Er is dus een demo beschikbaar voor Dead Rising 3 voor Xbox One. Alleen geeft hij bij mij de melding 'Unavailable'. EDIT: Nu wel beschikbaar. Even gauw downloaden dus. EDIT 2: Hmmm...helaas maar 2x speelbaar. Nog niet gespeeld dus omdat ik maar even de tijd had. Wil er dan wel twee mooie sessies van maken.
Game is echt super tof en fun! Alleen jammer dat er toch weer een timer inzit. Voor de mensen die de game al hebben uitgespeeld, hoe zijn jullie uitgekomen met de timer mbt side missies bijv?
Volgens mij waren er twee opties om te game te spelen. Zonder timer en met timer. Heb de game zelf niet maar dat is wat ik een paar keer gezien heb volgens mij.
volgens mij heeft de hoofdmissie geen timer maar zit er wel een timer op de side missies. (ik speel normale Story mode)
Bij de nightmare mode gaat de tijd juist sneller. Ik speel ook op normal, maar bij mij krijg ik contant melding van bijvoorbeeld 5 days en 12 hours remaining. Is de countdown tot de bom en die gaat bij mij vrij rap. Was na 1,5 uur spelen 1 volledige dag kwijt. De side missions zijn daarnaast inderdaad ook timed.
ja ok... dat klopt... op de hoofdmissie zit 1 timer... maar ik zit nu op iets van 10 uur en heb nog meer dan 3 dagen geloof ik... tijd zat dus... maar wel jammer inderdaad....
Gisteravond de game uitgespeeld. Wat een traktatie voor fans deze game. Mijn ergernissen uit voorgaande delen zijn eruit gesloopt. Alles aan deze game werkt imo perfect. Enige "nadeel" is dat je makkelijk levelt. Uitgespeeld met max stats en 30 punten over. Nog 3 collectibles pakken en dan heb ik die ook allemaal. Kan niet wachten om nog een keer dit spel door te spelen Sent from my HTC One X using Tapatalk
Ondertussen nog maar 1 achievement te gaan. All PP trials. Ugh, grinden. Jammer dat dit topic zo dood is Sent from my HTC One X using Tapatalk
Mee eens!! Lijkt me een super game. Heb pas begrepen dat de X1 toch nog wel even kan duren, dus toch maar besteld. De eerste game die ik download is 100% zeker DR3!! Zal eerst even zelf me gaan vermaken, maar daarna erg veel zin in Co-op!!!
^Up. Heb hem inmiddels even gespeeld, graphics zijn zoals het is. Vind de gameplay erg leuk en tot nu toe me al prima vermaakt (1,5uur). Enkel benieuwd of iemand hier ook al de smartglass app heeft geïnstalleerd. Ik niet aangezien ik dan weer een ander account moet aanmaken om hem te downloaden. Is het voor de story-line echt de moeite waard of niet?
Ja, want er staan gesloten kisten en deze krijg je alleen open door middel de app te downlaoden (Smartglass One ) Uiteraard zit daar weer wapens en andere dingen in wat je kan maken.
De app geeft een paar leuke extra's, die je kan missen, maar waarom zou je (ik gebruik de inhoud van die kisten bijna nooit, troep...). Maar het geeft je wel wat extra side missions, en een map met hints over zombievrije plekken/oversteek punten.
Thx, voor de uitleg. Ga toch maar even uitzoeken hoe ik precies moet regelen om hem te downloaden op mijn iPad. Mocht iemand het zo kunnen uitleggen; graag.