1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

  1. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk kan het niet fout gaan met deze titel zie hier de voordelen.

    -doa1 zit erbij
    -nieuwe doa2 met 99999999 keer mooie graphiqs 8)
    -online
    -2 games voor de prijs van een
    -enz

    Ik kan haast niet wachten eindelijk een paar duitsers op hun smoel slaan en o ja zephyrus.(niet kwaad bedoeld zephyrus)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  2. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    zit dat er allemaal bij?
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    DOA:U is de Saturn versie van DOA1 en een remake van DOA2 met extra's (lees: veel costumes) en een (paar) character(s) van DOA3.
     
  4. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    En veeeeel mooiere gfx dan doa2 voor de ps2 (duh)
     
  5. XeoN

    XeoN Guest

    Zou je de Demo kunnen checken op de PU GamePlay...?
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit Brad Wong er ook bij??
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah sorry dan, maar ik was zelf helemaal blij en al en wilde die vreugde delen... Mijn verontschuldigingen...

    op play.com staat dattie al in begin oktober komt, maar ik geloof het niet *als het waar is bennik heeeeel blij* maar tot nu toe is Europa ALTIJD later geweest met Team Ninja/Tecmo games *Ninja Gaiden, dead or alive 3*


    ff voor alle naabs:

    Er zitten ALLEEN DoA2 characters in:

    Kasumi
    Bayman
    Leon
    Ayane
    Ein
    Tina
    Bass
    Zack
    Gen Fu
    Lei Fang
    Jann Lee
    Ryu Hayabusa

    +

    Hitomi als extratje, wie weet zit er nog meer in maar deze zijn de enige die echt bevestigd zijn.

    trouwens, ik weet dat ik geen reclame mag maken maar voor iedereen die niet goed snapt wat doau precies is enzo raad ik het volgende aan:
    http://www.xboxuniverse.nl/modules.php?name=MReviews&op=show&rid=18

    Van deze preview ben ik zelf de auteur dus als je iets ziet wat niet klopt, corrigeer mij AUB!
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  8. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat noem je mij een naab (n00b)? Dat zullen we dan nog welleens zien als we tegenover elkaar staan. }:] Ik slacht je AF!!

    En zelf denk ik wel dat hij in oktober uitkomt, het staat op tothegame.com (US: 30-sept-04) en in een preview op gamepot staat het ook.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dat is US release en daar hebben wij pal mensen niets aan, of wel?
    en ik noem je geen naab (n00b) ik zeg alleen: voor alle mensen die wat meer willen weten over deze game of het niet helemaal doorhebben (daar bedoelde ik jou niet mee maar de mensen die nu pas deze topic ontdekken ofzo).

    Ik hoop echt dattie in oktober uitkomt en hoop ook dattie op PU gameplay speelbaar is! I'd kill to have this game! *figuurlijk hé? ;)*


    WAIT AND SEE!! Ayane Will defeat you with ease!! 'You will be no more than a stain on my blade'!! *ohneehj verkeerde game |:- * moet toch maar eens wat meer doa3 spelen anders slacht je me idd af :eek: :eek:
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  10. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee waarom geen Hayate, vind die kerel zoo relaxed vechten he. Hoop toch eigenlijk echt dat er nog wat extra personages in komen te zitten of andere vechtsysteem. Kom me niet voorstellen dat hij anders 60 euro gaat kosten.

    het is ook niks voor Teamninja om zo goedkoop (verdiend) een spel uit te brengen.
     
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar hebben wij niks aan. Maar dat betekent wel dat hij eind November/begin December uit komt. Wat wel klote is, want dan is HALO 2 ook net uit en dan speelt iedereen die. :mad:
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, in ieder geval komt de game dit jaar nog uit en dat is mooi. Het lijkt me echt heerlijk om online een potje te knokken :) . Hopelijk zijn er wel scoreboards.
     
  13. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Die scoreboards zijn er ook, als je naar gamespot gaat heb je een gameplay trailer waar ze laten zien hoe de scoreboards werken.
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    of je leest mijn preview! daar staat alles wat je moet weten!
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuke previeuw Zephyrus,

    Alleen vind ik het toch echt jammer dat ze zich zo concentreren op de remake. Ik neem aan dat hij dan ook geen 60 euro gaat kosten?

    Er zitten geen nieuwe fifgters bij en dan ook nog bijna geen nieuwe moves (vond het in doa3 al niet superveel) als ik het goed begrijp. Het enige echte grote verschil is dus de online optie. Dit is eigenlijk best wel een grote teleurstelling. Waarom inhemelsnaam moet je fighters weglaten terwijl hij die zo uit Doa 3 kan plukken :{

    Omdat het een remake is !?!?

    Ik zal hem waarschijnlijk toch wel kopen maar ik vind het toch jammer. Deze game voegt tegenover DOA3 alleen het online gedeelte toe
     
  16. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het blijft wel de beste fighter op de xbox:9
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje!
    ik denk dat hij toch 60 euro gaat kosten *althans, 50 bij pre order op www.gcshop.nl* maar dat is het dubbel en dwars waard, trust me!
    je hoeft eigenlijk maar 3 mensen te missen, Brad Wong, Christie en 'Hayate' *hoewel je Ein hebt, dat ongeveer hetzelfde is (op de moves na)*

    maar de pluspunten wegen dit weer op: Live/mooie graphs/meer costumes
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ik heb idd gelezen dat er veel extra costumes bijkomen. Toch jammer dat er drie zulke goede personages niet meer terug komen. Je hebt nou volgens mij meer vrouwen dan mannen en dat vind ik toch een beetje jammer.

    Het iiritante van dit allemaal is gewoon dat ik wwet dat ik de game ga halen (misschien wel niet bij de launch, maar ja) Hoewel ik eigenlijk vind dat de ze zomeer toe hadden kunnen voegen :{

    Laten we eerlijk zijn, net alsof iemand DOA1 gaat spelen 8). Bespaar deze ruimte dan voor extra characters + moves + arena's etc.
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk je snapt volgens mij niet helemaal de bedoeling van DoAU, het is bedoelt om de reeks op de xbox Compleet te maken en NIET om een nieuw deel te maken in de reeks (dat is gereserveerd voor DOA4 of Code Chronus wtf dat ook is). Ik snap waarom dat ze niet nieuwe characters erin stoppen, het is een Remake geen nieuw deel snappie??. En DoA1 speelt waarschijnlijk niemand behalve de die-hards *als ik* die het verhaal van begin tot eind willen begrijpen. meer vrouwen dan mannen en dat vindje niet leuk??? sorry hoor maar vrouwen vindik veel mooier om naar te kijken dan vrouwen :)
     
  20. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Brad Wong heb ik toch nooit zo tof gevonden, Christie zal ik wel missen.
    Maar ik vind ook dat ze deel 2 gewoon moeten 'porten' zoals 'ie is, de online play maakt al heel veel goed. Deel 4 komt wel voor de Xbox 2 :D
     

Deel Deze Pagina