jaa die zijn ook nogal dom wel handig is dat je bij sommige(tot nu heb ik alleen bij vrouwen gedaan) je hun hand kan vast pakken of op je rug dat is wel makkelijk. wat niet echt irri is maar wel stom is dat die tekst op een "normale" tv gewoon bijna niet leesbaar is. Maar het hacken en slashen is gewoon op en top de BEST!!!
weet iemand hoe je die 3 criminelen in die grote park kan verslaan ze rijden me altijd over met die wagen
Ligt er een beetje aan wat voor een wapens je hebt en in welk level je zit. Shotgun werkt goed in ieder geval. Zelf wacht ik meestal tot ze zich vastrijden en dan schop ik die gast achter het machinegeweer dood met somersault kicks. Dan jat ik dat geweer en schiet ik de rest daarmee neer.
Óf als je voor 7 uur nog in de food court komt, dan naar links door de deuren (weet even niet meer hoe dat daar heet), doorlopen tot de fontein en daar in het midden ligt een SMG. Als je dan weer terug wil naar de hideout en die Convicts zitten buiten hoef je alleen maar die gast achterop neer te schieten met je SMG. Vervolgens pak je de machine gun van die man die je net hebt neergeschoten, en dan is het zo gebeurd Shotgun werkt ook goed, maar de eerste keer heb je die waarschijnlijk nog niet
Shotgun had ik al gevonden in Entrance Plaza, helemaal aan het begin. Één van die mensen daar laat die vallen. Verder ligt er in Paradise Plaza ook een SMG op één van die blauwe dingen boven de winkels (hoe noem je zoiets? ).
Het beste is natuurlijk met een SMG de achterste die de Heavy Machinegun bestuurd als eerst vermoorden, de HMG pakken en de andere twee vermoorden. Overigens kan je die HMG ook zelf pakken en er gewoon mee door het centrum lopen.. moordend. Het is natuurlijk een verschrikkelijk handig wapen voor bazen, want het is het tweede sterkste wapen in het spel (de sterkste is de Real Megaman Blaster, die krijg je als je 53,594 zombies vermoord in één speelsessie en daarna een einde haalt).
Ik weet niet meer waar ik naar toe moet om mensen in veiligheid te brengen Kan iemand mij zeggen waar ik ook alweer naar toe moet om die mensen te redden? Ben helemaal in het begin nog.
terug naar boven. de enige weg is door de exit/emergency door in Paradise Plaza. (een grijze deur voor nooduitgang.) dan kom je in een opslagruimte. daar verder zit een lift die je weer naar boven brengt.
ik heb hem net gekocht bij de mediamarkt,ga zo spelen en ben zeer benieuwd,hij lijkt me echt supervet
Ok bedankt. Maar betekent dat dus ook dat je via buiten moet lopen om daar te komen? Die gasten met de jeep zijn nl. heel irritant. Die krijg ik maar niet dood
@ pyama man nl : dit zegt tweak =Het beste is natuurlijk met een SMG de achterste die de Heavy Machinegun bestuurd als eerst vermoorden, de HMG pakken en de andere twee vermoorden. Overigens kan je die HMG ook zelf pakken en er gewoon mee door het centrum lopen.. moordend. Het is natuurlijk een verschrikkelijk handig wapen voor bazen, want het is het tweede sterkste wapen in het spel (de sterkste is de Real Megaman Blaster, die krijg je als je 53,594 zombies vermoord in één speelsessie en daarna een einde haalt).
je kunt verder spelen totdat de heli komt maar je zult er niet achter komen hoe en wat er nou precies aan de hand is.