Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    LoL dat kan dus nooit. Die rode auto van buiten kun je ongeveer 500 zombies mee dood rijden. Je haalt het dus nooit tot achterin het doodlopende einde. Dan zeg jij pak het busje, die staat helemaal aan de andere kant ( bij ingang tunnel links) Dan moet je dus eerst helemaal te voet de tunnel doorkruizen om bij het busje te komen. Daar kun je hoogstend 1000 mee doodrijden. 3000 haal je dus nooit en op deze manier doe je er weet ik hoelang over;)

    Ik denk dat ik het zo doe:
    Pak rode auto buiten, rij naar witte auto in tunnel helemaal achterin, rijdt naar busje, maak 1 rondje in tunnel en weer naar buiten naar rode auto.
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Voor die zombie geonocide archievement ging met de rode auto gelijk de tunnel in. Dan gelijk links en door rijden tot je bij de witte bus bent en wat rond rijden in dat zaaltje tot daar alle zombies dood zijn. Vervolgens stap je daar uit stapt in het witte busje. En rijd die zelfde gang weer in maar rijd helemaal door tot je bij een muur komt en alleen maar naar links kan, daar draai je om en rij je terug naar de rode auto die buiten staat en rijd je buiten bij de auto alle zombies plat. En vervolgens alles overnieuw ik had em gehaald met nog 30 uur over. :)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ga gelijk rechts tegen de muur aanstaan en hoor onmiddelijk die auto aan komen rijden |:-

    Nu op het werk, maar vanavond zal en MOET ik er langskomen O-)
     
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de Zombie genocide gewoon een van deze routes pakken. Heb ik het ook mee gedaan en werkt prima!
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb de kaart voor die zombie archievement eventjes voor iedereen uitgetekend die ik heb gedaan. En ging erg goed zo. Ook heb ik de Maintaince key bij getekend. :)
    En als je wilt gaan saven zou ik naar boven gaan bij waar de Van/Busje staat en dan kom je bij Sean's Supermarkt omhoog en dan de save punt in dat gedeelte even opzoeken.

    De Rode route is hoe je met de rode auto rijd en de blauwe route is hoe je met dat busje rijd.

    [​IMG]


    Die convicts zijn erg slecht in het rijden. Dus probeer anderes langs moeilijk rijbare plekken te lopen zodat ze overal tegen aan rijden.
    Though ik heb geen problemen met ze want bij mij staan ze altijd vast rond de Food Court of bij de ramen van Wonderland Plaza en laten ze mij met rust. Ik ga ook altijd langs de muren van Paradise Plaza naar North Plaza zonder problemen. ;)
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Moet je naar de andere auto rijden, staat namelijk nog een auto ergens in de tunnels;) en je kan veel meer dan 500 doen per auto, probeer zoveel mogelijk gasflessen te pakken. En weten waar veel zombies zijn. Je pakt echt makkelijk 900 per auto, anders rij je wel heel beroerd overal tegen aan, alleen zombies pakken, niet muren ;) Op het laatst weet je precies waar je moet zijn en hoe je het beste kan rijden, vooral met dat busje omdat die zo klote bestuurt als je moet omkeren.

    En doorrijden tot ie kapot is, blijf wel beetje bij de uitgang though als ie al begint te roken.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  7. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    http://faqs.ign.com/articles/726/726004p1.html

    Hiermee heb ik het gedaan.
    Lees het ff door.Hiermee haal je geheid de achievement.Speel wel het spel uit als je m hebt gehaald.Kwestie van terug gaan naar security room en dan xbox aan laten staan en wat anders gaan doen.Let er wel op dat je controller niet uitvalt.Als je het niet uitspeelt zul je nl niet de Mega Buster krijgen en kun je weer opnieuw beginnen...
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Of in de tussentijd wat achievements halen zoals de hella copter en jumping the motorcycle etc:) heb je dan even relaxt de tijd voor.
     
  9. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan ook :)
    Maar save het wel gelijk als je de achievement hebt.Ga je dood moet je het weer loaden:mad:
    En nog iets:begin wel op tijd hieraan.Een beetje zuur als je 100 zombies tekort komt namelijk :p
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je hebt '3 dagen' om die achievement te halen, de auto manier is echt zo klaar, als je em dan niet haalt ga je em nooit halen, want easier krijg je het niet:+ Probeer dan de achievement van 50 survivors :eek: Das de enige waar ik mn twijfels bij heb, 30 ok, maar diegene die echt 50 eruit weet te halen :thumbs: Nog niemand gezien die dat gehaald heeft.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Had ik ook al gezien, zo heb ik het vanmiddag dus ook gedaan. Binnen 20 uur ingame had ik de achievement. Moet nu alleen mijn tijd omkrijgen, maar dat lukt wel ik doe meteen de outdoors man achievement en kill 1000 zombies barehanded. Wilde eerst ook nog die met boling bal erbij maar op de een of andere manieren gingen niet genoeg zombies kapot toen ik hem in maintance tunnel gooide en was de bal kapot. Kon geen nieuwe halen anders lukt outdoors man niet:)


