OT: Het zou inderdaad vet zijn om van A->B kunnen te gaan zonder loading screens en dan een grote open world hebben, maar zo'n type game is DR niet heb ik 't idee. Ik vind zelf DR1 tot op de dag van vandaag een van de beste X360 spellen, en ik heb dan ook goede hoop voor DR2.
Yup.. als je zo die filmpjes bekijkt komen er wel wat open straten, maar die zijn vast wel afgesloten. Ik vermoed dat het allemaal net wat groter en opener zal zijn inderdaad.
zucht. tering zeg.. het moet ook echt tegenwoordig op elk forum nietwaar? Nou Kareem jongen, komt ie dan: Ik vindt, in mijn mening, mijn inziens, en in mijn opinie, zoals ik het zie en denk, volgens mij, mijn interpretatie, mijn denkbeeld, mijn zienswijze, visie en standpunt, IM(H)O, zonder iemand anders dezelfde mening dwangmatig op te dringen ende deze ongezouten in en door de strot te douwen dat expanderen van deze game niet verkeerd zal zijn (expanderen in de zin van uitbreiden). Kom je aan met je mening, wordt ie meteen door een betweter de grond in gestampt alsof zijn visie superieur is en de rest "kortzichtig".. sodemieter op.
I agree. Bij Dead Rising lijkt mij dat erg goed mogelijk zonder het concept te veel te veranderen. Vond deel één ook een beetje te gehaast door de main storyline en al die side missions etc.. Hoe vet dat spel ook was, ik zou het liever wat rustiger aan doen en soms gewoon voor de lol allerlei objecten uitproberen op die hordes zombies zonder me zorgen te maken over de tijd.
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3267756&postcount=112 Jammer dat we deze nog niet hebben gezien.. die gameplay video. Of ik heb wat gemist?
Ik verwacht wel dat er binnenkort een demo komt. Die van het eerste deeltje stond er ook al maanden voor de release op. Laten we hopen
volgens de japanse review schijnt het spel zwaar tegen te vallen een herhaling van deel 1 zeggen ze wat ook al een eentoning kutspel was
bron? Je bent volgens mij de eerste die deze kritiek levert. Als ik Dead Rising iets niet vind, is het wel eentonig en 'kut'. Heb er me er prima mee vermaakt.