1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Rising 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

  1. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    volledig met je eens! dead rising 3 is zoiezo de beste dead rising!
    bijna alles is te combineren ivb met wapens! heerlijke sfeer, top side missions, volledige vrijheid, daken beklimmen een zoektocht naar bleuprints ,100den zombies om heerlijk in te knallen en uren aan gameplay ,van mijn krijgt deze game een welverdiende 9!
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2014
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    De game is erg verslavend! een eerlijke game dat had ik ook met ACIV dat ik bleef spelen om bepaalde dingetjes te halen.

    Sommige wapens in DR3 damn!!
     
  3. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb juist het idee dat dit spel heel erg snel gaat vervelen?
    Ik ben komende maand jarig en ben aan't twijfelen tussen DR3 en BF4 Premium.
    Denk dat ik dit spel geen €60 waard zou vinden.
    DR2 was ik vrij snel op uitgekeken.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zijn wel 2 totaal verschillende games, qua levensduur denk ik dat je BF4 dankzij de multiplayer meer plezier aan gaat beleven.

    Zelf vind ik DR3 echt een top game.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Voor de levensduur zou ik BF 4 nemen inderdaad. Ondanks dat ik een echte Dead Rising fan ben, raak je wel uitgekeken op de game als je eenmaal klaar bent. Ik heb de game nu 100% compleet (achievements) en op beide modus uitgespeeld, hoewel ik nog geen co-op gedaan heb. Ik ben er toch wel 30 tot 40 uur mee zoet geweest en heb me, op de zombie slayer achievements na (340k zombies afmaken is niet leuk meer), met elke minuut vermaakt. Het is dat ik de season pass gekocht heb, 4 dlc pakketten die het spel een beetje nieuw leven inblazen. Helaas heb ik ook daarvan het eerste deel al uitgespeeld (nog geen 2 uur :mad:), maar goed, nog 3 te gaan!

    Wat ik dus probeer te zeggen, Dead Rising 3 zou ik zeker een keer kopen, maar als je moet kiezen, en maar beperkt geld hebt, zou ik toch voor BF4 gaan.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    De game is aardig gek, maar daar waar ik eerder zei dat het toch wel een serieuze toon mocht hebben past het inderdaad niet bij de game.
    De "bosses" mijn god wat zitten daar toch van die gekken bij

    Dat dikke wijf in een scootmobiel haha
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb de game ook sinds een paar dagen en het speelt heerlijk weg. Je hebt echt leuke wapen en voertuig combo's waardoor je al snel weer 'iets te lang' staat te 'testen'. Ook zit er voldoende afwisseling in de bossfights en quests. Alleen de map had wel iets groter gemogen.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nog groter?:+ baal er al van als ik van het ene eiland moet rijden voor een opdrachtje :p

    Maar eigenlijk geen min punten aan deze game.
    Beste game tot nu toe op de next gen consoles.

    Absoluut een topper.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja klopt, maar het had naar mijn idee wel 1 grote stad mogen zijn. Eigenlijk is het gewoon een klein stadje in 4'en gesplitst met 4 van die irritante snelwegen en veel domme blokkades.

    De game heeft mij tot nu toe wel het meest vermaakt! Bijna 30.000 zombies and still going strong!
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, als ik een minpunt zou moeten opnoemen dan zijn het de snelwegen wel. Had mij maar zoiets gegeven als Dead Rising 1, alleen dan zonder de laadschermen natuurlijk (en net zo groot als Dead rising 3 :+).
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik probeer alle TT trials te completen, maar echt wie dit heeft verzonnen. Ben meer wapens aan het maken, dan zombies neer maaien. Ik heb nu bijna alle tt trials complete. Moet echter nog 72.000 neer maaien. En mijn teller staat al op; 69:000 :)
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wacht maar tot je bij de laatste trial komt:
    200k zombies neermaaien (340k in totaal).

    Het is dan ook gewoon niet leuk meer, ik heb ze gelukkig achter de rug :+. Alle Dead Risings moeten gewoon 1000 achievement points hebben bij mij :+
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    zoveel? jeetje zeg daar ben je wel een aantal uurtjes zat mee pff

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7







    Wow, kan straks geen zombie meer zien. 340k? ^" Hoelang was je daarmee bezig?
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat is echt gewoon 2 much! trouwens klopt het dat die zombie count niet helemaal klopt? zie in het scherm een paar duizend verschil met dat in die trials.
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, dit was mij ook opgevallen. Ik speel ook co-op en deze zombies worden dan mee gerekend. Vandaar dat je eigen zombie teller niet klopt. (Althans dit denk ik)
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Elke PP Trial wordt gereset, dus je moest eerst een paar 1000 zombies afmaken: reset. Vervolgens 10000, dan begint hij gewoon weer bij 0. Als je straks die 70k zombies weg hebt gewerkt, springt hij weer op 0 en begint hij weer opnieuw te tellen.

    Hoe lang ik met mijn zombies bezig geweest ben? Uren, er staan wel leuke guides op het internet om het nog een beetje uitdagend te maken. Zo was mijn langste kill combo 29240 (kan een zombie meer of minder zijn). Uiteindelijk heb ik op een ander scherm tv gekeken en ben ik rondjes gaan rijden in chapter 8, maar het was wel doodsaai :+
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Mega! Heb je misschien een linkje van welke methode je gebruikt hebt? Ik heb al door dat de meeste zombies nog in chapter 8 komen.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Chapter 8 en dan naar het begin rijden waar je het spel begon. Daar lopen echt duizenden. :+
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik wil er wel even op wijzen dat het niet de snelste manier is (het kost ook wat minuten voorbereiding), maar ik kon niet uren lang rondjes rijden met de roller-hog. Dit maakt het nog enigszins draagbaar.

    De guide komt van Trueachievements.com:

    Dit is trouwens de route die je het beste kan lopen/rijden, wel even de auto's van de weg afwerken, staat ook wel in de guide:

    [yt]pNinK8LTbIQ[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2014

Deel Deze Pagina