1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou een vraag die ik beter aan jou kan stellen.

    OT: Heb Dead Rising 1 nooit gespeeld, mss binnenkort maar eens van de Bazaar afhalen :D
     
  2. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die mijn probleem ook tegen is gekomen? :'-(

     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope, die melding zegt me niet veel. Maar heb je het vandaag al eens opnieuw geprobeerd? Er waren gisteren namelijk nogal wat problemen met Xbox Live; misschien dat het daaraan lag.
     
  4. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister case 0 demo gedownload, vind er echt niet veel aan, btw ik vind het ook lelijk gemaakt, beetje 1st xbox graphics als je het mij vraagt
     
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 400 points mag je ook niet te veel verwachten he. Grafisch is het inderdaad wel onder de maat. Ook dat stuk op het einde
    met dat leger en je op die motor weg moet zien te komen is zooo slecht gedaan.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het er grafisch prima uitzien hoor. Vooral voor een XBLA gamepje van minder dan een GB.
    De Xbox 1 mocht willen dat ie dit soort games aankon. ;)
     
  7. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja die honderden zombies vragen nogal wat, maar Xbox graphics is wel een groffe belediging. Werkt gewoon op de nieuwste engine van Capcom. Naam ff kwijt.

    Gameplay is een mening waar over is te twisten, als je deel 1 niets vond zal je hier ook weinig aan vinden.
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch viel die mij ook een beetje tegen hoor , maar de gameplay maakt dat meer dan goed :)

    Wel jammer dat ik net met het laatste onderdeel bijna bij m'n motor was en dan het verhaal opeens ophoudt :9

    Einde: D

    Vandaag nog maar eens uitspelen :)
     
  9. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren ook gedownload en Ending A gehaald. Voor 400 punten is deze game het wel waard. Ik heb er wel een uurtje of 2 volgens mij van genoten. Nu nog voor de overige achievements (Moet er nog 4) en dan wachten tot DR2. Ik vind hem wel iets fijner spelen dan deeltje 1. Het schieten is wat beter uitgewerkt en na elke case kan je hem opslaan. Dat is toch wel prettig. Ook de AI van de survivors vind ik een stuk beter.

    Want ik wilde 2 van die gasten redden, maar omdat ik deeltje 1 gewend was sloeg ik eerst alle zombies dood om mij heen voordat ze mee mochten lopen, bleek dus gewoon dat ze mee wilden rennen. Vind ik toch een groot pluspunt.
     
  10. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het kunnen zijn dat ik mijn hotmail accout nog steeds op VS heb staan. Florida Miami. Ik moet ook altijd USA points kopen. Maar ik neem aan dat ze daar toch gewoon DR mogen spelen?
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vond CaseZero nog steeds erg onnodig stroef spelen en de begin cutscene was zo tenenkrommend slecht dat ik bij het begin het spel al wilde uitzetten. Grafisch vond ik het ook beneden de maat.
    Moet wel toegeven dat het even leuk was om zombies te killen maar was het na 10 minuten al zat, veel dezelfde moves en maar weinig echt nuttige wapens.

    Deel 2 is wederom geen game voor mij :+
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik zelf vind Dead Rising helemaal super en case zero werkt vergeleken met DR1 een stuk beter. Maar dit is echt zo'n spel wat je leuk vind of je 'haat' het.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk het ook idd, toch jammer aangezien de basis best leuk is maar de uitwerking me toch totaal niet bevalt.
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik irritant vind is dat je het eigenlijk meerdere malen moet uitspelen.
    Dat is goed voor de speelduur maar na 1 keer heb ik het meestal wel gezien.
     
  15. James Pond

    James Pond Guest


    Maar je kunt het op zoveel verschillende manieren uitspelen.. :p

    Verschillende eindes, verschillende survivors wel of niet redden etc.. opnieuw beginnen met je huidige lvl <3
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor 400 punten vermaak ik me er prima mee. Ik vind het zo juist ideaal, want voor 60 euro zie ik me dit niet kopen. Deel 1 ook een keer gehad, maar amper gespeeld. Maar het is wel leuk om af en toe lekker op zombies in te beuken. Er zijn genoeg wapens te vinden. En door de achievements zorgen ze ervoor dat je iedere playthrough op andere dingen concentreert. Ga je de motoronderdelen zoeken, de survivors redden of gewoon 1000 zombies killen. Dat kan denk niet allemaal in 1 playthrough.
     
  17. James Pond

    James Pond Guest

    Dat kan ook niet, maar dat is dus ook niet de bedoeling! De bedoeling is juist dat je in verschillende playthroughs verschillende dingen doet, en dat was in DR1 net zo. Daar kon je ook echt niet tot lvl 50 komen, alle survivors redden en dan ook nog het verhaal doen. Daarom heb je ook verschillende eindes!

    DR2 ga ik zeker kopen, ik was nogal skeptisch over dit tweede deel ivm dat het niet door het originele team in japan is gemaakt maar door amerikaanse makers van de game The Bigs.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Die opzet is voor case zero ideaal idd omdat het niet zo lang is :)

    Maar in deel 2 gaat wel wat meer tijd zitten in 1 playtrough.
     
  19. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, bah, bah. Dead Rising 2 Case Zero is in mijn ogen een verschrikkelijke teleurstelling. Graphics wise ziet het er niet uit met blurry textures en low polygon characters. Wellicht dat het te maken heeft met het feit dat Case Zero enkel voor de 360 is ontwikkeld en dat de developer er daarom misschien wat minder aandacht aan heeft besteed, maar de graphics zijn daadwerkelijk slechter dan in het eerste deel. Dat in combinatie met een choppy framerate is schandalig. Alsof ik een Xbox 1 game aan het spelen ben. Waar is de anti-aliasing, waar zijn de mooie textures? Besturing is eveneens stroef. Alle factoren lijken vooralsnog slechter dan in zijn voorganger. Blue Castle Games...FTW.
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ergens wel een punt maar toch vind ik het lekker wegspelen en dat is het belangrijkste imo.
     

Deel Deze Pagina