Case Zero is een exclusieve XBLA game die zich tussen Dead Rising en Dead Rising 2 afspeelt. Het gaat om de dochter van het hoofdpersonage Chuck Greene die geïnfecteerd is door één van de zombies en waardoor jij medicijnen moet vinden. Hier kun je anders wat meer lezen over de titel. Qua saven en besturing is de titel tamelijk identiek, qua gameplay verandert er wel het één en ander omdat je nu items kunt combineren door zogeheten Combo Cards. Denk hierbij aan kettingzagen die je aan een motor kunt bevestigen, of een football waar je een granaat in stopt, etc. Verder krijgt deze titel ook multiplayer.
Z'n dochtertje? Nee maar Dead Rising 2 heeft ook gewoon coop. 1 is volgens mij chuck en de andere weet ik eigenlijk niet?
Bron: Capcom Twitter Hij zou online moeten zijn maar zie hem niet, laat me weten als iemand hem vindt.
Laat even weten hoe die is, wil hem wss ook kopen als ik weer punten heb. Ohja, kan natuurlijk ook ff die trial downloaden
De framerate is iig niet echt toppie. Als ik op dit punt bv de camera ronddraai kakt de framerate behoorlijk in. Maar toch ga ik em kopen (ook al heb ik maar heel kort gespeeld) Het is verdorie maar €5! Dat stukje wat ik heb gespeeld was gewoon... zombies doden. Het enige wat ik vraag van Dead Rising dus. Zodra XBL het weer doet ff kopen.
Hmm, denk dat ik zometeen maar even wat punten ga aanschaffen Even de trial spelen. Edit: Het is weer als vanouds op zombies inhakken Punten komen morgen pas binnen, dus nog even wachten...
Hehe, XBL doet het weer. Gelijk gekocht. Lekker zombies mollen. Zal ook wel een verhaal ed. in zitten, maar who cares. Niemand speelde toch DR1 voor het verhaal?
Intro aan het kijken. Kan niet wachten om te beginnen! Vermaak me er zeker wel mee. Framerate wil af en toe nog wel eens raar doen met camera bewegen. Iets wat me opviel. Volgens mij zien de gezichten er minder mooi uit als in deel 1?