1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb hem voor mijn gevoel bijna afgerond (de 1e playthrough, komen er nog wel 3 bij denk ik). Hier en daar inderdaad wat FPS lag, maar het is weer ouderwets zombies meppen hoor! Het lijkt tot nu toe veel op Dead Rising 1, je lijkt niet alles te kunnen doen in 1 playthrough (gebrek aan level/inventory slots). Zeker wel de 400MSP waard wat mij betreft :).

    De controls zijn ook aardig vooruit gegaan, je kunt nu tenminste fatsoenlijk richten met je wapens :+. Het savesysteem is nog wel een beetje aan de rare kant, maar ik heb er nooit problemen mee gehad in DR1.
     
  2. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten! Wat voor wapens, combos en skills zitten er eigenlijk allemaal in Case: 0?
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb geen idee, ik heb er nu 4 geunlocked (combocards)

    Weet niet of mensen het niet willen weten, dus ik doe het in een spoiler :+:

    Drill Bucket (Emmer met boormachines)
    Electric Rake: Een elektrische bladerhark
    Boomstick: Shotgun aan een hooivork
    Spiked bat: Gespijkerde knuppel

    Het zijn ze nog niet allemaal, want de chievo is nog niet geunlocked :+.

    Net inderdaad het spel afgemaakt, ik kreeg ending A. Ik heb geen survivors gered, heb er zelfs 2 vermoord (in tegenstelling tot DR1 stellen de survivors hier ook nog eisen ook :mad:). Zit nu op level 3, na 1 playthrough dus. Max wat je kan halen is level 5 en die kun je meenemen naar DR2 :).
     
  4. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze in ieder geval slimmer met het navigeren door zombie hordes, want dat was één van de frustratie punten in deel 1.
     
  5. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn favo wapens uit de trial game tot nu toe:
    *Kettingzaag
    *Sniper rifle
    \o/
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het nu al niet..
    Ik moet die motor onderdelen vinden maar kom niet verder dan het motorblok..
    Heb de hele stad al afgezocht.

    Ook kan ik de enige survivor tot nu toe (dick) niet meekrijgen , hij vraagt alleen of ik de zombies kan afmaken voor hem?http://dead-rising.wikia.com/wiki/Dead_Rising_2:_Case_Zero_Walkthrough

    Edit , een walktrough gevonden:
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  7. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAARGH!!! Kutspel omdat ik geen zin heb om telkens te saven heb ik niet gesaved. Heb alle onderdelen ga ik dood omdat ik ergens in een muur vast zit door een glitch. Kan weer helemaal opnieuw beginnen :emo:
     
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan vraag je er gewoon om :lol:

    Weet het nog niet met de demo, weet iemand toevallig hoeveel uur plezier je met deze game heb?
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De volledige game? Dat ligt eraan hoe leuk jij het vind om een spel 10 keer te spelen met verschillende doelen :). Als er weer verschillende eindes in DR2 zitten, dan kun je er lang mee bezig zijn. Ik zelf heb me toch wel +-50 uur vermaakt met DR1 (en dan tel ik die 14 uur achievement niet mee :+).

    Heb Case Zero uitgespeeld, alle survivors gered nu :9. Ze zijn inderdaad een stuk 'slimmer' dan in DR1.

    Er zitten trouwens 9 comboweapons in Case Zero:

    Drill + Bucket
    Nails + propane Tank
    Whisky + Newspaper
    Traffic Cone + Aerosol Spray
    Construction Helmet + Beer
    Battery + Rake
    Pitch Fork + Shotgun
    Baseball Bat + Nails
    Paddle oar + Chainsaw
    *Gejat van X360A.com!*
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF..
    Ik heb alle onderdelen behalve de handlebars, die horen op de parkeerplaats te vinden zijn achter Uncle Bill's Store. Op die parkeerplaats horen 2 survivors te staan die hem hebben maar bij staan ze er niet...
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het kan aan de tijd liggen.

    Bij mijn 2e playthrough kwam ik erachter dat die lui pas later spawnen, dus misschien moet je nog even wachten
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Is dit nou een exclusive?
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Ik kan de game niet downloaden. Hij zegt dan "this item isn't availeble to download from your location"? Wat bedoelen ze hiermee?

    IK WIL GRAAG SPELEN!! Iemand de mij kan helpen?
     
  14. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, waar kan ik Dead Rising Case Zero downloaden? Link werkt niet, krijg de melding dat ik de meest recente update van Xbox Live niet heb. Console is gewoon aangesloten op het internet maar geen update?
    Kenke Microsoft.
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat hoeft nou ook weer niet.
     
  16. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou en. Ik ben boos en dan is alles geoorloofd.

    Update.

    Keeeerlll...vreemd genoeg staat Case Zero wel op de account van m'n vriendin. Maarja, die heeft geen punten.
    Waarom is er altijd gekanker in deze wereld?
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat trouwens wel info bij. Er staat iets geschreven dat ik eerst moet inloggen op mijn oude console blabla en dan het spul over kopieren met memorystick of iets anders. Anders kan ik het niet downloaden ofzo??? Wat een vreemde bedoeling zeg? Iemand ideeen?
     
  18. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het al makker. Mensen uit Enschede mogen deze game gewoon niet speeln.
    Ik begrijp dit soort shit niet. Zorg er gewoon voor dat die troep werkt of houd op met mijn geld incasseren.
    Schijt, dan niet. Flikker maar op met je meuk. Nu ga ik de game lekker branden en besteed ik er geen cent aan.
    Ohw...hij is te downloaden. Beter. Nu ga ik spelen.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Case Zero, fuck yeah.

    Echt heel tof, ik heb Dead Rising 1 ook uitgespeeld, maar was niet met achievements bezig. Misschien dat ik binnenkort als ik klaar ben met deel 2 ook weer 1 ga binnenhalen. :+
     
  20. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag meteen Outbreak pack besteld ^_^, wat waren de details van coöp ook al weer? De gehele campaign of alleen sommige stukken of uitdagingen?

    Kijk hier echt naar uit na deel 1 helemaal kapot gespeeld te hebben en nu Case: 0.
     

Deel Deze Pagina