1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    :+Jo bedankt, kon die achievement maar niet krijgen omdat ik geen idee had wat je nou moest doen. dacht bij 'don't get knocked out' dat je niet neergeslagen mocht worden bij die heli sequence, liet me dus met zin pakken door die gasten en dan uit de heli wurmen en niet neergeslagen te worden.

    Volgende keer dus gewoon niet naar die gasten gaan:+
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik snap egt niks meer van dit spel.

    Ik wilde voor de true ending gaan en opgepikt worden door die helikopter om paar achievements te krijgen + achievement voor redden van 10 mensen.



    Ik dus ALLES cases gedaan en helemaal juist gespeeld. Na case 8.4 zit je dus in hide-out van Carlito samen met Isabella en ik denk mooi nou krijg ik true-ending. Mooi niet dus helemaal niks. Ik dus maar weer terug naar security room en onderweg daar naartoe kreeg ik steeds filmpjes over special agents die jessy in security room aanpsraken. Uiteindelijk zie je dan dat jessy een zombie wordt en de security gastjes dood. Ik dus naar security room en ik kill jessy. Toen was er dus niks meer, helikopter zou pas 12 uur later komen. Dan opeens komt die invasie van special agents die alle zombies killen en mij ook wille killen, ik vermoord er 10 stuks en wordt dan gevangen genomen. Ik bevrijd metzelf VOOR 10.00 AM en ga naar security room. Ik mooi dan krijg ik nu true ending maar Isabella verteld alleen dat dit waarschijnlijk het einde is in een filmpje. Na dit filmpje NA 10.00 AM ga ik dus maar weer terug naar secuity room waar intussen niemand meer is, jessy is dode zombie en alle survivors die ik gered had zijn opeens weg!

    Ik sta dus ruim op tijd op helikopter platform. Om 12 uur komt dan een filmpje waarbij je die gast in helikopter ziet aankomen die mij in begin ook heeft gebracht. Zie je opeens een zombie achter hem in de helikopter die die man opvreet en de helikopter stort dus neer. Ondanks dat de special agents alle zombies hebben gekilled zie je in dat filmpje opeens zombies achter je opduiken en dat is dan het einde van de 72 hours mode. Geen redding en geen true ending, what the f*ck heb ik fout gedaan. Nou zit ik dus in overtime mode, ik ben op de een of andere manier geinfecteerd en wordt binnen 12 uur een zombie. Alle zombies zijn wel opeens weer dood en er lopen weer overal special agents. Ik moet binnen 12 uur allemaal medicijnen vinden om tegengif te kunnen maken zodat ik niet in zombie verander, anders is het spel afgelopen.



    Maar ik snap er dus echt niks van. Waar ben ik fout gegaan waardoor ik GEEN true-ending kreeg en er GEEN helikopter mij kwam ophalen ( maar neerstorten )



    HELP!!
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Je moet de Overtime Mode uitspelen schat om de true ending te krijgen. ;)
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Asjemenou. Had ik kunnen weten. Is wel moeilijk die overtime ofniet? Lopen overall van die maffe security agents en vliegende speelgoedhelikoptertjes en dan moet je ook nog in je boxershort allemaal medicijnen vinden. Niet aangenaam.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vraagje trouwens:

    Als je overtime mode unlocked hebt, kun je dan gewoon aan een nieuwe 72-hours game beginnen en later de overtime mode doen?
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Morgen ga ik er echt voor zitten. Heb de game voor €27 op de kop kunnen tikken bij de Free Record Shop.
     
  7. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in het beginscherm kun je dan bij new game kiezen tussen 72-hours en overtime
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, ik had bijna die Bomb Collector gaat midden in de tunnel m'n wagen verrot en overrijd die Carlito me steeds. Ik had meer dan genoeg health, maar ik haalde het helaas net niet. Zo dichtbij! :'-(
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Check de tip op het xboxforum_0/

    @Mooi want ik heb genoeg van overtime mode, het lukt me niet, beste wapen is shotgun en m'n level is te laag. Ga wel 1e weer 72-hour mode doen opnieuw.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan je survivors guns ed geven? Ow fuck wist ik geeneens :p
    hoe doe ik dat?
     
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    deze game had zoveeeel beter kunnen zijn.
    als ze iets aan het save systeem hadden gedaan en een klein beetje aan de controlls hadden gezeten..
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    @ xbox-master: Ja, heb ik gezien. Ik weet wel hoe het moet, dit was gewoon pech omdat m'n wagen kapot ging.

    @ Kevf: Ja, dat kan en maakt het ook een stuk makkelijk. Je geeft een wapen door op de "B"-knop (Give) te drukken. Het beste kunnen ze overweg met een shotgun of kettingzaag.

    @ baszs: Controls hadden misschien beter gekunt (vooral het richten etc.), maar het saven vind ik prima. Dit is tenminste wat meer naar de realistische kant.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd niks mis met besturing of saven, misschien even wennen, maar super spel. Bijna op de 700 punten. Pak em af en toe es even op, niet een spel wat ik dagen achter elkaar speel.
     
  14. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst eindelijk overtime mode gehaald, dag daarna gelijk infinity mode
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kan iemand mij vertellen hoe ik die tank op het laatste in overtime mode kan verslaan?

    Ik krijg hem steeds half kapot maar dan ben ik dood. Mss ligt het er ook aan dat ik pas level 25 ben, maar heeft iemand een tip hoe ik de tank het beste kan kapot maken?
     
  16. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je probeert van steeds op de hoeken van die tank te schieten, daar staan 2 lasers dacht ik (met groen lampje), daar is de tank het meest kwetsbaar.

    gewoon continue blijven schieten, na een tijdje lukt het wel :)
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja idd dankje, tank gaat wel snel kapot als je goed schiet, maar ik kom alsnog niet verder. Ik moet nu tegen Brock vechten ( die gast uit de tank ) en ik heb geen wapen of niks bij me. Zodra ik op die tank klim om hem te slaan trapt of slaat hij mij steeds. Hoe moet ik hem verslaan?:confused:
     
  18. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    daarvoor gebruik je best de double lariat, zo moet het best wel snel gaan...

    voor de rest nog iets? *)
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik geloof niet dat ik die truc al heb, ben pas level 25, maar ik probeer het wel eens. :9
     
  20. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je de summersault kick al kan, die werkte bij mij goed, gewoon op het lage stuk gaan staan en als ie dan naar de rand komt de kick doen, en hij valt jou nauwelijks aan.
     

Deel Deze Pagina