Are there any plans for downloadable content? Tomonobu Itagaki: Our main reason to go online was not to offer downloadable content, but to allow players to fight against one another. It goes against my policy to save room for future downloads when you have the ability to put it in the game now, just to charge people extra. I would rather give everything I can now, in the actual game. Goed nieuws.
pas geleden kei veel gezien/gehoord op Gamespot, do not despair, Tecmo laat gerust wel wat info los wanneer zij dat nodig vinden, en zo lang w88 is het niet meer ! sommige pre order sites beweren dat ze het spel al in september kunnen leveren *bedenkt dat Tecmo lulhoofden zijn die Europa achterstellen tegenover Japan en US dus wij kunnen het spel wel veel later verw88 *misschien pas in 2005..........**
Ik vraag me of veel mensen dit game online gaan spelen. Het is toch veel leuker zo'n game thuis met wat vrienden te spelen. No offence of zo, of ze moeten met iets heel bijzonders komen.
dan doen ze ook: je kan met z'n achten tegelijk spelen, 2 mensen vechten en de rest zit te praten over hoe ze vechten en vechten tegen de winnaar van het gevecht waar ze naar kijken. Is dus heel interessant. Er zijn heel veel fans van DoA, en ik verw8 dat veel mensen dit spel gaan spelen, want er is weinig lag dus het is echt goed speelbaar. voor meer info verwijs ik je naar mijn zelfgemaakte preview: http://www.xboxuniverse.nl/v2/page.php?id=27
volgens enkele gasten krijgt DoAU in de nieuwe OXM *diezelfde waar Fable een 9.7 krijgt!!!* een 9.5, het is niet bevestigd *Fable wel* maar ik geloof hem, DoAU&Fable zijn dé shit! nu nog een europese releasedatum en dan is iedereen tevreden!
wanneer komt doaU nu eindelijk uit. Ik heb er echt zin in!!! Vooral om (de team ninja master: zephyrus kont te schoppen)
haha ik heb nooit gezegd dat ik Team Ninja Master ben alleen fanboy eerst maar eens wat oefenen, zal waarschijnlijk wel wat verschil zitten in DoAu in vergelijking met DoA3
Dit is slecht nieuws, geen downloadable content . Dit is toch altijd wel fijn, want wanneer je uitgekeken raakt op een game kunnen ze er iets nieuws aan toevoegen. En Zephyrus, zit mensen niet allemaal valse hoop in te praten met cijfers die niet eens zeker zijn. Want Fable is nog niet eens bevestigd en waarschijnlijk niet waar.
Die vent kan da mooi zeggen ! Bij Ninja Gaiden kwam toch ook een DL packet uit, wie weet veranderd hij nog wel van ged88.
Ik moet echt ff zeker weten of je doa:ultimate ook zonder x-box live ken spelen ik heb namelijk geen live en het lijk me verder ook cool als ze in de volgende DOA rachel van ninja gaiden doen she rules
er zit ook gewoon een singel player in doau, dus ook zonder xbox live is het tof, en je hebt vast ook wel wat vrienden die langs willen komen om wat ass te kicken
Doa3 was lau Maar of ik Ultimate ga halen...? Er komen teveel topgames uit dit jaar..kan deze er nog bij????