    EDIT: Wat houdt die achievement Strike! nou prcies in. Er staat dus dat je 10 zombies de lucht in moet schieten met een bollingbal. Betekend dit nou dat je gewoon 10 zombies moet killen met een bolingbal of dat je ze echt de lucht in moet laten schieten. Ik heb al 30 zombies ofzo gekilled met een bolingbal maar geen achievement. En als je ze echt de lucht in MOET schieten hoe doe je dat dan?
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  12. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je hier moet doen is een bowling bal nemen, die rode auto gaan opzoeken en in de maintenance tunnel rijden. In de tunnel sla linksaf en rij volledig tot vanachter, tot daar waar die truck staat. (maar dat heb je blijkbaar al gedaan lees ik). Gooi dan die bowlingbal tussen de massa zombies...na een paar keer probere raak je wel 10 zombies tegelijkertijd, dan pas heb je de achievement
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Mijn laatste run had er 46 ik miste alleen de personages die Cliff gevangen had. Ben er met mijn current file mee bezig. Alleen heb er ff een break van genomen omdat et me begon te vervelen.

    Het is niet zo moelijk je moet weten wanneer je met moet stoppen met de Case files (net voor de bomb run missie van Carlito begint ik geloof Case File 7) op die manier heb je ook Brad, Jesse en Isabella in de securty room en Isabella is belangrijk omdat je haar nodig hebt voor de laatste survivor.
    En als je de mogelijkheid hebt iemand op te tillen of een handje te helpen dan moet je dat gelijk doen want dat gaat veel snellen.
    Je hebt natuurlijk ook een beetje geluk nodig en je zal af en toe moeten restarten omdat je survivors niet de allerslimste zijn. ;)
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb het al
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja dat ist em, vooral die omatjes willen niet aan je hand blijven lopen, erger me dan zo kapot dat ik ze zelf maar doodknal, domme *&%@ }:] can't be bothered. En er zijn survivors die zowieso niet meegaan, zoals die gast met die wijnflessen waardoor je veel tijd verdoet aan iemand die je toch niet kan redden. Es even een lijstje opzoeken met survivable survivors. Maar eerst maar es verder met overtime wanneer ik zin erin heb. Speel het af en toe es even een avondje, moet wel leuk blijven:)
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ga alleen nog voor de 20 survivors, 50 haal ik toch nooit. Maar het is niet mogelijk om alle cases te laten voor wat het is en meteen survivors gaan redden?
    Tot welke case is het echt noodzakelijk dat je dan speelt als je voor 20 mensen redden gaat?

    Heb nu eigenlijk meeste achievements die ik haalbaar vind gehad, alleen nog paar survivors redden dan en psycho's killen en foto's ervan maken en indoors man. Als ik 650 tot 700 gamerscore voor dit spel heb vind ik het goed.
    Ik ken ook iemand die heeft 1000, gestoorde vent.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hij gaat wel mee als je gewoon door blijft praten met hem. Hij blijft heel lang ''...'' zeggen maar op een gegeven moment geeft die in en gaat met je mee.

    Er zijn ook survivors die ergens om vragen voor ze met je mee gaan zoals wat te eten oid.

    Pas wel op er is 1 survivor die om een geweer vraagt geef em dat vooral niet! Je herkent hem aan zijn wonden en kan zelf niet lopen en zijn vriendin zit naast hem. Hij vraagt om een geweer voor zelfprotectie maar zal het ergens anders voor gebruiken.

    En er zijn een paar die pas mee gaan als je de winkel uitloopt waar ze in zitten.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als je een foto maakt van een dode Psycho telt dat gewoon wel mee voor de achievement, of moet de Psycho daarvoor levend zijn?
     
  19. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    dit maakt niet uit, dood of levend....als hij er maar opstaat :)
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mooi, alle psycho's achievements heb ik nu ook. Nog 1 keer overtime mode doen, voor perfect gunner en om die heli neer te schieten en dan nog 1 keer 72 hour mode om 20 mensen te redden en level 50 te halen en dan stop ik ermee.

    EDIT: Oke wazig, ik ben overtime mode aan het doen voor achievement om die heli kapot te schieten en perfect gunner. Dus ik pak zo'n gun van special force ( 150 kogels ) en ga daarmee zombies afschieten voor perfect gunner. Ik schiet gewoon kogel per kogel zodat ik niet mis en steeds 2 kogels per zombie, dat die dood is. Maar nadat mijn wapen leeg is krijg ik geen achievement, heb het nog een keer opnieuw gedaan en opnieuw geen achievement, terwijl ik niks gemist heb. Wat doe ik fout?

    En hoe krijg ik die rotte heli kapot. Met mijn real megabuster kan ik hem niet raken, en met special force gun gaat die niet kapot. Heeft iemand een trucje hiervoor?
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2007

Deel Deze Pagina