IGN.... fucked up nieuw artikel (hebber een aantal hier niet gemeld) http://xbox.ign.com/articles/552/552321p1.html?fromint=1 hier zeggen ze dat Brad Wong TOCH in doau zit, maar volgens mij zitten ze er vreselijk naast, zo niet: 'JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!' dacht dat jullie het wel wilden weten
Shit.. toch niet die dronken vent, dan heb ik liever Christie erbij in DOAU. Btw, check out the new video !!
Nee Brad Wong zit er niet in was helaas een foutje. http://boards.ign.com/message.asp?topic=68734098&replies=6&ui=cb_post_02
Heb besloten dat ik deze toch maar een keertje 2'de hands haal ofzo. Vind het erg jammer dat namelijk de enige echte toevoeging xboxlive is. Als ik het goed begrepen heb moet je hier namelijk wel de volle pond voor betalen. Ik had leiver een nieuwe characters + moves gehad en wellicht nog wat andere shit. Vind dat ze toch wel wat punten lagen liggen bij het onderwerp vernieuwing :{
Voor zover ik heb gehoord zijn er geen nieuwe moves, waar heb je die info vandaan als ik vragen mag. En met nieuwe moves bedoel je hopelijk niet per character 2 nieuwe moves Brad Wong komt niet meer voor, geen val alle nieuwe toegevoegde characters uit Doa 3 komen in Ultimate except Hitomi (of een van die andere chicks zoals Kasumi)
Had het gelezen, maar het is ook te zien op de E3 trailer. Het zijn maar 2 moves per character, anders zouden ze allemaal een nieuwe vechtstijl hebben. Dit hebben ze alleen bij Ein/Hayate gedaan. Die move van Zack dat hij aan het snowboarden is.
neehj er zijn geen nieuwe moves, zelfs minder omdat hitomi anders te sterk zou zijn (enkel dat snowboard ding jah)
wel degelijk nieuwe character(tot zover ik weet 1 maar) maar ga is ff een hands-on lezen bij www.teamxbox.com, de spel is gewooon te erggg online.
misschien wel, is niet bekend jah counter systeem is nu: schuinboven X (bovenvastpak) achter X (vuistvastpak) voren X (kick vast pak) schuinonder X (Ondervastpak) GEEEN nieuwe char, gewoon alle DoA2 chars + Hitomi Dus géén Brad Wong Hayate Christie maar wel: Tengu (zat in doa2, maa rniet in doa3
Bah, in amerika en japan ligt ie volgende week in de winkels. Wij moeten tot januari wachten Als je tenminste alleen de pal versie kan spelen.