1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Tussendoor zitten er ook genoeg. Je zult er zelfs de nodige missen, want ze zitten ook bij psycho's of overlevenden die je kunt missen.
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt,
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nou, mijn eerste speelminuten erop zitten hoor (de 1e case afgerond!). Vind het weer ouderwets Dead Rising, cases oplossen, survivors redden, etc. FPS lijkt goed te zijn, als er drops zijn heb ik ze nog niet opgemerkt.
    Wat ik tot nu toe gezien heb van de survivors, is dat ze niet meer onnodig vast komen te zitten. Ook niet als ze tussen grote groepen zombies doorrennen. Mijn eerste survivor trouwens kwijtgeraakt doordat ik haar te vaak geslagen heb, ze keerde zich tegen me :+
     
  4. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    In palisades heb je een watertje daar bovenop.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vervelende van survivors is wel het volgende:

    Als je te snel loopt en via een deur naar een andere ruimte gaat, en ze staan niet dicht bij je in de buurt, blijven ze in de vorige ruimte staan, en gaat er om de seconde leven af!
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet voorgehad,bij mij verdedigen ze hun zelf goed.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dit spel....is zo geniaal. :eek:

    Lekker eerst de mall zitten verkennen, wat psychos vermoordt, wat survivors gered en andere dingetjes. :) Nu opnieuw beginnen, en aan de main quest beginnen. :D
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Gewoon even bij de deur wachten, zodra er een groen icoontje boven hun hoofd staan zijn ze dichtbij genoeg om met je mee door de deur te gaan.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, het was in DR1 ook al zo, maar ik vergeet soms nog steeds dat ik even moet wachten. Die laadschermen zijn een hel als je ze vergeet :+
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In DR1 kreeg je volgens mij dat deurtje niet boven hun hoofd als ze dichtbij genoeg stonden om mee te gaan naar het volgende gebied.
     
  11. James Pond

    James Pond Guest

    Jawel :)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nooit gezien :) Zat het pas voor het eerst in Case Zero. Dacht dat het daar nieuw was.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ook nooit gezien in DR1 hoor :9 (en hier gelijk). Nou, mijn eerste psycho gevecht en ik ga gelijk dood... Vermoord door een kerel met een stuk glas :mad:. Ben maar opnieuw begonnen, beetje levelen kan geen kwaad :9
     
  14. James Pond

    James Pond Guest

    Mja ik ben al lvl 16 maar weet niet of ik nog opnieuw moet/wil beginnen :p.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik zo hilarisch en fun vond in Case Zero waren al die objecten zoals bowlingballen , ketchupflesjes etc die je als wapen kon gebruiken , het waren er ECHT veel. En dit was nog maar een DLC. in DR2 zitten zeker HEEL veel van dit soort objecten? Zoals die Servbot helm die je in deel 1 en Case Zero had, heb je ander soort helmen die je op zombies kunt zetten? :)
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren de eerste keer 72 uur afgerond, en net toen de gedachte bij mij opkwam dat het verhaal toch wat magertjes was en soms erg op deel 1 lijkt,

    krijgt het hele verhaal een flinke draai en gaan we gewoon nog een keer 24 uur verder. Alles leek erop dat het hetzelfe zou zijn als deel 1, het leger komt, een kale commandant en that's it. Gelukkig was dit nu niet het geval en zat ik aan de buis vast gekluisterd om te kijken hoe het verhaal af zou lopen. Hopelijk kan ik vanavond verder met overtime. Ik weet namelijk niet of ik het juiste einde zal krijgen natuurlijk.


    _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoe speelt iedereen eigenlijk?

    eerste 72 hour, ga ik beetje verkennen en alle cases oplossen, 2 keer ga ik alle survivors redden en psycho's killen, en dan een 3e keer voor achievements.
     
  18. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de coöp ervaring eigenlijk, ik krijg hem pas morgen binnen -_-"
     
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik ga de eerste keer voor de hoofdcases, waarbij ik tussendoor survivors probeer te redden om te levellen. Tweede keer zal ik wat meer achievementgericht bezig zijn.
     
  20. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man, straks even naar de winkel rennen voor een exemplaar. Dat wordt aan de slacht vanavond!
     

Deel Deze Pagina