Vond het echt een gruwelijk game dat vrij origineel uit de hoek kwam. Ook de keuzes die je moest maken om verder te gaan in het verhaal vond ik knap bedacht. Nee, ik zie echt uit naar een 2de deel.
Er was heel vaak genoeg ruimte om headshots te maken. Als ik ze had geteld was ik waarschijnlijk wel op een paar honderd uitgekomen. Ik had totaal geen problemen met het schieten/richten in Dead Rising. Bossfights waren nou ook niet echt heel erg moeilijk of zo. Wel een beetje een uitdaging, maar dat vind ik alleen maar positief. Hoezo doodgaan? Nergens voor nodig. :{
Deel 1 tot twee keer toe gekocht omdat veel mensen er zo enthousiast over waren, maar ik kon me gewoon niet over de bagger besturing heenzetten. Echter de setting was super. Iaw deeltje 2 moet een andere besturing hebben wil ik het spel gaan spelen
Nou, toen ik de eerste keer de storyline probeerde was het erg lastig en ging in na een tijdje dood (volgens mij bij die irritante criminelen op die auto). Maar ik had toen pas na een tijdje door dat je je level kunt behouden als je dood ben gegaan en je met dat hogere level opnieuw kon beginnen. Heb jij de game dan in 1 keer uitgespeeld zonder dood te gaan of te laat te komen voor een missie?
Voor mij nog steds 1 van de beste X360 games? Waarom? De game leek mainstream maar wat was die game moeilijk. Hier moest je echt moeite doen om simpele opdrachten te halen. Verder klopte bijna alles aan die game terwijl hij zo arcade was! Kan niet wachten op deel 2
Even afwachten dan maar. Zal er zeker wel leuk uit gaan zien maar het is voor mij even afwachten hoe de gameplay is en hoe het gespeeld moet worden voordat ik meer interesse heb.
Dead Rising 2's Main Character Is Named "Chuck" Dead Rising's brown-coat-wearing photojournalist hero had a great name: Frank West. What about the motorbike-ridin'-zombie-killing dude in the Dead Rising 2? What's his name? According to the upcoming issue of Famitsu, the character's name is Chuck Greene. That's right "Chuck". We're already putting in our short and punchy naming recommendation for Dead Rising 3: "Jack". As with the previous title, Dead Rising 2 is built around a 72-hour time based formula. Unlike the previous title, it's not being developed 100 percent in-house. Capcom has partnered with Vancouver-based third-party Blue Castle Games for the title. The developers announced at GDC that for DR2 they were planning on having 6,000 characters. The game's character art lead, Izmeth Siddeek, is quoted as saying, "Dead Rising 2 deal with the rendering of the greatest number of characters ever seen in a video game... Everything else needed to be subordinated to this requirement."