1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Rising 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

  1. Degamert

    Degamert New Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    is het spel een beetje het waard om tekopen?

    Of toch forza 5?

    Ik ben een beetje van alle marken ingesteld, alleen wil ik een spel dat veel speel waarde heeft.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dead Rising 3 vind ik samen met ACIV de beste games op de "next" gen consoles.

    Het is leuk, grappig en zeer vermakend en het heeft veel speelwaarde.

    Zeker ook met bepaalde opdrachten.
    ik vermaak me prima met de game.



    Vraag aan de overige Dead Rising 3 gamers, die DLC hoe koop je die het beste gewoon via marketplace van US?
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, via marketplace en US is het goedkoopst.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zo was het een makkie inderdaad \o/.

    Heeft iemand van jullie nightmare ook al gehaald? En is het mogelijk om de chapter 7 achievement in co-op te halen?
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nightmare is een makkie op level 50. Ik denk dat ik er zo'n 4 uur over gedaan heb (alleen main story). Er zijn speedruns van minder dan 2 uur geloof ik :+
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Paar dagen geleden eindelijk begonnen met de game. Deze game is echt super vet. Genieten.
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Had de game een beetje in een hoek laten liggen ( zoiezo niet gegamed afgelopen 2 maanden) maar sinds het weekend Dead Rising 3 weer opgepakt en wat is deze game toch heerlijk goed! 1000den zombies op je scherm, heerlijk knutselen met de wapens waardoor je de gekste combies kan maken, heerlijke game zeg! In mijn ogen de beste xbox one game die er is, zoniet de ps4 release games meegerekend.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dead Rising is ook voor mij de leukste launch game. Ik heb hem geruild voor Ryse en die is toch een stuk minder leuk in het hack n slash genre.
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een leuke game. Sinds vandaag ook een nieuwe update? 4.4GB groot.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoeveel gaat de nieuwe super dupeer elite hipster DLC kosten?

    Jammer genoeg heb ik de game al weggeruild. Hopenlijk kunnen jullie me een leuke review geven van deze DLC zodat ik hem snel weer ga halen :).
     
  11. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    10 euro
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het is me niet helemaal duidelijk geworden of het alleen een add-on is of dat er ook een nieuwe questline bij komt. Volgens mij kon je al een season pass kopen met nieuwe episodes?
     
  13. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    wat een geweldige game is het ook! Ik ben alleen maar aan het klooien geweest in de city met mijn broertje vandaag en dat was genieten! Ik vraag me alleen af hoe het zit met al die winkels/huizen waar een "locked" message in het rood verschijnt. Kan je daar later nog alsnog in of kan je gedurende de hele game daar gewoon niet in?

    We willen graag weten waar je van die te gekke maskers als een dolfijn/haai kunt vinden. Er zit zoveel in deze game, het is puur genieten\o/
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De meeste dingen unlocken pas na bepaalde quests. Die haaienpakken en lego hoofden vindt je bijna allemaal in winkels en zul je naarmate het spel vordert wel random tegen gaan komen. Je zou ze eigenlijk niet eens moeten gaan zoeken, maar gewoon vinden :+. Het is inderdaad een super toffe game, en ook echt next-gen als je ziet hoeveel er gaande is op het scherm.

    Heb je de nieuwe DLC ook al geprobeerd? Daar ben ik wel benieuwd naar.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat vind ik dus ook man. Het is pretty crazy hoeveel zombie's er rondlopen en er zitten hele leuke toffe details in. Als je op een auto staat beginnen de zombie's aan die auto te schudden of te klappen met hun handen erop, gewoon toffe dingetjes. Hele mooie character reflecties in winkelramen enzovoort. Heel erg veel interieuren met allemaal items die je kunt gebruiken. Tijdens het spelen had ik echt zoiets van...hadden meer sandbox games dit. Dit is dan ook echt iets wat ik heb gemist in GTA V.
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb de season pass:) eerst maar eens de game uitspelen:D
     
  17. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Zijn er mensen die dit nog spelen? vandaag aangeschaft voor 30 euro via de marketplace, lijkt me lijk om een keertje co-op te doen!
     
  18. ManialMax

    ManialMax New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de xbone en Dead Rising gekocht. Heb je gelijk een friendinvite verzonden :).
     
  19. Brotic

    Brotic New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me xbox heb download ik gelijk de game!
     
  20. ManialMax

    ManialMax New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog xbw'rs die de campaign van dit spel eens samen van begin tot einde willen spelen? Ik merk dat ik via het ingame matchmaking systeem vaak bij mensen word ingedeeld die wat op hun eigen houtje bezig zijn.

    Gamertag is Manialmax, wees vrij om mij toe te voegen! :)
     

Deel Deze Pagina