Deze game gaat er zeker komen 6 december. 4 Player co-op ziet er wel tof uit lekker doelloos zombies mollen.
Weinig animo hier,... Heb deel 3 maar even gespeeld. Kwam telkens tijd te kort!! Nu ik zie dat dit veranderd is kan dit wel een kanshebber zijn. Iemand een idee of ze weer iets met een app erbij maken. Heb er iig best zin in.
Het ziet er wel weer erg nice uit. Twijfel nog of ik 'm ga kopen. Deeltje 1 best veel gespeeld, maar het gaf me soms echt zoveel stress in bepaalde situaties. Vooral als je zo'n groepje moest meenemen uit de mall en ze liepen te kutten (A.I. was niet al te best) en ja hoor... werd er weer eentje opgevreten. Al die moeiteee!!1!
Het spel is sinds gisteren binnen, besteld bij yourgamerzone. Nu alleen nog een moment vinden om hem te spelen.
Gamespot 7/10 Jim Sterling 8/10 Gameinformer 8.75/10 Gamesradar 4/5 IGN: 8.1 Komt een beetje op neer. Vind je DR3 super dan vind je deze ook tof. Wil je een oude DR dan moet het laten.
Gewoon goede cijfers, maar skip hem toch maar. Ondanks dat ik best enthousiast was over de game in het begin, haal ik de game wel later op of laat hem helemaal liggen.
Ik denk echt wel dat dit mijn ding zal zijn, zeker omdat de timer weg is. Ik hou er niet van om met dit soort games gehaast te werk moet gaan. Nope, laat mij maar lekker rustig aan doen, exploren, al die gun/voertuig combinaties en outfits uitproberen. Heeft iemand enig idee hoe lang de game ongeveer is? Wel beetje lastig om te zeggen misschien omdat je flink kunt kutten natuurlijk. Wel nice dat hij er duidelijk strakker en soepeler uit ziet dan deel 3.
Nu al een paar uur gespeeld en blij dat ik hem gehaald heb. Blijft een super gaaf spel en blij dat die stomme timer eruit is. Ben nog niet echt met de story bezig,... enkel rond bargerren door zombies heen; Heerlijk!! ;-)