Dead or Alive Ultimate Vol 1.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 1 jun 2004.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    weetik, en ze gaan ook een DoA3 Online maken *voor de huidige Xbox that is* dus je zal christie niet te lang hoeven laten liggen ;)

nog wat nieuws:

je kan op live Tag battle als volgt doen:
    elke speler neemt 2(!!) characters onder z'n hoede, je kan dus niet met 4 spelers tegelijk DOAU spelen. Helaas maar waar, weet niet zeker of het offline wel mogelijk is, lijkt mij wel

nog een verandering:
    het hold-system is verandert
    je hebt nu:
    High hold
    medium-punch hold
    medium-kick hold
    low hold
    vroeger was medium bij elkaar gestopt dat hebben ze verzwaard omdat het anders te simpel zou zijn ofzow

nog een belangrijk iets: er is zo goed als Geen lag op het live netwerk :)

nog paar additions:
    er zijn 10 costumes voor Hitomi
    er is een nieuwe Tagbattle stage: The Spark Danger *als ik screenies vindt, zallik ze plaatsen*

hier nog stukje interview over DOA3online:
    Iemand: So then in the future of DOA is Code Cronus and DOA4. Are you planning on making DOA3 online as well?

Itagaki/Team Ninja: Yeah, but I'm thinking of making DOA3 Online compatible with Xbox. I think that DOA3 is still a good game, and that many people want to play DOA3 online, but DOA1 and 2 is first. DOA3 already exists on Xbox, so my first job is to bring the original titles to Xbox fans. DOA1 is a love-based game, we're doing this out of love for our fans. DOA2 is a fighting spirits-based game, we want to show our determination to drive the machine with our power.

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  2. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Leuke info allemaal.

Ik wist het idd wel dat hij de reeks compleet wou maken op de Xbox. Eigenlijk héél relaxed voor de echte die-hards zoals jou. Ik ben echt een casual gamer, mischien dat daar het verschil in ligt (en zuinig op mijn centen ;) )

Raar dat ze DOA3 ook nog online willen maken? Hoop toch echt dat ze hun energie en tijd in deel 4 gaan stoppen.

Trouwens ook heel goed dat ze het holdsystemveranderd hebben. Ik speelde bv vaak tegen mijn broer en dan ken je elkaar op den duur door en door. Dan was echt continu overpakken of beetpakken op het einde 8)

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah owkeey maar oefenen in DoA3 tot DOAU er is heeft dus minder zin dan eerst...

best jammer

Ik denk niet dat DoAU enkel voor de hardcore DoA spelers (als ik) is maar ook voor de gamer die never DoA heeft gespeeld! maar het kan wel zijn dat het spel enkel is voor de fighting-game fans en dat het de mensen die niet zo heel erg geboeid zijn door fighting games niet zo lang kan boeien. Maar mij heeft het iig in z'n greep, DoA rul3z!

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een 'ander' character in Deel2 (dus nu ook in DoAU)

tweede van links (onderaan)

lijkt me kut character...

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is Tengu, de eindbaas van de Story Mode van DOA2.
    Voor mij is het een kut character omdat ik er niet mee kan vechten, maar als je ermee kan vechten kan het wel eens een goed character zijn (dat geldt eigenlijk voor ieder character) omdat sommige aanvallen van hem wel redelijk krachtig zijn.

6. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt wel een behaarde pinoccio 8)

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    haha jah, ik heb helaas nooit de eer gehad om DoA2 te spelen (op PS2/Dreamcast) maar in ieder geval hebben we een extra playable char...

in totaal dus 2 minder characters dan in DoA3, trouwens op IGN beloven ze dat ze binnenkort een stortvloed van Screenies gaan laten zien over de costumes
    http://xbox.ign.com/articles/548/548351p1.html

hier alvast de eerste

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Is er al bekend wanneer dit spel uitkomt?

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    in EU komt het spel (volgens mij en enkele engelse verkoopsites): 28 november, sommige (oa play.com) zeggen 2oktober, maar dat is onmogelijk, anders zouden we wel kunnen pre orderen op Gcshop.nl en zouden we wat meer horen van deze game in EU.

Nieuwe special op IGN:
    http://xbox.ign.com/articles/548/548871p1.html

Denk eraan, wat je hier krijgt te zien is maar een fractie van het totale spel! dus denk niet dat het spel zo mager is als DOA3

10. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Itagaki/Team Ninja: Yeah, but I'm thinking of making DOA3 Online compatible with Xbox. I think that DOA3 is still a good game, and that many people want to play DOA3 online, but DOA1 and 2 is first. DOA3 already exists on Xbox, so my first job is to bring the original titles to Xbox fans. DOA1 is a love-based game, we're doing this out of love for our fans. DOA2 is a fighting spirits-based game, we want to show our determination to drive the machine with our power.

DOA 3 Online. Ik verwacht ook dat alles van DOAU erin zit, op het gebied van levels, countersysteem, moves en costumes. Plus de ontbrekende characters met veel nieuwe costumes. Eigenlijk moet er nog meer bij zoals: extra levels en costumes voor de bestaande DOAU characters.

Als DOA3 Online echt uitkomt op de Xbox koop ik liever die dan DOAU. Ik heb liever meer characters en levels dan DOA1.

Als ze bij Tecmo\Team Ninja echt van ons houden dan stoppen ze die 3 ontbrekende characters gewoon bij DOAU. Je laat de fans toch geen 2 spellen kopen, die op 3 characters verschillen.

