vet balen: hoef nog maar 3 dingen te halen tegen de Zombification: ze schieten me alleen elke keer helemaal verrot. En ik kan nergens heen vanaf mn savepoint om ff mn health op te krikken of om eten in te slaan. dood spoor dus....
sommige achievements zijn focking moeilijk. die jumps bijv. ik zou niet weten waar ik met een auto/motor kan jumpen
als je die bossbattle hebt gehad met Isabella, kun je haar motor gebruiken en je vind daar genoeg mogelijkheden om te jumpen. en met die rode cabrio die kun je ondergronds gaan en met wat hulp van een explosie, jump je ook de nodige meters succes
ik ben van plan binnenkort dit spel aan te schaffen,ik heb een video gezien dat de hoofdpersoon met een motor aan het scheuren was dwars door de zombies heen,zag er cool uit,kun je eigenlijk lang met zo'n motor vrij rondrijden of heb je maar wat minuten en dan moet je er al weer vanaf????
elk voorwerp heeft een bepaalde levensduur. je kan het een aantal keer gebruiken totdat het stuk gaat. inclusief voertuigen.
weet iemand hoe ik die gele lego hoofd op mijn hoofd weer weg kan halen begint nu echt irritant te worden
ga naar dezelfde plek waar je dat ding opgezet hebt. als je nog een keer change clothes doet gaat ie alst goed is weer weg. je kan ook in andere winkels waar je je hoofd kan veranderen dat ding weg laten halen.
oh bedankt is gelukt echt een klote save systeem speel ik lekker anderhalf en ga ik dood door die gekke clown moet ik weer helemaal opnieuw beginnen maar die ene level met die clown ziet er zoooo vet uit
gestoorde gast heh beste manier om hem te killen is: Spoiler elke keer wanneer hij een ballon gaat opblazen meot je daar op schieten, dan krijgt hij daar pijn van. gun hem nog wat extra pijn door te wachten totdat de ballon bijna zijn maximale grote heeft.
heb dat spel vandaag topspel maar met een enorm minpunt : saven daar raak ik echt geïrriteerd aan godsamme zeg hoe irritant kan je het maken voor de rest echt leuk om met al die wapens die zombies te killen\o/
Heb ook helemaal geen problemen gehad met het save-systeem. Veel irritanter vind ik de AI van de survivors.