[XOne] Dead Rising 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 11 okt 2010.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is deel 2 hetzelfde als deel 1 waar je maar een bepaalde tijd hebt om alles te voltooien?
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Als je de missie faalt krijg je een optie om verder te gaan zonder verhaal.
    Dan kan je ook nog survivors redden en je rang dus hoger krijgen.
    Dan ben je in een 2de playtrough een hoger level en gaat het wat makkelijker.
    Het is ook veel handiger als je veel slots hebt open staan.

    Je krijgt ook een ander 'einde'. :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jup, maar zelfs als je heel lang kloot heb je genoeg tijd om in ieder geval de mainstory te voltooien zonder problemen. Is dan ook een game waar je meerdere playthroughs zal maken.
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben niet meer zo van het X Box gamen, maar ik wilde hier toch even op reageren.:p Racegames boeien mij ook niet meer zo omdat ik deze vroeger beter vond, natuurlijk niet in de graphic's maar in de consepten. NFS II, en Hot pursuit 2 vind ikzelf tesamen met PGR2 de beste arcade racegame ooit gemaakt. Als je praat over simulaties dan kies ik DTM en Le Man 24 ours. En in zijn race beleving zelf vond ik Shift fantastisch met het geluid, maar de game zelf was erg slordig inelkaar gezet. Ja en dan GT en Forza, beiden mooie games maar niet zo aan mij besteed.

    Deze Shift zal ik zeker wel gaan checken, maar ik verwacht er eerlijk gezegd ook niet al teveel van, en wat realisme betreft let ik allang al niet meer op die uitspraken.:)
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Oeps verkeerd gepost, exuzes:p
     
  6. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    gister maar eens dead rising 2 uitgespeeld lange tijd niet gedaan heb nu level 50 gehaald en zit nu in overtime
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vond in dead rising 1 het heel moeilijk het verhaal te volgen op die tijden enzo
    is hier in deel 2 het makkelijker het verhaal te volgen?
    zit jenog steeds aan die tijden/je horloge gebonden??
     
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Je hebt nog steeds met die tijd te maken. Je hebt echter veel meer save punten nu.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dead Rising 2: Off the Record features Frank this fall
    [​IMG]

    Frank West is back in a re-imagining of Dead Rising 2 from Blue Castle Games – we have screens and a movie below to prove it.

    In this full release, the developer has put our hero from Dead Rising 1 into a retelling of the events which occurred in Fortune City. Instead of Chuck Greene hogging all the glory this time around, it’s all about Frank “Goddamn” West, baby.

    Again, this is a full game and not DLC, and the developers told us at Capcom’s Captivate last week it will be “bigger” in size than Dead Rising 2. More about that later in the week though.

    Enjoy the screens and trailer below. Dead Rising 2: Off the Record is slated for a fall release on PC, PS3, and Xbox 360.




    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Heb liever een deel 3 in een pretpark! :cool:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb deel 2 nog niet, ... denk dat ik ga wachten op deze Frank West editie :) He's covered wars you know
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Woet! Een volledige game, groter dan DR2, ik kan nu al niet meer wachten :D
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    WTF @ Off the records.
    Frank is dik geworden zeg, wat een lelijke vent nu.

    Ik heb Dead Rising 2 nog niet, maar ga hem binnenkort kopen.
    Ik heb net eindelijk Dead Rising 1 helemaal uitgespeelt met het goede einde.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tof dat ze m weer als full game uitbrengen. Ik zal m wel weer kopen, deze serie is toch altijd erg vermakelijk.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb deze game vorige week met Bassie geruild en moet zeggen dat ik me er weer enorm mee vermaak.

    Ik had niet verwacht dat ik er zoveel lol in zou hebben aangezien er niet veel veranderd lijkt te zijn t.o.v deel 1 maar het blijft toch een redelijk uniek spel waar je met alleen een beetje aankloten al vele uren speelplezier van kan hebben.

    Moet zeggen dat het me grafisch ook erg meevalt, het ziet er bij vlagen geweldig uit (framerate is dan wel weer wat minder)

    En de humor zit er nog steeds in, des te meer door de bizarre combinaties van wapens die je kunt maken.

    Erg geslaagd tot nu toe :)
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mooi. :thumbs: Daar doen we het voor. *)

    (Two Worlds 2 is ook verrassend leuk. :D Ik had wat reviews gelezen, maar die sloegen echt nergens op...)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom? Deel 2 was heel goed te pruimen. Denk dat je voor het verhaal die ook gespeeld moet hebben ;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zit eigenlijk niet op Frank te wachten. Chuck was velen malen beter.
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    WAAAAAATTTTTT?!?!?!?!

    :x
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kom op. Die mongool ziet er niet uit en loopt ook nog eens alsof er een EHEC komkommer in zijn reet zit...
     

Deel Deze Pagina