Op het einde neem je toch load game he? Want als je saved en quit, dan begin je altijd opnieuw(met je stats wel teverstaan). Dus niet saven en quiten, tenzij je opnieuw wil beginnen natuurlijk...
Ik vind het een hele vette game ... ik heb hem vanmiddag gehaald ..net ff iets van een 1,5 uur gespeeld maar wat heel irritant is dat ik steeds als ik de telefoon opneem en die tekst komt onderin beeld ..dat kan ik gewoon niet lezen ..en ja het een iets oudere tv (geen HD) maar toch wel heel storend !! en wat ik niet snap .. hoe zie je waar er zeg maar missies te doen zijn ?? of moet je steeds dat pijltje volgen die je kan activeren bij je horloge kijken ?! ps: ik heb net ook gesaved en daarnaa via de xbox guide eruit gegaan ... moet ik nu helemaal overnieuw beginnen ??? dus ook weer die Soort van Mexicaan neerknallen ?? hoop het toch niet !! dus anders moet je elke keer save en dan load doen en dan uit het spel gaan dus ?? WAT EEN BULLSHIT!!
Als die "Otis" of hoe die ook heten mag mij nog 1 keer belt dan ram ik die mobiel door z'n strot! Ik erger mij echt kapot aan die telefoon de hele tijd :{. Weet iemand hoe ik mijn hoedje af kan zetten? Ik heb per ongeluk een hoedje opgedaan en ik krijg hem nu met geen mogelijkheid meer af.
@ ProCeela: Om de missies te activeren moet je op de vastgestelde tijd op een vastgestelde plek zijn. Dit staat er als je op je horloge kijkt, en de pijl wijst inderdaad waar je heen moet. Ook zie je een leeglopend balkje bij de actieve missie wat de tijd aangeeft die je nog hebt om er te komen. Als je Save & Quit doet wanneer je game over gaat moet je inderdaad opnieuw beginnen, al hou je wel je PP. Dus als je doodgaat en je wil niet opnieuw beginnen moet je nooit Save & Quit doen, maar Load Game (dan moet je wel al een keer gesaved hebben).
dat was dus t probleem, ahum... ook ik kan die teksten nauwelijks lezen, en ik heb toch geen kleine TV..:-S
weet iemand hoe je snel een foto neemt? want de LT drukken en dan x duurt vrij lang als je snel iets moet fotograferen is er geen quick key?
Waarschijnlijk werd dit al ergens gevraagd maar moet nu Isabela verslaan, als dit gebeurd rijd ze weg en worden mijn cases expired... Iemand enig idee wat ik exact moet doen?
Eh ik denk dat je haar dan niet echt verslagen hebt? want ze reed bij mij niet weg hoor...Gewoon letten op dat groene healthbalkje, en met haar vechten totdat die op is? Ik had wel eens zo'n filmpje dat de cases expired waren en toen deed ik gewoon te lang over het gevecht.
En toch verslaag ik haar want ze heeft geen energie meer en ineens komt er een filmpje waar ze vertrekt. Ben gewoon opnieuw begonnen.
dan terug naar de security room gaan. en dan achter de trap (om naar de heli te gaan) staan dozen en een kast. daar kan je frank zijn gewone kleren terug aandoen. die hij in het begin aanhad.
Ik heb de game. Alleen is mijn vraag dit: Als ik moet wachten voor een volgende case, dan wil ik wat mensen gaan redden, maar die zijn dan zo ver weg. En dan ga ik naar zon japans koppeltje en willen ze me niet volgen Is gewoon bijna niet te doen. Dus dacht ik ga via de maintenance deuren maar die hebben een sleutel nodig. Weet iemand waar ik deze sleutel kan vinden
In de ondergrondse parking(via het park geraak je daar). Nu, er is hier ooit eens een filmpje van gepost waar je die kon vinden...
is er na het de 3 dagen tij in het verhaal nog extra dagen? ik had namelijk gehoord dat er 7 dagen waren
Dat japans koppeltje, achter de counter ligt een japans "woordenboek". Als je die pakt dan volgen ze je want nu denken ze dat je een zombie bent. Sleutel Dat dacht ik ook
Ben omwille een raar probleem helemaal opnieuw moeten beginnen. Ik was tot bij Isabela geraakt en toen ik haar versloeg dan reed ze gewoon weg en was de case 'expired'. Nu gaat alles wel vlotter en heb ik meer slachtoffers kunnen redden. Wat ik wel niet had verwacht is dat je uw huidige level behoud bij nieuwe game.