Simultaneously = tegerlijkertijd Je moet dus 8 vrouwen in je party hebben maar je hoeft ze niet in veiligheid te brengen, zodra de 8e vrouw in je party zit dan krijg je de achievement..de rest moet dan nog wel leven.
Ben ik de enige die er echt geen reet van snapt in het begin? Wil ik zo'n vrouw , Leah, naar de security room brengen is die op slot, ga ik weer dood. Ook geen idee wat ik nou precies moet doen. Iemand tips?
De deur is dichtgelast, je moet via de lift naar het dak, en daar via het ventilatiesysteem naar de Security Room.
In Paradise Plaza, vlakbij de Entrance Plaza, is een grijze deur (naast een fotowinkel). Als je daar in gaat kom je in de kamer waar de lift is.
Ik geloof alleen in Overtime Mode, maar ik weet het niet zeker want ik heb het niet zo vaak geprobeerd, omdat ik liever via het dak ga (bij die deur staat het stampvol met zombie's).
als je eens een keer de filmpjes kijkt weet je wat er gebeurd in het verhaal. dan kon je ook zien dat die neger die deur dicht last.
hey , hoe de fuck doe ik die kerel met de shotgun dood? ik heb zojuist mijn fucking headset kapot gegooid door dit tering psycho...
wahah, moet je buiten gaan staan. kan hij je amper raken maar jij hem wel. vooral met hockey- en golfsticks is dat makkelijk. sta je zelf achter een muur maar kan je nog wel schieten.
Als je die gozer bedoelt in de wapenwinkel. Die steeds bier staat te zuipen. Dan moet je wat pistolen van zombie bewakers zien te bemachtigen (staan bij de deur die naar buiten gaat in Paradise Plaza). Of een uzi die je op verschillende plaatsen kan vinden (bijvoorbeeld op 1 van de dakjes boven de deur in Paradise Plaza die naar de security room leidt). Nja als je een wapen hebt ga naar de wapenwinkel laat het filmpje spelen en gelijk na het filmpje ren je naar buiten. En ga je achter de andere deur staan die nog dicht is en iedere keer als hij aan het zuipen is of van plaats wisselt geef je hem een paar head shots.
was het nu zo dat sommige achievements niet in de eerste drie dagen gehaald kunnen worden, maar dat die wel in een tweede sessie (3dagen) door tellen of begin je dan weer met alles op 0....
Spel is erg leuk maar af en toe verschikkelijk hinderlijk zeker met dat saven de achievements hierbij zal ik wel halen en dat ga ik doen in de vakantie volgende week zat tijd om ze te halen
what the fuck? ik was gistere op dag drie bij die bomb defusal , en nu is alles weg nu moet ik gewoon alles opnieuw doen ofwa? Echt een dom irritant kutspel :/
nee is wel een leuk spel alleen, de ending bij overtime mode is echt zwak en het begin van infinite mode is echt...zwak... Spoiler ook saai dat je leven er vanaf loopt, en het gaat nog snel ook
heeft iemand hier op dit forum al eens geflikt om op de Heli Roof te blijven om te kijken welk einde je krijgt ??