1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had er de eerst keer ook moeite mee :9 maar nu zijn ze echt te makenlijk. Ik zoek zelf meestal gewoon een politie agent op, jat zijn gun, en ga net zo lang door tot dat ik ze dood heb. Maar met een katana is makenlijk idd.
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Persoonlijk vond ik de Overtime mode ook wel wat hebben aangezien de game opeens een hele andere draai krijgt.
    Ik vond het wel tof om eens door dat winkelcentrum rond te lopen zonder duizenden zombies om me heen.

    Overtime was eigenlijk het eerste moment in de game dat ik weer rustig adem kom halen en dat ik op een rustigere manier de omgeving kon verkennen.
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah, ik vind van overtime tegenvallen dat er zo veel swat gozertjes zijn.
    en dat ze zich ook verstoppen in winkels. denk je eindelijk van ze af te zijn word je nog is in de rug geknalt door zon flikker.
    en slap zijn ze ook niet. na er een geraakt te hebben moet je wachten voordat je em weer pijn kan laten lijden.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand waar ik bowlingbals kan vinden ? en hoe kan ik 10 meter hoog met die brommer ?
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Pro Evo6 : Bowlingballen vind je in de sportzaken. Met die motor kun je over een schans springen ( vlakbij waar je die motor vind ) en dan haal je die 10 meter makkelijk.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Er ligt er ook 1 in het paradize plaza, bij de fontein voordat je naar het binnenplein kan
     
  7. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje over deze game. Is het mogelijk om bijvoorbeeld eventjes de game op te starten, en dan gewoon even zombies te gaan slashen? Dus eigenlijk niet echt in een story mode?
    Dus eigenlijk: wat kun je nog gaan doen als je de story mode hebt gehad?

    En is het echt zo lelijk op een SD tv?
     
  8. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Jort

    Ja tuurlijk. Het is wel slim om eerst het verhaal te volgen en de cases te doen omdat dat tijdsgebonden is. Daarna kan je opnieuw 72hour mode starten en de cases links laten liggen. Je ziet dan op een gegeven moment dat je niet op tijd bent voor een case en dat het verhaal afgelopen is, maar dan kan je ervoor kiezen om gewoon door te gaan. Dan kan je de rest van je 72 uur doen wat je wilt, zombies slashen of mensen redden.

    Op een SD TV is het spel niet lelijk. Het is misschien niet zo scherp als op een HDTV, maar lelijk is het zeker niet. Wat wel zo is is dat de tekst in het spel moeilijk te lezen is op een SD TV. je moet echt goed kijken wil je het kunnen lezen.

    Een oplossing hiervoor is (als je geen HDTV hebt / wil kopen) een VGA kabel aan te schaffen voor 30 euro of ergens 2ehands te kopen. Hiermee kan je je 360 aansluiten op je PC monitor, en heb je ook HD kwalitiet en ziet alles er scherper uit en is de tekst leesbaar.
     
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    op hd ziet het er echt prachtig uit
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Op SD ook, in vergelijking met andere games op SD.. alleen is het zonde dat die tekst zo moeilijk te lezen is :|
     
  11. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad,net weer effe gespeeld,en op het einde van dag 1 EINDELIJK de clown verslagen,hij gaat trouwens op een leuke manier dood haha\o/ _O_ :thumbs:
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een tip als ik bij die gek in het winkel centrum om die medicijnen ga en hem versla ben ik altijd te laat terug
    en die gast krijg ik ook met moeite dood?

    en ik heb in dit spel vaak dat er van die doorzichtiche lijne beetje naar beneden vallen ofzo wat is dat?
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik een shotgun voor die gast in de supermarkt..

    maar doorzichtige lijnen? hoe bedoel je? kan je ze omschrijven?
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja beetje vaag ikw eet niet ik zach het trouwne sook op een filmpje van ign dus maar wara vindt ik de shotgun?
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    In de gun shop, of helemaal aan het begin, als de zombies net binnenkomen. Maar dat laatste is alleen aan te raden als je al een wat hoger level hebt bereikt, anders ben je zo dood (je moet namelijk gewoon zoveel mogelijk zombies slachten dan en dan ligt er vanzelf eentje)
     
  16. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    naja nog nooit een gevonden en heb het spel tog al vanaf de launch
    en waar zit die gunshop want heb al een flink level
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  17. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de supermarkt in de buurt
     
  18. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    damn,die butcher is echt moeilijk te verslaan,als ik eerst in de gunshop wat wapens ga halen heb ik hem zo dood,maar bij de volgende opdracht heb ik geen tijd meer dus case expired,ga ik geen shotgun enzo halen dan ga ik zo dood omdat ik alleen sla wapens heb,iemand tips,ik kan de small chainsaw niet zo gauw vinden en ik heb haast vanwege de tijd
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    waar begin je?
    misschien weet ik iets wat je onderweg kan oppikken..
     
  20. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb net Infinity Mode gedaan (ben nu dood), maar hij zegt dat als ik het wil opslaan dat er dan iets anders overwritten wordt. Bedoelen ze dan mijn potje in de gewone mode? Beetje belachelijk dat die dan niet bewaard kan blijven. Verder vielen me een paar dingen op in Infinity Mode (ik weet niet zeker of ze waar zijn of dat ik iets fout deed):
    - Je kunt niet levelen
    - Je kunt geen foto's maken
    - Eten staat anders opgesteld, je kunt bijvoorbeeld geen oneindige Orange Juices meer pakken in die bar boven Paradise Plaza
    - Je kunt dus niet je oude (gewone) potje houden

    Als die dingen waar zijn vind ik dat ze de mode wel aardig verpest hebben. Waarom hebben ze niet gewoon gedaan dat je krachten NIET leeglopen en dat het verder is zoals de normale game, maar dan zonder tijdslimiet en verhaal. En dat deze mode gewoon een aparte save heeft. Maar op deze manier vind ik het een beetje verpest, zonde, had veel leuker kunnen zijn.
     

Deel Deze Pagina