DOA 3 online kunnen ze beter op de PS2 doen, kunnen ze DOA1 er ook bij doen.
    DOAU voor de Xbox gelieve wel met alle characters van DOA3.

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dan isset geen Remake meer!
    snap je dat DoAU een remake is van doa2, en dat DoA3Online (als die komt) hetzelfde zal zijn?
    neehj niet op PS2, dat verdient de PS2 niet :p. Het kan de graphics niet aan en bovendien is PS2 online te zwak voor fighting games als DoA3

12. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    doa3 online komt waarschijnlijk niet en als ie komt pas over 1 jaar ofzo. DoaU heb je ongeveer net zoveel characters maar veeeel meer outfits dan doa3. Stukken betere gfx dan doa3 en gameplay verbeteringen.
    en doa3 online op de ps2 is onmogelijk idd. Online zou dit lag gaan veroorzaken en de gfx zouden verneukt moeten worden.

13. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel dat DOAU een remake is, maar Hitomi doen ze er toch ook bij? Is het meteen al geen remake meer. DOA3 online is dus hetzelfde volgens jouw als DOAU. Dat vind ik dus ook. Breng dan 1 van de 2 uit als ze toch bijna hetzelfde zijn en voeg gewoon alle characters toe.
    Ik denk dat Tekken 5 aardig in de buurt komt van DOA3 kwa graphic's.

Maar goed ik reageerde even op dat stukje interview. DOA3 online hoeft niet te komen van mij. Als hij toch komt laat ik DOAU liggen, want heb liever meer characters dan die ouwe DOA1.

Dat interview is die recent of komt ie uit 2002 ofzo. Ik verwacht na DOAU nog maar 1 spel op de xBOX van Team Ninja en dat is DOA Code Cronus.

Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    als DoA3 Online komt (ik denk persoonlijk van niet, ze hebben het druk genoeg met Code: Chronus en DoA4 voor XboxNext), dan zal het idd net als DoAU zijn, maar dan met Christie/BradWong/Hayate + Miss secret char (Lisa ofzo).

DoAU krijgt Hitomi omdat vele (japanse) fans erg teleurgesteld waren dat zij er niet in zit, en om die fans een plezier te doen zit ze er toch in. Maar het spel IS een Remake (enige veranderingen zijn: Levels aangepast, Graphs, Costumes, Hitomi -> Verder hetzelfde spel).

15. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    tekken 5 komt trouwens niet echt in de buurt van doa3. De animaties zijn minder vloeiend en de karakters bestaan uit stukken minder poly`s en de omgevingen hebben stuk minder detail.
    Daar komt nog bij dat doaU een stuk mooier zal zijn dan doa3

16. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het DOAX engine.
    DOA3 is net iets mooier dan Tekken 5, maar Tekken 5 is nog niet af. Hij zal DOAU nooit overtreffen.
    PGR2 is denk ik minder mooi dan Gran Tourismo 4, maar die zal nooit Forza overtreffen.

Als DOA3 online toch uitkomt (kan het ook niet geloven) denk je dan leuk, daar wil ik nogwel € 60,- voor lappen. Christie/BradWong/Hayate + Miss secret char (Lisa ofzo).

Ik vind DOA zelf de beste Fighting game, omdat het snelle actie heeft. Het counteren gaat best simpel als je alles gewoon snel achter elkaar gokt. Maar gelukkig wordt het counteren moeilijker gemaakt in DOAU. Ik dacht dat er ook DOA3 levels in zaten en wat uit Ninja Gaiden, klopt dat?

17. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Als doa3 online uit zou komen zou ik hem alleen kopen als er flinke verbeteringen inzitten. Bijvoorbeeld, meer omgevingen, meer character/outfits.
    Het is idd dat je met ryu een pakje van ninja gaiden hebt, erg stoer gedaan naar mijn mening. Of er iets van doa3 inzit weet ik niet.

Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    DOAU gebruikt de (verbeterde) DOAX engine.

Gran Turismo 4 is niet knapper dan PGR2. Heb de prologue gespeeld en ik vond die lelijk (hopen voor de volledige versie dat ie wat knapper is) en dan hebben ze er ook nog eens zo'n vage penalty's in gedaan.

19. wesleyX

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is duidelijk, ik begon er zelf mee, maar wil ook weer met de racegames eindigen.

Ik weet wie er in DOAU spelen dat ze veel costumes hebben 10 tot 20, maar de levels hoeveel zijn het er? Ik dacht dat het sneeuw level uit deel 3 kwam. Dat was 1 van de eerste screens met Jann Lee (jumpkick). Zat de Chinesen muur ook al in DOA2?

Sneeuw
    Chinese Muur
    Strand
    Kerkhal
    Opera

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah, ze hebben gewoon alle DoA2 levels opnieuw gemaakt (opera house hebben ze nu bijv in brand gezet, tao in onweer en dat soort toevoegingen.
    Ik weet niet precies of er ook echt Volledig nieuwe arena's zijn, ik geloof van wel maar omdat ik DOA2 niet ken kannik me dus vergissen.

Er zijn volgens mij iig wel meer Arena's dan in DoA3
    Overigens zijn in DoA3 veel arena's die ook in DoA2 zaten, vandaar dat het lijkt alsof er doa3 arena's in doau zitten

nu gaik pitten, Sayanora!

Deel Deze Pagina