1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    De jeep respawned idd, met die gasten erin ;) Heb ze in 1 game soms wel 2x keer verslagen omdat ze de volgende dag er gewoon weer waren. Dat komt omdat de jeep dan niet helemaal kapot is oid en komt ie de volgende dag gewoon weer terug met die gasten erin. Erg lullig als je survivors over het veld heen wil krijgen en die gasten er weer zijn8) Oftewel, neerslaan die boel en de jeep ook:)
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Jeez ben al 1.5 uur bezig en heb nu pas 10.000 zombies. Duurt nog wel ff eer ik 53.000 heb:'-(
     
  3. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan doe je het fout.Check anders youtube of kijk op internet wat de beste route is.Ik ging met de rooie auto naar het busje bovenin en vandaar naar de witte auto in Paradise Plaza.En om de maps te laten resetten,zodat de auto's terugkomen, ga je of bij de slager naar binnen bij het busje of je gaat naar buiten waar de rooie auto staat bij de ingang van de parkeergarage bij het park.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik pak steeds rode auto, rijdt ik beetje rond en zorg dat ik bij busje kom, dan gaat rode auto kapot, pak ik busje, rijdt ik beetje rond tot die kapot is ( meestal bij ingang tunnel) en dan pak ik weer de rode auto en doe hetzelfde. Maar duurt best lang zo. Ik kan die witte auto trouwens niet vinden, 1 keer heb ik hem gevonden maar vind hem niet meer terug.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je kan per 'run' gemakkelijk 3000 kills halen. Gewoon naar binnen met de auto, meteen naar rechts helemaal rechtdoor en dan links, kom je in doodlopend eind met veel zombies, race die allemaal omver tot je auto kapot is, pak dan het busje daar en doe hetzelfde maar dan helemaal terug omhoog. Herhaal dat 2-3 uurtjes lang en je hebt je kills ;)
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    maar vergeet niet te saven tussendoor, best klote als je dood gaat en je bent ineens 10.000 zombie kills kwijt :)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ok duidelijk. Maar vind het wel bijzonder vreemd dat ik een spel opnieuw moet beginnen.......:{
     
  8. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel de maintenence key uit de tunnels halen, dan kun je bij paradise plaza naar boven en ook weer naar beneden zodat je niet buitenlangs hoeft.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jip :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die key, werkt dat ook voor mijn probleem? Of kan ik nog niet bij de tunnels komen?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    je kan via de parkeergragage de tunnels inlopen!.


    Als je daar de garage binnen gaat, (even uit me hoofd tis al weer een tijd geleden) ga je rechts en dan meteen links en dan weer meteen rechts. Daar is een deur, daarin en dan ligt daar ergens de sleutel. Op het einde kan je daar ook nog een achievement halen, Snuffshot van die neger :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en met die sleutel kan ik dus overal binnendoor? Kan ik dan ook door die deur op de 1e verdieping waar die cd-zaak zit waar op de begaande grond een groot beeld staat van een clown of bij oid op een klok? Ben 1x daar de gang in gelopen (moet richting securityroom zijn) en de gang was afgeladen met zombies...zit vervolgens die deur dicht :mad:
     
  13. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en als je dan naar het Paradise Plaza terug wil, ga je die deur weer uit, dan aan het eind rechts, dan weer aan het eind rechts en dan de weg blijven volgen. Dan kun je daar door een deur en naar boven en dan kom je op paradise plaza komen. Op deze manier ben ik maar 1 keer tijdens de 72 uur mode op het middenterrein geweest.

    Nee die deur is dichtgelast, daar kan je dus niet met die sleutel in.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wordt even vogelen dus. Waar moet ik de garage in? (damn nog nooit zoveel vragen over een game gesteld)
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    als je buiten bent dan kun je aan de overkant waar je ook de winkelcentrum weer in kan bij de supermarkt, daar is ergens een weg die vanuit het park naar het parkeer terein loopt, daar kan je de garage in
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    even een mapje voor je gemaakt :)

    [​IMG]

    de pijl wijst naar de ingang van de garage om de tunnels in te gaan!
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zo stuur je me alsnog door het park heen:9

    Maar echt super dat je dit even hebt gemaakt! Als ik dit zo zie kan ik dus ook gewoon omlopen toch? Ik word op het moment echt steeds via food plaza het gras opgestuurd. Volgens mij zit die gang die ik bedoelde op 2f achterin. Vanavond even met de laptop naast me op de bank aan de slag :D
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    maar wat is het probleem met het park? als die gasten in de jeep er zitten gewoon rennen :D
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Juist.... eerste wat ze doen is achter me aan rijden en neerknallen :{
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    LoL, loop gewoon niet rechtdoor het park, maar langs de muren, duurt mss 1 minuut langer maar daar komen die tjappies in die jeep niet.


    Gebruik deze site trouwens voor Dead Rising, scheelt je veel werk en uren.

    http://www.gamespot.com/features/6155400/p-2.html
     

Deel Deze Pagina