1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Rising 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Bonus filmpje van een paar toffe wapens:

[yt]UZwKGeutyUw[/yt]

[yt]KXwud8fSNhs[/yt]

Laatst bewerkt: 8 nov 2013
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Is deze game echt een xbox exclusive? Of is het zo net als bij andere games dat ze bijvoorbeeld een half jaar later pas op de ps4 komen?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is echt Xbox exclusive idd.
    Het is nu ook published door MS studios.

5. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    ok thnx, neem ik mee in mn console keuze.. lastig lastig.. XD

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Had deze besteld om toch maar een launch game te hebben, terwijl het niet echt mijn ding is. Maar na het lezen van de digital foundry Hem toch maar weer gecancelled. Ga geen game spelen die en niet echt mij ding is en ook nog eens zo slecht en nauwelijks nextgen...

AC4 wordt de eerste nextgen titel voor mij dus ... en Killzone 4 als ik nog een PS4 kan bemachtigen ...

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop echt dat de reviews mee vallen, zit even een stukje te kijken rond 18:30 en verder en blijf het er toch heel erg leuk uit vinden zien

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mij lijkt er dus geen moer aan. 1 en 2 gespeeld. Werd snel saai. Doelloos

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat had ik dus ook. En met de matige previews, weer slechts 720p en weinig nextgen, ga ik hem ook skippen. Denk niet dat de game hele hoge review cijfers gaat halen ...

13. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Deel 1 was goed en best wel origineel.. Als je eenmaal doorhad hoe je het spel moest spelen, en al die mensen wist te redden was het eigenlijk een geniaal spel. Maar uiteindelijk had het ook gewoon bij dat deel moeten blijven, en niet verder!

DR3 geeft mij echt een Saints Row 3 + 4 gevoel, echt cheap qua stijl en 'crazy fun' dus! :eek:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond deel 2 ook echt leuk, heb zelfs nog die Off the record versie gekocht

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb ook beide van deel 2. Zelfs de ce. De games leken me altijd fun maar raakte er snel op uitgekeken.

Deel 1 kwam ik toentertijd niet verder. Had mensen aan mn hand, op mn rug en die gasten in die auto in het midden doodde me steeds for no reason

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Boven je. ;)

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had het kunnen weten dat jij dat al gepost had :+

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het zijn wel games waar ik voor in de stemming moet zijn. Maar als ik er eenmaal in zit dan is het ook echt even een tijdje verslavend

Omdat het door de tijdsdruk en save methode een beetje een meta game heeft van uitplannen van beste routes en zoveel mogelijk proberen te doen/ontdekken

wat dat betreft heeft het elementen die ik ook heel erg aan Dark Souls waardeer. Dus dat je vaste save plekken hebt en echt van daaruit ontdekkings runs gaat doen (voor wapens of survivors of noem maar op) en dat het ook ook echt spannend is want je kan je run ook echt verkloten

Er mankeerde verder nog genoeg aan, ik had heel graag meer survival en basebuilding en zo in de DR games gezien (een mix van State of Decay en DR zou ik echt geweldig vinden) maar ik vermaak me er altijd goed mee

Dus als de serie nou een tragische dood sterft omdat deel 3 voor de launch van de X1 gerushed moet worden en het allemaal niet goed werkt zou ik dat echt jammer vinden

Een echt voor next-gen gebouwde deel 4 (multiplat voor mijn part) zou ik nog graag willen zien, ook als dit deel tegen gaat vallen

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb gisteren een paar filmpjes gekeken (eerdere delen nooit gedaan!) maar ben niet echt onder de indruk. De maker zei zelf dat dit deel duisterder en serieuzer zou zijn. Maar totaal geen spanning qua gameplay en "verhaal"… of dat moet dan ook niet de bedoeling zijn.

Doe mij maar Dying Light ook veel zombies op je scherm en wat ik daarvan heb gezien is het een stuk boeiender.

Deel Deze Pagina