1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar 4 life :mad: Ik had er al 6 op lvl3 :)

Weet iemand of het nog aangepast is dat je co-op je stats wel gesaved worden?

2. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Krijgt deel 2 een gehele co-op optie?

Dus online co-op de storyline? (of ook splitscreen?)

3. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij wel

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ook splitscreen? Dat zou echt episch zijn!

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [GT]703683[/GT]

6. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    40 euro bij gamehubs en ook nog bij een andere in nl.

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Even voor de duidelijkheid: Er zit wel co-op in, maar deze schijnt zo gemaakt te zijn dat alleen de 'hoofdspeler' zijn spel kan op slaan. De 2e speler loopt er dus gewoon bij voor de lol, maar kan zelf niet opslaan ofzo. Ondanks dat vind ik het nog wel leuk dat het er in zit :)

8. Wildstylez NL

Leuk Bevonden:
    3
    Denk ook niet echt dat het een spel is dat je samen uitspeelt. Dead rising smeekt erom om met ze 2en volop te klooien:D.

9. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Splitscreen? :D

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    opzich wel vreemd :confused:.

Mja Co-op is co-op en dat is gewoon awesome \o/

11. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Er is altijd wel iets, wat het net niet maakt! Wel jammer dit...

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha ja klopt dat zal je denk ik altijd wel houden :p.

Maar ik laat mijn pre-order mooi staan. 4 spelers online in die arena gaat mij al heel wat uurtjes opleveren :9

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Epic. :D

14. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Als die 4 player splitscreen of op 1 enkel scherm is wordt dit wel een van mijn favoriete party games ook ^_^

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Wow, ik vermaak me echt onwijs met deze Case Zero :D Deel 1 was vooral erg frustrerend (tijdsdruk) meen ik me te herinneren, maar dit is echt tof :D Ben er nu ook achter dat je de game gewoon een paar keer achter elkaar door moet spelen. Level je lekker op en hoef je je maar op 1 taak te richten. Eerste keer ben ik echt voor de motor gegaan. Net een playtrough gehad voor de kills. Misschien vanavond voor alle survivors :) Heb ook alle wapen combinaties gevonden :D Het is wel jammer dat je daarvoor speciaal naar zo een werkbank moet... Maar goed, als dit het voorproefje op deel 2 is: SUPER! Misschien dat ik zelfs deel 1 nog wel even uit de kast trek!

16. Wildstylez NL

Leuk Bevonden:
    3
    Heb toch al wat dingen gelezen dat het grafisch niet echt super is:mad:. Mag je toch wel verwachten na 4 jaar vind ik.

Nu nog ff wat vrienden overhalen om deze te kopen. En anders met mensen van hiero in de arena klooien:D.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gaat ie over graphics praten met zo'n geniaal zombiespel. :9

18. Wildstylez NL

Leuk Bevonden:
    3
    Ja sorry:p. Maar vind dat gezicht van het kind gewoon echt triest om te zien. Deel 1 zag dat er beter uit. Daar zag je nog poriën. Je mag toch wel verwachten dat het er na 4 jaar wel evengoed of beter uitziet.

Des ondanks ga ik hem zeker halen.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    De mening, over deel 1 die er beter uitziet, deel ik niet met je. Deel 2 is grafisch natuurlijk geen super verbetering, maar zeker gelijk aan deeltje 1. Die 'poriën' in deel 1 vond ik trouwens ook niet om aan te zien, het leek net of iedereen een vies gezicht had :+.

Na 4 jaar kun je best wat verwachten, maar als een console niet beter word, kan een spel natuurlijk ook niet veel beter worden. Natuurlijk, ze weten nu misschien hoe ze meer uit de Xbox kunnen halen, maar hij blijft hetzelfde als 4 jaar terug (qua kracht :+). Nou lijkt Dead Rising me ook een vrij zwaar spel, 100erden zombies tegelijk zal best wat vragen van de Xbox en ik vind dat het er nog vrij goed uit ziet.

Ik heb, op wat kleine fps lag klachtjes na, niks te klagen op het grafische gebeuren van DR2!

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik denk trouwens wel dat Case Zero gewoon minder is omdat het zo'n klein bestand was. 860 MB geloof ik...De meeste demo's zijn al dik 1 gb, en dit is echt een enorm spel voor zo'n klein bestand.

Deel Deze Pagina