu Itagaki: Our main reason to go online was not to offer downloadable content, but to allow players to fight against one another. It goes against my policy to save room for future downloads when you have the ability to put it in the game now, just to charge people extra. I would rather give everything I can now, in the
    actual game.

    Goed nieuws.
     
  4. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    damn,ze moeten echt eens met nieuws of nieuwe screens komen,je hoort nix meer van doa ultimate:mad:
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    pas geleden kei veel gezien/gehoord op Gamespot, do not despair, Tecmo laat gerust wel wat info los wanneer zij dat nodig vinden, en zo lang w88 is het niet meer ! sommige pre order sites beweren dat ze het spel al in september kunnen leveren *bedenkt dat Tecmo lulhoofden zijn die Europa achterstellen tegenover Japan en US dus wij kunnen het spel wel veel later verw88 *misschien pas in 2005..........**
     
  6. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me of veel mensen dit game online gaan spelen. Het is toch veel leuker zo'n game thuis met wat vrienden te spelen. No offence of zo, of ze moeten met iets heel bijzonders komen.
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doen ze ook:
    je kan met z'n achten tegelijk spelen, 2 mensen vechten en de rest zit te praten over hoe ze vechten en vechten tegen de winnaar van het gevecht waar ze naar kijken. Is dus heel interessant. Er zijn heel veel fans van DoA, en ik verw8 dat veel mensen dit spel gaan spelen, want er is weinig lag dus het is echt goed speelbaar.

    voor meer info verwijs ik je naar mijn zelfgemaakte preview:
    http://www.xboxuniverse.nl/v2/page.php?id=27
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens enkele gasten krijgt DoAU in de nieuwe OXM *diezelfde waar Fable een 9.7 krijgt!!!* een 9.5, het is niet bevestigd *Fable wel* maar ik geloof hem, DoAU&Fable zijn dé shit! nu nog een europese releasedatum en dan is iedereen tevreden!
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    wanneer komt doaU nu eindelijk uit. Ik heb er echt zin in!!! Vooral om (de team ninja master: zephyrus kont te schoppen) :)
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2004
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb nooit gezegd dat ik Team Ninja Master ben :) alleen fanboy :)

    eerst maar eens wat oefenen, zal waarschijnlijk wel wat verschil zitten in DoAu in vergelijking met DoA3
     
  11. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik maar xboxlive......dan had ik laten zien wie hier de beste DOA speler is:9
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hordo & Destruct dus als ik het me goed herinner met hun uitgefreakte scores :D
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah klopt zij zijn keigoed... Maar een paar jaartjes oefenen en dan versla ik ze met gemak!
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is slecht nieuws, geen downloadable content :'-( . Dit is toch altijd wel fijn, want wanneer je uitgekeken raakt op een game kunnen ze er iets nieuws aan toevoegen.

    En Zephyrus, zit mensen niet allemaal valse hoop in te praten met cijfers die niet eens zeker zijn. Want Fable is nog niet eens bevestigd en waarschijnlijk niet waar.
     
  15. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vent kan da mooi zeggen !

    Bij Ninja Gaiden kwam toch ook een DL packet uit, wie weet veranderd hij nog wel van ged88.
     
  16. X12

    X12 x12

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet echt ff zeker weten of je doa:ultimate ook zonder x-box live ken spelen ik heb namelijk geen live :'-( en het lijk me verder ook cool als ze in de volgende DOA rachel van ninja gaiden doen she rules
     
  17. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit ook gewoon een singel player in doau, dus ook zonder xbox live is het tof, en je hebt vast ook wel wat vrienden die langs willen komen om wat ass te kicken
     
  18. XeoN

    XeoN Guest

    Doa3 was lau:D
    Maar of ik Ultimate ga halen...?
    Er komen teveel topgames uit dit jaar..kan deze er nog bij????:)
     
  19. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Volmondig JA 3-)
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Er komen idd veel topgames uit, maar er komt maar 1 must-own-online-fighter uit.
    dus JA!
     

Deel Deze Pagina