1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    bij 72 hours mode?
    die vent die je komt ophalen zal neerstorten dus zit je er nog vast :)
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe vermoord je die bitch op de motor? :eek:

    En waar vind je de maintenance key?
     
  3. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het met een truucje gedaan waardoor je bijna niet dood kunt. Zorg eerst dat je een stuk of 2, 3 handguns hebt (van zombie-agenten). Ga dan zodra het gevecht begint op de stapel dozen naast die middelste bouwput staan (dat is tegenover de ingang van de supermarkt). Als je op de goede plek staat (je moet dan in de richting kijken van het gangpad waar je vandaan bent gekomen), kan ze niet bij je komen, en ze zal ook niet op je schieten. Ze gaat alleen maar rondjes zitten rijden (steeds op de dozen af, keren en weer hetzelfde). Dan staat ze op een bepaald punt steeds stil, en als je dan je gun de hele tijd daar gericht houdt kan je gewoon elke keer als het hoofd daar verschijnt een headshot maken. Zo is het bij mij twee keer zonder moeite gelukt.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanx :) Als ik vanavond klaar ben met leren ga ik het meteen proberen.. Handguns vinden suckt trouwens wel, want ik probeer die groene gasten met gele pakkies (wat zijn dat echt? :eek:) te ontwijken :+ Maar goed ik probeer het wel vanavond :)
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel em nooit meer omda die unlimited zo verneukt is. ken je da nie uitzetten met die healthbar shit?
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Geweldig spel, maar kben ermee gestopt. Ik moest iets doen dus, maar na 1x vond ik het weer welletjes.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de spoiler :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  8. IX NeonovA XI

    IX NeonovA XI Recreation Gamer

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij ligt de Maintenance Key ergens in de garage.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Zo'n spoiler is het ook niet.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat er bommen onder het winkelcentrum zitten is best wel een wending in het verhaal waar je als je het nog niet wist best wel van zou schrikken. Toen ik de cutscene zag dacht ik, oh dan zullen nu wel die bommen komen :{
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nja oke, maar als ik bv zegt dat.. ehh.. ja, iets heel belangrijks, dat die vent in Master Chief veranderd en dat de zombies de Covenant is.. dás een spoiler.

    ja, rare vergelijking maar je snapt mn punt denk ik wel :+ Ik ga dan wel effe edit-en. wel handig als jij het ook doet :p
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een méga spoiler 8) (Dat gebeurt niet toch? :+)
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb de game net. maar ik vind het echt geen leuke game :mad:
    terwijl de demo zo leuk was. het is allen leuk als het overdag is. en de missies zuigen al helemaal hard.
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee joh, 's avonds is het juist geweldig.. Lekker met je Katana door het park struinen, even de Convicts vermoorden etc.

    En wat is er mis met de missies, ik vind het op zich allemaal wel 'logische' missies, je hoeft geen dingen te doen die totaal niet bij het verhaal horen
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    wat is een katana? s'avonds is het veels te donker. en je loopt echt fucking sloom. (heb geen zin om verder te spelen dat i dan sneller gaat)

    En jah... het is me gewoon ontzettend tegengevallen.
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Katana is een soort zwaard. Met één slag ligt de zombie in tweeën :thumbs:. Als je in Paradise Plaza bent kun je naar boven, d'r zit daar een restaurant (waar je Kent ontmoet hebt in het begin). Daar moet je ff over het randje van het 'balkon' heenkijken waar je op de luifel kan springen, waar de Katana opligt.

    Laatst had ik er nog ergens een gevonden, maar ik weet niet meer waar :+
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    lol, ik kwam die Kent pas op het laatst tegen. maar dan echt heel laat. kwas al 3 weken bezig met het spel ofzo. ja, kging per ongeluk overnieuw. das trouwens wel kut, dat opslaan en openen :{ vaak de mist in gegaan.
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij ook. 2 uur zitten playen, en opslaan? ho maar.
    Over die katana:
    Ik kende dat zwaard al uit de demo, maar wist niet dat het een katana heet. vindh et ook een domme naam. samurai zwaard was beter op zn plaats geweest.
     
  19. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Katana is juist het echte, Japanse woord voor samuraizwaard (het is gewoon het Japanse woord voor 'zwaard'). Ik had niet verwacht dat er mensen zouden zijn die niet weten wat een katana is.

    Die katana kun je overigens ook vinden in de weapon shop naast de supermarkt, samen met een westers zwaard (die ongeveer hetzelfde speelt als de katana).
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gister het spel ook gekocht. Hij is erg vet, ik vindt het gewoon heerlijk om die cutscenes te zien. Ze zijn wel vermakenlijk.. maar ik ben wel blij dat je ze kan weg klikken. Trouwens doodgegaan bij die gasten op die wagen buiten. Meteen weer over nieuw beginnen, achja :9 Is die technishe room trouwens de enige room waar je kan saven?
     

Deel Deze Pagina