Inderdaad, het is misschien niet de mooiste game maar het ziet er vergeleken met DR en DR2 ubergeil uit. Voor de liefhebber is dit echt een must have .
Vind het knapper hoe ze zoveel zombies op het scherm krijgen. Next gen moet niet alleen maar graphics zijn imo.
Klopt maar het is grafisch een enorme vooruitgang vergeleken met bread rising 2 Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Helaas komt bread rising 3 daar niet in de buurt van. Heb gelijk men pre order gecanceld. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
En ik wou je nog vragen of je weer wou Co-oppen! Zit er wel co-op in? Dit is gewoon een no-brainer voor mij, zowel deeltje 1 als deeltje 2 met veel plezier uitgespeeld (incl. alle achievements ). De graphics kunnen me gestolen worden, het zal er vast wel wat beter uit zien dan de 360 versies. Ik heb bijna niks gezien van deze game, een paar screenies en de trailer, maar dit is toch een van de games die ik gelijk moet hebben!
Daarnaast is er ook soort van co-op via smart-glass. Al lijkt me dat interessanter als je gebruik maakt van een tablet dan een telefoon. (al kan beide)
Ach, het is een toffe interactie voor een SP game (wel met co-op). Op deze manier kun je chill afwisselen en je vriend je op die manier helpen in de game.
Nieuwe preview http://www.gamersyde.com/news_gc_we_saw_dead_rising_3-14569_en.html Ik ben het eens met hun. Als het Capcom Vancouver niet lukt om de fps en tearing te fixen, stel de game dan uit om dat te fixen. De lineup is sterk genoeg met Ryse, Forza 5 en KI.
Dit is precies wat ik gezien heb. Alleen is de PAX 2013 build duidelijk beter al. Ik zag genoeg framedrops en tearing bij GC en het is overduidelijk soepeler in deze footage. Heel blij om: [yt]z579CJwFjYI[/yt]
Ja ik ben echt blij, want deze titel heeft superveel potentieel. Al die videos tot nu toe zien er super fun uit, gewoon lekker doen wat je maar wil en er lijkt ook echt veel te doen. Maar een kut fps en tearing die de boel dan verzieken....daar zit niemand op te wachten. Ik kwam dit ook nog tegen:
Waar bestellen jullie je game? Ik heb nu gekeken op verschillende sites maar volgens mij kun je alleen de Day One Editie van deze game krijgen via Amerika. Of heb ik het dan mis?
Nee je krijgt de dat one edition ook als je hem in de eerste 2 weken digitaal koopt via de xbox market place. Geld ook voor forza en ryse. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Op Game.co.uk staan EXCLUSIEF de Day One Edition van Dead Rising 3, Ryse en Forza 5 (ook de LE). Ondanks dat de site veel negatieve reviews heeft, gok ik het er gewoon op. Mensen met positieve ervaringen nemen vaak niet de tijd om een review te schrijven . Digitaal is voor mij geen optie op dit moment, 500GB is gewoon te weinig. Dead Rising 3 ziet er wel weer super uit, ik heb er echt zin in! Nu lekker zonder tijdlimiet het spel uitspelen, en als je helemaal wegwijs bent de ouderwetse tijdlimiet weer aanzetten